Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.802
  • #6.803
Nu is de tnt site offline en kan ik niets verzenden vandaag :fire:

• #6.805
kunnen jullie ook bij de bevestigingsemail zo'n streepjescode of zoiets meesturen zodat we het pakketje kunnen volgen bij tnt?

nee dat gaat niet 1 2 3.. dan is een enorme aanpassing aan de site betekend een koppeling met de tnt site. Die is er nu niet.

na hoeveel dagen moet ik iets gaan merken van de creatine mono van XXL ? ben maandag begonnen 3 x 1 scoop (voor ontbijt, voor en na de training) en merk dr eigenlijk nog weinig van.

• #6.807
na hoeveel dagen moet ik iets gaan merken van de creatine mono van XXL ? ben maandag begonnen 3 x 1 scoop (voor ontbijt, voor en na de training) en merk dr eigenlijk nog weinig van.

Durf het niet echt te zeggen.. is bij iedereen anders. En je hebt ook nog non responders.

Gister besteld voor 15.00 uur, moest dat dan niet al bij me thuis zijn?;)

Maar goed geen haast, wie weet morgen!

Ik wil ff zeggen dat de creatine monohydrate van xxl
De beste creatine product is die er is te krijgen voor mij.
De trainingen gaan gewoon overdereven makkelijk qwa kracht
En dit heb ik zelfs niet met jw/bam gehad terwel ik dat ook al super vond.
Of zit er iets anders door de monohydrate ? lol

Vandaag heb ik Stacker C - Creatine Ethyl Ester besteld, maar ik ben benieuwd wanneer ik 't precies moet gebruiken.
Op de site word gezegd: Hoe gebruik ik Stacker C?
Neem minimaal eenmaal daags en bij voorkeur tweemaal daags (bij uitstek na de training) 5 gram Stacker C opgelost in minimaal 100 ml sap, water of proteineshake.
Wat als ik 't nou 2 maal daags wil gaan gebruiken, moet ik dan 5g VOOR en 5g NA de training innemen voor de beste resultaten?

En is dit product nou beter dan Creatine Monohydraat?

• #6.811
Vandaag heb ik Stacker C - Creatine Ethyl Ester besteld, maar ik ben benieuwd wanneer ik 't precies moet gebruiken.
Op de site word gezegd: Hoe gebruik ik Stacker C?
Neem minimaal eenmaal daags en bij voorkeur tweemaal daags (bij uitstek na de training) 5 gram Stacker C opgelost in minimaal 100 ml sap, water of proteineshake.
Wat als ik 't nou 2 maal daags wil gaan gebruiken, moet ik dan 5g VOOR en 5g NA de training innemen voor de beste resultaten?

En is dit product nou beter dan Creatine Monohydraat?

beter kan ik niet zeggen.. iedereen reageerd anders. kwestie van proberen

innemen kan zoals je kan. of 5 gram bij het ontbijt en 5 na de training

Even een vraagje ivm Xtend. Op de site staat om na de training 2 scoops te nemen.
Op de pot staat iets heel anders (voor en tijdens de training 2-6 scoops afhankelijk van gewicht, en na de training nog 2 scoops).
Is de info op de site een foutje, of weet je uit ervaring dat het zo even goed werkt?

[Link niet meer beschikbaar]

Great, nog iets anders :roflol:

Thanks man ;)

Net besteld,
Bestelling is iets anders uitgevallen dan ik eerst in gedachte had.
Zal wel rond dinsdag/woensdag in huis zijn verwacht ik.

:D:D:D

Terug
Naar boven