Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.382
Na wat te dollen over een andere whey, uiteraard gisteren gewoon bij Rene besteld.
En om het goed te maken zal ik ook maar wat reclame werk voor hem maken op de sportschool:D

20fxd7t.jpg

:thumbs: :D

98cxvk.jpg

XXL ftw!!! :D

hehe :D rene kijk je ook nog ff naar je mail :D echt geen id wat het is met die pro 90 ???

Ook hier weer net een bestelling geplaatst :D 'k Heb een keer ipv supercharge een keer Nox genomen voor eens te proberen.

mmm.. ik heb ook de grootste.... xxl.. bij mij zit hij wel strak:D

Haha betwijfel ik.
Ik ben 5 cm langer, weeg 12 kg zwaarder. Dus of je bent een nog betere fantast dan dat je zelf al aangeeft, of je stats zijn te laag.

Och ik weet het:
2x op kookwas gewassen:D

Deze kwam net uit de doos;)

echt waar.. zit superstrak.. alleen om mijn middel zit hij wat losser.. komt door mijn V-vorm.

rené, is het mogelijk om hier xxxl shirtjes van te krijgen? xxl zit wel héél krap bij me:D

Ik wil echt weten van wie jij een kloon bent:D

Haha betwijfel ik.
Ik ben 5 cm langer, weeg 12 kg zwaarder. Dus of je bent een nog betere fantast dan dat je zelf al aangeeft, of je stats zijn te laag.

Och ik weet het:
2x op kookwas gewassen:D

Deze kwam net uit de doos;)

misschien dat je hem nog kan ruilen voor een kleinere maat... zit hij ook strak;)

Zo weer een bestelling geplaatst

Dat nieuwe (nu alweer wat ouder) shirt is echt top René, heel vet! Staat er ook iets op de voorkant en de mouwen?

Rene, Die tryptofaan powder hoelang kan je die bewaren want had namelijk besteld denk 4 tot 6 maanden geleden en was hem op een gegeven moment kwijt en nu heb ik hem weer gevonden, Kan ik die nog steeds Nemen of zeg je van doe maar niet i.v.m Houdbaarheidsdatum ? Hij is al wel geopend

Alvast bedankt

Rene ik zie op je webshop dat je weer nox pomp hebt op vooraad. Klopt dit?

Want dan bestel ik weer wat bij je

Terug
Naar boven