JustMy2Cents
Cool Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe lang blijft Protein80 goed als de emmer geopend is?
Stel ik koop 4 verschillende smaken (van 2,5kg), is het dan wel verstandig om ze allemaal tegelijk open te maken (om af te wisselen)?
ik zie geen enkel probleem. eenmaal opengemaakt, bederft het niet. is maar poeder.Stel ik koop 4 verschillende smaken (van 2,5kg), is het dan wel verstandig om ze allemaal tegelijk open te maken (om af te wisselen)?
Hoe lang blijft Protein80 goed als de emmer geopend is?
Stel ik koop 4 verschillende smaken (van 2,5kg), is het dan wel verstandig om ze allemaal tegelijk open te maken (om af te wisselen)?
Hoe lang blijft Protein80 goed als de emmer geopend is?Stel ik koop 4 verschillende smaken (van 2,5kg), is het dan wel verstandig om ze allemaal tegelijk open te maken (om af te wisselen)?
kan het zijn dat er geen maatschep in de mega grouw zit
kan het zijn dat er geen maatschep in de mega grouw zit
ja klopt.. ik ga er denk eens naar kijken of we die er niet los bij kunnen leveren anders.
.. 4 eetlepes = 50 gram?dan zet ik dat op de site er even bij..
.. 4 eetlepes = 5 gram?dan zet ik dat op de site er even bij..
Er komen ook 2 nieuwe supplement onder het XXL label aan.
Een creatine/NO met AAKG en Creatine Malaat 400grams pot en een Essentiele aminozuren mix met citrulline malaat, 500gram per pot. 1 scoop van 10gram geeft 8 gram essentiele aminozuren en 1 gram citrulline malaat.

Er komen ook 2 nieuwe supplement onder het XXL label aan.
Ben benieuwd!
Is die Powerbutter trouwens lekker? http://www.xxlnutrition.nl/product/308/Power Butter/Powerbutter
Na de training heeft jouw lichaam de behoefte om je spieren te vullen met goede voeding om je lichaam in top conditie te houden en te herstellen voor de volgende training. Peanut PowerButter vult je spieren en calorieën aan welke je verbrand hebt tijdens de training met een heerlijk voedingssupplement op basis van pinda’s. Nog een van de voordelen van Peanut PowerButter is, HET SMAAKT FANTASTISCH!.

Maar dat zou de verkoper van een product natuurlijk nooit zeggen![]()
Rene,
die Vitamin K Cream staat denk ik niet goed op je site. Staat nu
27,50 >> EUR 1,00
zou betekenen 27,5 potjes voor 1 euro?![]()