- Waardering
- 4.382
Net besteld,
Bestelling is iets anders uitgevallen dan ik eerst in gedachte had.
Zal wel rond dinsdag/woensdag in huis zijn verwacht ik.
![]()
als het goed is heb je het morgen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net besteld,
Bestelling is iets anders uitgevallen dan ik eerst in gedachte had.
Zal wel rond dinsdag/woensdag in huis zijn verwacht ik.
![]()

Ben benieuwd of het er is als ik thuis kom!Dan is het bij mij niet helemaal goed gegaan denk ik, dan had het gister al binnen moeten zijnBen benieuwd of het er is als ik thuis kom!

Zou iemand de exacte ingredienten van de Whey protein instant (vanille smaak) kunnen posten, Zijn namelijk nogal een paar dingen waar ik niet tegen kan.
alvast bedankt![]()
Durf het niet echt te zeggen.. is bij iedereen anders. En je hebt ook nog non responders.
ik zie dat de eerste van de december packages op de site zijn!!

Kan je geen XXL XTREEM pakket maken ofzo.
vb. 10kg complex carb gainer, 10kg whey isolaat, Dextrojuise, Creapump, .. van jullie huismerk in 1pakket om maar iets zot te noemen?Kunnen er hier een paar een lange tijd door hehe.
Stiekum hoop ik natuurlijk op ANIMAL pakketten 
Kan je geen XXL XTREEM pakket maken ofzo.
vb. 10kg complex carb gainer, 10kg whey isolaat, Dextrojuise, Creapump, .. van jullie huismerk in 1pakket om maar iets zot te noemen?Kunnen er hier een paar een lange tijd door hehe.
. maar die moet ik nog maken en wil die ca 15 december online doen. Omdat we dan weer megagrow hebben (is nu bijna op) en de nieuwe Amino mix er dan ook is.
Zo ik sponsor xxl nu ook.
Straks meer klanten uit beilen weg![]()

Second december package is online!! Mooie package! tot wanneer zullen deze packages aanwezig zijn?