MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

jouw vriendin? :p
Anyway, zou je misschien kunnen zoeken naar goeie sport repen? Ik denk dat hier best wel vraag naar zou zijn, aangezien veel goeie repen met veel eiwit erin echt heel duur zijn. misschien kan je ergens een "budget reep" vinden die toch kwalitatief goed is. Is toch voor veel mensen vaak makkelijk denk ik zon reep

Is Leandessert BSN in de aanbieding = €18, was die van de week niet rond de 25??

''Komt u op een andere site een lagere prijs tegen voor hetzelfde product, dan zullen wij deze lagere prijs hanteren.''

Nox Pomp bij jullie 56.90
Nox Pomp bij muscletotaal.nl 54.90

:P

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.765
jouw vriendin? :p
Anyway, zou je misschien kunnen zoeken naar goeie sport repen? Ik denk dat hier best wel vraag naar zou zijn, aangezien veel goeie repen met veel eiwit erin echt heel duur zijn. misschien kan je ergens een "budget reep" vinden die toch kwalitatief goed is. Is toch voor veel mensen vaak makkelijk denk ik zon reep

goedkoper als megabite van mdy vind je ze niet, ik heb ooit gekeken om met een eigen bar te komen, maar de afname is erg groot die we moeten doen en de prijs dan nog niet echt laag.

Is Leandessert BSN in de aanbieding = €18, was die van de week niet rond de 25??

prijs is gezakt inderdaad.. ;) . ergens verwacht ik toch dat er veel prijzen omhoog gaan de komende tijd. de marge op veel producten is echt te laag. Ik verwacht ook dat er wat shops gaan verdwijnen. Wij uiteraard niet :D

''Komt u op een andere site een lagere prijs tegen voor hetzelfde product, dan zullen wij deze lagere prijs hanteren.''

Nox Pomp bij jullie 56.90
Nox Pomp bij muscletotaal.nl 54.90

:P

dank denk ik dat muscletotaal vanaf morgen geen nox meer krijgt.... ik pas de prijs morgen even aan.

goedkoper als megabite van mdy vind je ze niet, ik heb ooit gekeken om met een eigen bar te komen, maar de afname is erg groot die we moeten doen en de prijs dan nog niet echt laag.

prijs is gezakt inderdaad.. ;) . ergens verwacht ik toch dat er veel prijzen omhoog gaan de komende tijd. de marge op veel producten is echt te laag. Ik verwacht ook dat er wat shops gaan verdwijnen. Wij uiteraard niet :D

dank denk ik dat muscletotaal vanaf morgen geen nox meer krijgt.... ik pas de prijs morgen even aan.
Ondanks dat het economisch minder gaat gaan de prijzen omhoog? Of dalen de grondstofprijzen maar niet? gelukkig heb je dbb als vaste klanten :rolleyes:

Jammer van die repen trouwens, ik heb ook wel eens te weinig tijd om echt iets te kanen en dan is het makkelijk om ff reep te pakken dan volle maaltijd.

De green magnitude is zeker 1j houdbaar?

• #6.769
De nieuwe NOS ETHER is binnen!

**NOW WITH MORE CITRULLINE MALATE**
**50% MORE KRE-ALKALYN**
**50% BETA-ALANINE**

omdat de arginine HCL eruit is, is het product niet zuur meer.

vet eindelijk geen zure barp :D

• #6.772
ben om zoek naar iets met ongeveer dezelfde werking als noxpomp. komt dit in de buurt?

hoe is de smaak nou dan ? er staat nog steeds; De smaak van NOS ETHER is even wennen.

oo dat zal ik even weghalen dan die tekst.. het is nog niet lekker ofzo ;)

NOX pump is een pure preworkout. Nos Ether is meer dan dat. Maar het geeft niet zo'n rush als NOX pump.

Ik vind zelf NOS Ether nog steeds het beste creatine/no supplement. Zoek je iets in de richting van NOX pump kijk dan eerder naar Supercharge of JP8.

Rene, volgens mij loopt er iets niet helemaal lekker.

Ik wilde net een bestelling plaatsen maar kwam er op het laatste moment achter dat ik mijn rabo reader was vergeten mee te nemen. Maar ik kreeg wel het mailtje dat het betaald was geloof ik. ( eerlijk he haha )

Beste
U heeft gekozen voor iDEAL. Bestellingen die op werkdagen voor 15:00uur besteld zijn zult u in de meeste gevallen de volgende dag ontvangen. Wij verzenden per TNT Post. Indien u tijdens de bezorging niet thuis bent laat de postbode een kaartje achter en komt de volgende dag terug. Indien u dan weer niet thuis bent kunt u uw bestelling de eerstvolgende werkdag ophalen bij een postkantoor bij u in de buurt.

Uw bestelling:

Whey Protein Instant 2,5 kg (Chocolade), aantal:1, prijs: 49.50 Shakebeker 0,7 L, aantal:1, prijs: 4.50
Verzendkosten: 4.00

Totaalbedrag: EUR 58.00

Uw bestelnummer is: 20170

Of begrijp ik het verkeerd en staat de bestelling wel maar de order nog niet?

• #6.774
Rene, volgens mij loopt er iets niet helemaal lekker.

Ik wilde net een bestelling plaatsen maar kwam er op het laatste moment achter dat ik mijn rabo reader was vergeten mee te nemen. Maar ik kreeg wel het mailtje dat het betaald was geloof ik. ( eerlijk he haha )

Of begrijp ik het verkeerd en staat de bestelling wel maar de order nog niet?

nee die order staat bij ons op IDEAL openstaand.. die wordt dus niet verzonden ;) . Maak beter later even een nieuwe order aan.. IDEAL betaal verzoek is ook al verlopen.

Jemig ...zondag bestelling geplaatst en vandaag al binnen, ... werk je 's nachts door of zo.

:thumb: super snel man...

Heel leuk foldertje ook...die voorkant is iig :thumb::thumb:

Groeten Robin

• #6.777
Jemig ...zondag bestelling geplaatst en vandaag al binnen, ... werk je 's nachts door of zo.

:thumb: super snel man...

Heel leuk foldertje ook...die voorkant is iig :thumb::thumb:

Groeten Robin

:D .. we hopen dat ze zich een beetje verpreiden die folders ;)

René, ik denk dat je site in de soep aan het draaien is. Er loopt wat mis. Ik probeer een bestelling te plaatsen, maar krijg Chinese tekens.???

Nu is de bestelling wel gelukt..;)

Same here, bestelling is er door:thumbs: op naar vrijdag! (gok ik)

Terug
Naar boven