XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

:woot: goed bezig René :thumbs:

Ik heb net een sample getest van de nieuwe essentiele aminozuren mix en ik vind het zeer geslaagd.

Lost vrijwel geheel op en de smaak is een frisse lemonsmaak.

Bevat per serving van 10gram (pot = 500gram)
BCAA: 4 gram
L-Leucine
L-Isoleucine
L-valine

Essential amino acids 4 gram:
L-Lysine
L-Methionine
L-Phenylalanine
L-Threonine
L-Histidine

Citrulline Malaat 1gram

Vitamin B6 (as Pyroxidine HCl) 10 mg

Met lemonsmaak... ik verwacht er veel van!

Ik denk aan een prijs van max €37.50 per pot en dat is een doorbraak :D

ik hoop het over een week of 2 te hebben..

ik denk aan de naam Recovery Formula.. of essential amino powder andere suggesties?

Citrulline erin , zalig -> Citrulline is effectiever dan Arginine zelf maar heeft hetzelfde effect ... dit supplement is dus gewoon zalig in de cut alleen al !

Wss heeft die citrulline nu geen effect op HGH door concurrentie. Maar toch , zalig voor het herstel dit supplement en zeker zalig in de cut tegen spierverlies. Toppertje:cool:

ga deze als vervanger van de Xtend proberen, over xtend ben ik meeeer dan zeer tevreden.

Rene dat nieuwe product van get diesel wat is het verschil met die andere test boosters ook van GD

bestelt..

Laatst bewerkt:
hey rene, thanks dat ik na zoveel tijd de nox pump nog kon ruilen voor de whey instant.
echt top kerel!!!

:thumbs:

rené... komt WTF - pump'd van ALRI weer in jullie assortiment? jullie hebben het wel gehad... las net bij supplementen reviews goede dingen ervan... wou het dan afwisselen met nox pump

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.436
Lekker die amino mix!!!
Echt goed bezig daar, was van plan deze week te bestellen, toch mr effe wachten nog... Bestel ik hem zo mee!!

mijn zatte vrijdag bestelde bestelling is vandaag ontvangen, rekening gehouden met het werkloze weekend weer mooi op tijd! Geen samples ofzo gekregen tot mijn spijt maar ben toch blij. Bedankt!

Ik heb net een sample getest van de nieuwe essentiele aminozuren mix en ik vind het zeer geslaagd.

Lost vrijwel geheel op en de smaak is een frisse lemonsmaak.

Bevat per serving van 10gram (pot = 500gram)
BCAA: 4 gram

L-Leucine
L-Isoleucine
L-valine

Essential amino acids 4 gram:
L-Lysine
L-Methionine
L-Phenylalanine
L-Threonine
L-Histidine

Citrulline Malaat 1gram

Vitamin B6 (as Pyroxidine HCl) 10 mg

Met lemonsmaak... ik verwacht er veel van!

Ik denk aan een prijs van max €37.50 per pot en dat is een doorbraak :D

ik hoop het over een week of 2 te hebben..

ik denk aan de naam Recovery Formula.. of essential amino powder andere suggesties?

Echt top spul allemaal Rene:thumbs:

Ook goed bezig trouwens om Team XXL vorm te geven:cool:, top dat ik er deel van uit maak en we mooie dingen in de toekomst kunnen blijven doen:cool:.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.440
Terug
Naar boven