XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Wat is dit voor onzin? Ik heb zaterdagmiddag creatine besteld en heb het nu nog niet binnen. Dat het er maandag en dinsdag nog niet was kan ik nog iets begrijpen, maar nu begin ik toch echt gefrustreerd te worden.

Kijk dat is het betere werk. Op 250gram kwark wat raad je aan aan hoeveelheid whey? Dan word het echt een eiwitten bom:cool:\
+ de kwark word lekkerder!

Oh ja, doe er nog een los schepje cacao door en je hebt een overheerlijk chocolade-toetje.

Wat is dit voor onzin? Ik heb zaterdagmiddag creatine besteld en heb het nu nog niet binnen. Dat het er maandag en dinsdag nog niet was kan ik nog iets begrijpen, maar nu begin ik toch echt gefrustreerd te worden.
Kan je ook gewoon even een mail of privé bericht naar René sturen ??? misschien is er wat mis gegaan hoef je niet direct zo aantevallen.

Vind dat ik toch redelijk kalm ben toch? Verplaats je eens ff in mijn situatie.

Knul je doet net of de wereld vergaat. Gedraag je even wat volwassener bitte.

geduld is een schone zaak.. of ben je wheyverslaafd??

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.708

heb je me gemaild of gebeld? ik kan hier niets mee namelijk.

bestelnr?

Terug eentje geplaatst

Megabite 25-Pack
Whey Protein Instant 2,5 kg (Aardbei)
Shakebeker 0,7 L x2 (ja men goeie ouwe heeft vaarwel gezegd)
Multivit 120 Tabs
BCAA Power Primaforce

Als je wat liggen hebt rené mag je die doos altijd wel wat vullen hoor ;)

vraagje: hoe zit het met die gh stack NOW - ervaringen?

beterschap Rene ;)

voor het eerst wat besteld bij xxl nutrition... Snelle levering.. Heb bulk voordeel besteld..
bulk voordeel voor 85 euro mooi prijs ... Heb chocolade smaakt goed en lost goed op
Dus een tevreden klant

Lijkt me een duidelijke en logische conclusie..

Verder kan niemand mij hier natuurlijk de tip geven welke smaak ik WEL lekker zal vinden.

Wel @#$*@#_) om dan een nieuwe pot te kopen en niet te weten of dat heel veel beter zal zijn....

Toch maar een nieuwe pot proberen dan.

Kilotje whey aardbei besteld. Beetje jammer dat bij zo'n kleine hoeveelheid die verzendkosten er ook nog bijkomen. Naja, hopen dat deze wel "smaakt".

Op hoeveel gaat die nieuwe pre WO komen denk je? (Unleash, goede naam trouwens!!;))

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.719
Op hoeveel gaat die nieuwe pre WO komen denk je? (Unleash, goede naam trouwens!!;))

ja ik moest snel een naam verzinnen want onze nieuwe folder is naar de drukker en wou het daarin wel vermelden.. :D

de pre workout komt op ca 49,50 en is voor 750gram 30 trainingen en er komt denk meerstuks voordeel. er komen dan ook wat mooie stacks.

Terug
Naar boven