AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ga je die samples verspreiden met de bestellingen? zeg ja ja ja ja :D

Hey René,

Wilde net zo'n muts van Animal gaan bestellen. Zie ik dat ie niet meer op de site staat :( Zou je er nog aan eentje kunnen komen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.308
Hey René,

Wilde net zo'n muts van Animal gaan bestellen. Zie ik dat ie niet meer op de site staat :( Zou je er nog aan eentje kunnen komen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ja ik heb er nog een paar.. zet het even in de opmerkingen en maak 15euro extra over dan regel ik het hier verder wel..... of bij een machtiging schrijven we die 15euro extra af.

Nice :D

You've got pm :)

Lijkt me heel cool die pre-workout stuff! Jammer dat ik pas een grote bestelling voor 2 à 3 maanden heb gedaan i.c.m. een sample hiervan :P

'k kijk wel uit naar jullie eigen pre workout supp, hoe zit het trouwens met die shirts die je besteld hebt :D ?

hier zopas iets raar meegemaakt, vooreerst mijn BCAA's genomen, toen ik tien minuten later een boertje liet kwam er een stofachtig wolkje uit mijn mond..

hier zopas iets raar meegemaakt, vooreerst mijn BCAA's genomen, toen ik tien minuten later een boertje liet kwam er een stofachtig wolkje uit mijn mond..

Wtf?! :roflol:

Ik ga in de week ook weer eens bestellen, die NOW-stack sowieso, bevalt me wel, ik lijk beter te herstellen en kom zelfs iets strakker te staan :D

Terug
Naar boven