XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.823
Dan is het bij mij niet helemaal goed gegaan denk ik, dan had het gister al binnen moeten zijn ;) Ben benieuwd of het er is als ik thuis kom!

hangt af van tijdstip van bestellen en betalen ;)

Gisteren hebben we trouwens niets kunnen versturen om dat de TNT site niet bereikbaar was.

Tijdstip bestellen en betalen was ruim voor 3 uur op woensdag ochtend.;)

woensdag 26 november 2008 11:18:31

Dat is de data van de orderbevestiging.

Uw bestelnummer is: 20239

Zou iemand de exacte ingredienten van de Whey protein instant (vanille smaak) kunnen posten, Zijn namelijk nogal een paar dingen waar ik niet tegen kan.
alvast bedankt:cool:

Zou iemand de exacte ingredienten van de Whey protein instant (vanille smaak) kunnen posten, Zijn namelijk nogal een paar dingen waar ik niet tegen kan.
alvast bedankt:cool:

waarom neem je niet die allergy free proteine van xxl

heb maandag besteld, maar nog niks binnen:o

o09b9e.jpg

Het is binnen maar nu eerst hard trainen, en dan pas proeven!!

ik zie dat de eerste van de december packages op de site zijn!!

Kan je geen XXL XTREEM pakket maken ofzo. :D
vb. 10kg complex carb gainer, 10kg whey isolaat, Dextrojuise, Creapump, .. van jullie huismerk in 1pakket om maar iets zot te noemen? :D Kunnen er hier een paar een lange tijd door hehe.

Zo ik sponsor xxl nu ook.
Straks meer klanten uit beilen weg:D

Second december package is online!! Mooie package! tot wanneer zullen deze packages aanwezig zijn?

vb. 10kg complex carb gainer, 10kg whey isolaat, Dextrojuise, Creapump, .. van jullie huismerk in 1pakket om maar iets zot te noemen? :D Kunnen er hier een paar een lange tijd door hehe.

of normale xxl pakketten :D Stiekum hoop ik natuurlijk op ANIMAL pakketten :rolleyes:

ben zeer tevreden geweest van de megagrow, maar zie nu "creapump" staan...

nu twijfel ik tussen die 2 :mad: :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.840

Ja.. er komen ook knalpakketten van de XXL Line :D . maar die moet ik nog maken en wil die ca 15 december online doen. Omdat we dan weer megagrow hebben (is nu bijna op) en de nieuwe Amino mix er dan ook is.

Ik ga waarschijnlijk 2-3 XXL pakketten maken.

De 2 die er nu zijn heb ik zo even snel gemaakt omdat wij die merken (Olimp en GetDiesel) exclusief voeren.

Reken niet op XXXXXL pakketten met nog meer korting dan op 10kg bulk. Daar zit geen marge meer op. Dus ook geen mogelijkheid tot het geven van een leuke korting.

Ik zorg dat er zeker 2 mooi packs komen.. maar ga en kan nog niet zeggen hoe en wat. Ik wil iig megagrow in 1 en die is net op... en ik wil ook iets met de nieuwe aminomix en die is er nog niet ;)

Zo ik sponsor xxl nu ook.
Straks meer klanten uit beilen weg:D

:thumbs: mooi shirtje :D

Second december package is online!! Mooie package! tot wanneer zullen deze packages aanwezig zijn?

ik denk tot ca 8 januari.

Terug
Naar boven