XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hoe lang blijft Protein80 goed als de emmer geopend is?

Stel ik koop 4 verschillende smaken (van 2,5kg), is het dan wel verstandig om ze allemaal tegelijk open te maken (om af te wisselen)?

Stel ik koop 4 verschillende smaken (van 2,5kg), is het dan wel verstandig om ze allemaal tegelijk open te maken (om af te wisselen)?
ik zie geen enkel probleem. eenmaal opengemaakt, bederft het niet. is maar poeder.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.344
kan het zijn dat er geen maatschep in de mega grouw zit

• #6.352
We hebben weer een aantal nieuwe supplementen:

Diesel test 2010
Muscle Guard Elite
Muscle Protein
Strech Mark CreamVitamin K cream

Er komen ook 2 nieuwe supplement onder het XXL label aan.
Een creatine/NO met AAKG en Creatine Malaat 400grams pot en een Essentiele aminozuren mix met citrulline malaat, 500gram per pot. 1 scoop van 10gram geeft 8 gram essentiele aminozuren en 1 gram citrulline malaat.

Laatst bewerkt:
Er komen ook 2 nieuwe supplement onder het XXL label aan.
Een creatine/NO met AAKG en Creatine Malaat 400grams pot en een Essentiele aminozuren mix met citrulline malaat, 500gram per pot. 1 scoop van 10gram geeft 8 gram essentiele aminozuren en 1 gram citrulline malaat.

meer uitleg op de site?

Na de training heeft jouw lichaam de behoefte om je spieren te vullen met goede voeding om je lichaam in top conditie te houden en te herstellen voor de volgende training. Peanut PowerButter vult je spieren en calorieën aan welke je verbrand hebt tijdens de training met een heerlijk voedingssupplement op basis van pinda’s. Nog een van de voordelen van Peanut PowerButter is, HET SMAAKT FANTASTISCH!.

Maar dat zou de verkoper van een product natuurlijk nooit zeggen :p

• #6.358
Maar dat zou de verkoper van een product natuurlijk nooit zeggen :p

smaak is persoonlijk.. maar ik vind pindakaas wel lekker. en ik vind powerbutter daarom ook lekker.. Er zitten wat sesamzaadjes in..

je moet als je de pot net hebt wel de 1e keer even tot op de bodem door roeren...

Rene,

die Vitamin K Cream staat denk ik niet goed op je site. Staat nu

27,50 >> EUR 1,00

zou betekenen 27,5 potjes voor 1 euro? :D:p

• #6.360
Terug
Naar boven