- Waardering
- 4.382
Hey Rene,
Kleding als. Gasp/Betterbodies/Powerhouse/Goldgym/BSN enz.. gaan jullie die in de toekomst verkopen?
Greetz..
mss wel mss niet.. even naar kijken nog.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey Rene,
Kleding als. Gasp/Betterbodies/Powerhouse/Goldgym/BSN enz.. gaan jullie die in de toekomst verkopen?
Greetz..
Animal Skullcaps/muts
Komen die nog? ben ik al een tijdje naar op zoek maar bestel liever alles bij XXL.

Nu is de tnt site offline en kan ik niets verzenden vandaag![]()
kunnen jullie ook bij de bevestigingsemail zo'n streepjescode of zoiets meesturen zodat we het pakketje kunnen volgen bij tnt?
na hoeveel dagen moet ik iets gaan merken van de creatine mono van XXL ? ben maandag begonnen 3 x 1 scoop (voor ontbijt, voor en na de training) en merk dr eigenlijk nog weinig van.
Vandaag heb ik Stacker C - Creatine Ethyl Ester besteld, maar ik ben benieuwd wanneer ik 't precies moet gebruiken.
Op de site word gezegd: Hoe gebruik ik Stacker C?
Neem minimaal eenmaal daags en bij voorkeur tweemaal daags (bij uitstek na de training) 5 gram Stacker C opgelost in minimaal 100 ml sap, water of proteineshake.
Wat als ik 't nou 2 maal daags wil gaan gebruiken, moet ik dan 5g VOOR en 5g NA de training innemen voor de beste resultaten?
En is dit product nou beter dan Creatine Monohydraat?
beter kan ik niet zeggen.. iedereen reageerd anders. kwestie van proberen
Maar moet ik 5g Crea voor en 5g na mijn training innemen voor de beste resultaten?

ja dat kan prima zo... ik had mijn vorige post al even aangepast![]()

na hoeveel dagen moet ik iets gaan merken van de creatine mono van XXL ? ben maandag begonnen 3 x 1 scoop (voor ontbijt, voor en na de training) en merk dr eigenlijk nog weinig van.