08Dennis08
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 84
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk dat is het betere werk. Op 250gram kwark wat raad je aan aan hoeveelheid whey? Dan word het echt een eiwitten bom\
+ de kwark word lekkerder!
Oh ja, doe er nog een los schepje cacao door en je hebt een overheerlijk chocolade-toetje.
bedankt voor de tip!Kan je ook gewoon even een mail of privé bericht naar René sturenWat is dit voor onzin? Ik heb zaterdagmiddag creatine besteld en heb het nu nog niet binnen. Dat het er maandag en dinsdag nog niet was kan ik nog iets begrijpen, maar nu begin ik toch echt gefrustreerd te worden.
misschien is er wat mis gegaan hoef je niet direct zo aantevallen.Wat is dit voor onzin? Ik heb zaterdagmiddag creatine besteld en heb het nu nog niet binnen. Dat het er maandag en dinsdag nog niet was kan ik nog iets begrijpen, maar nu begin ik toch echt gefrustreerd te worden.
Vind dat ik toch redelijk kalm ben toch? Verplaats je eens ff in mijn situatie.

Wat is dit voor onzin? Ik heb zaterdagmiddag creatine besteld en heb het nu nog niet binnen. Dat het er maandag en dinsdag nog niet was kan ik nog iets begrijpen, maar nu begin ik toch echt gefrustreerd te worden.

Vind dat ik toch redelijk kalm ben toch? Verplaats je eens ff in mijn situatie.

voor het eerst wat besteld bij xxl nutrition... Snelle levering.. Heb bulk voordeel besteld..
bulk voordeel voor 85 euro mooi prijs ... Heb chocolade smaakt goed en lost goed op
Dus een tevreden klant
Lijkt me een duidelijke en logische conclusie..
Verder kan niemand mij hier natuurlijk de tip geven welke smaak ik WEL lekker zal vinden.
Wel @#$*@#_) om dan een nieuwe pot te kopen en niet te weten of dat heel veel beter zal zijn....
Op hoeveel gaat die nieuwe pre WO komen denk je? (Unleash, goede naam trouwens!!)

niet zo huilen knulVind dat ik toch redelijk kalm ben toch? Verplaats je eens ff in mijn situatie.