MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ja ik moest snel een naam verzinnen want onze nieuwe folder is naar de drukker en wou het daarin wel vermelden.. :D

de pre workout komt op ca 49,50 en is voor 750gram 30 trainingen en er komt denk meerstuks voordeel. er komen dan ook wat mooie stacks.

XXLerator :P

Ik heb net een protein80 banaan shake gemaakt. Is die smaak altijd zo chemisch? Verschillen de smaken van protein80 en whey variant ook van elkaar?

ja ik moest snel een naam verzinnen want onze nieuwe folder is naar de drukker en wou het daarin wel vermelden.. :D

de pre workout komt op ca 49,50 en is voor 750gram 30 trainingen en er komt denk meerstuks voordeel. er komen dan ook wat mooie stacks.

Lijkt me best wel aan de prijs voor een huismerk (als ik vergelijk met de andere producten uit de xxl lijn).
Wat zit er juist allemaal in?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.724
Ik heb net een protein80 banaan shake gemaakt. Is die smaak altijd zo chemisch? Verschillen de smaken van protein80 en whey variant ook van elkaar?

de vorige batch banaan pro80 is gemaakt met een andere variant aroma en dat viel slecht uit. de batch die we net weer binnen hebben is weer met het oude aroma. deze was tijdelijk niet verkrijgbaar.

ik vond er een wat chemische nasmaak aanzitten ook aan de vorige batch.

Dat die nieuwe supps er maar rap zijn !!
Dikke bestelling plaatsen dan, en weer knallen!!

• #6.726
Lijkt me best wel aan de prijs voor een huismerk (als ik vergelijk met de andere producten uit de xxl lijn).
Wat zit er juist allemaal in?

Ik heb nog geen goede prijs bepaald, ik moet nog even kijken daarna precies. Dus ik heb maar even de maximale prijs aangegeven ( dan valt het iig niet tegen straks ;) ). Het is geen goedkoop supplement om te maken. Ik zal zorgen voor een scherpe prijs voor hetgene wat je krijgt, zoals met de rest van de XXL-lijn.

Hoe werkt dat eigenlijk? Zo'n supp laten maken..

Moet je de ingrediënten van verschillende leveranciers (en hoeveel) kopen en dan geven aan aan bedrijf die het gaat mixen etc.

Of kun je gewoon naar 1 bedrijf die alles voor je regelt. En is dat in nederland of de USA?

Moet je ook deskundigen inhuren die de samenstelling testen etc. of mag je het grotendeels helemaal zelf uitmaken?

Mijn complimenten voor de snelle levering XXL!

• #6.729
Hoe werkt dat eigenlijk? Zo'n supp laten maken..

Moet je de ingrediënten van verschillende leveranciers (en hoeveel) kopen en dan geven aan aan bedrijf die het gaat mixen etc.

Of kun je gewoon naar 1 bedrijf die alles voor je regelt. En is dat in nederland of de USA?

Moet je ook deskundigen inhuren die de samenstelling testen etc. of mag je het grotendeels helemaal zelf uitmaken?

Alles wat je noemt kan.. net hoe je dat zelf wilt. Wij maken in ons geval zelf de receptuur en mailen die naar verschillende goede fabrikanten en wachten dan de prijzen af. We kopen dus zelf geen grondstoffen in. Daarna komt de sample fase en het uittesten.

Afname is uiteraard wel minimaal enkele honderden potten.

Hey Rene

Net Syntha-6 Moccachino besteld. Kan je er misschien wat proef-sups/zakjes bij doen?

Laatst bewerkt:
kwestie van de nieuwsgierigheid te sussen: kun je ons al melden wat er allemaal inzit rene? :D

• #6.732
dit zit erin ;)

Creatine Ethyl Esther Malate
Di Creatine Malate
Tri Creatine Malate
Creatine Ethyl Esther HCL
L-Arginine Apla Ketogluterate
L-Ornithine Alpa Ketogluterate
L-Arginine Ketoisocaproate
L-Citrulina
N-Acetyl-L-Glutamine
Beta Alanine
Acety-L-Carnitine
Taurine
Caffeine
Theobromine
Calcium Gluconaat
Natrium Chloride
Kalium d-gluconaat
Magnesiumoxide
Dextrose
Malto Dextrine
Smaakstoffen/Zoetstoffen

ja deze verschillen van elkaar.
Ik drink nu smorgens de whey instant chocolade en savonds de protein 80 chocolade.
En deze proeven niet hetzelfde.

• #6.734
de vorige batch banaan pro80 is gemaakt met een andere variant aroma en dat viel slecht uit. de batch die we net weer binnen hebben is weer met het oude aroma. deze was tijdelijk niet verkrijgbaar.

ik vond er een wat chemische nasmaak aanzitten ook aan de vorige batch.

De smaak staat me echt tegen, ik zou deze smaak niet nog een keer kopen. Maar wel als het oude aroma er inzit misschien.

dit zit erin ;)

Di Creatine Malate
Tri Creatine Malate
L-Citrulina
N-Acetyl-L-Glutamine
Beta Alanine
Acety-L-Carnitine
Taurine
Caffeine
Theobromine
Calcium Gluconaat
Natrium Chloride
Kalium d-gluconaat
Magnesiumoxide
Dextrose
Malto Dextrine
Smaakstoffen/Zoetstoffen

God damn dat zijn veel stoffen in een product!

Waarom die maltodextrine en dextrose er weer in?

• #6.738
dit zit erin ;)

Di Creatine Malate
Tri Creatine Malate
L-Citrulina
N-Acetyl-L-Glutamine