MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.441
We hebben Koert Vogel als atleet opgenomen bij XXL..... Leuke kerel en vooral een goede atleet... je ziet hem hier rechts op de amateur wedstrijd van de arnold classic in de USA een 4e plaats daar. Nederlands kampioen bij de zwaargewichten.

P2293032.jpg

P2293030.jpg

P2293028.jpg

damn, goeie aanwinst gozer! nou zn maatje roy bronsgeest nog :D

Besteld en betaald:

Uw bestelling:

Ultimate NOX PUMP Formula 30 sachets, aantal:2, prijs: 113.80
Whey Protein Instant 2,5 kg (Vanille), aantal:2, prijs: 99.00
Shakebeker 0,7 L, aantal:1, prijs: 4.50

Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 217.30

Uw bestelnummer is: 19226

Rene, kan je voor één emmer vanille en één choco zorgen aub?
Alvast bedankt. :thumbs:

XXl zoals altijd weer goed bezig :D

Klein vraagje die lipotrex zink tabletjes zijn dat zuig tabletjes of gewoon innemen met wat water ?

Bedankt ;)

edit

Ze zouden beter een winkel in Belgie hebben,waar je lekker zelf ff kan rondneuzen en je koopkes doen.

Waarom? Heeft ie in nederland toch ook niet, het is een online winkel.
Trouwens dit zou de prijs alleen maar de lucht in jagen.
Nu zit ik op men luie stoel, ik klik aan wat ik nodig heb, ik bestel en 2dagen later wordt het voor de deur geleverd. Prachtig toch!

Zelfs moest je het hier in Belgie in de winkel kunnen kopen, ik zou het nog online bestellen, niets is makkelijker :D

wanneer krijg je die ene shirtjes binnen die je eerst liet zien

Hoe gaat het eigenlijk met lambrechts dietmar,is toch ook xxl atleet ? hoor er niets meer van ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.452
Hoe gaat het eigenlijk met lambrechts dietmar,is toch ook xxl atleet ? hoor er niets meer van ?

Nee niet meer.. Dietmar is een tijdje uit de running geweest en had ook ineens zomaar een paar maanden niet van hem gehoord.

Vandaag men bestelling ontvangen! Iets langer geduurd door mijn fout, hahaha, had ik bij woonplaats België getypt :p

Gisteren weer een mooie bestelling van 12,5kg ontvangen :D
Mijn potten zaten onder het poeder, maar ik kon aan geen enkele pot een lek vinden, dus ik vermoed dat iemand anders een half lege pot zal ontvangen ofzo :p

Gisteren weer een mooie bestelling van 12,5kg ontvangen :D
Mijn potten zaten onder het poeder, maar ik kon aan geen enkele pot een lek vinden, dus ik vermoed dat iemand anders een half lege pot zal ontvangen ofzo :p

Heb ik zelf ook al voorgehad, hoe dan ook zijn ook mijn potten telkens gesloten en vol. Niets van aantrekken dus :D

bestelling geplaatst :D

Whey Protein Instant + Protein 80 10 kg (Cocos (alleen whey), Chocolade, Banaan, Aardbei), aantal:1, prijs: 149.95
ZMA 2x 120 Caps, aantal:1, prijs: 48.00
Booster Cafeine 200 Tabs, aantal:1, prijs: 12.00
Whey Isolaat 1000 gram (Vanille), aantal:1, prijs: 25.95

de 10 kg whey is voor collega :D

Zo weer voor 290 besteld:)

Enig idee wanneer de Mammoth terug binnenkomt?

Terug
Naar boven