- Waardering
- 30
![]()
Het is binnen maar nu eerst hard trainen, en dan pas proeven!!
Nice

Ik moet ook eens nodig een nieuwe beker bestellen. Ik heb nu nog die oude met de gele dop en rode tekst.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Het is binnen maar nu eerst hard trainen, en dan pas proeven!!

Ja.. er komen ook knalpakketten van de XXL Line. maar die moet ik nog maken en wil die ca 15 december online doen. Omdat we dan weer megagrow hebben (is nu bijna op) en de nieuwe Amino mix er dan ook is.
Ik ga waarschijnlijk 2-3 XXL pakketten maken.
De 2 die er nu zijn heb ik zo even snel gemaakt omdat wij die merken (Olimp en GetDiesel) exclusief voeren.
Reken niet op XXXXXL pakketten met nog meer korting dan op 10kg bulk. Daar zit geen marge meer op. Dus ook geen mogelijkheid tot het geven van een leuke korting.
Ik zorg dat er zeker 2 mooi packs komen.. maar ga en kan nog niet zeggen hoe en wat. Ik wil iig megagrow in 1 en die is net op... en ik wil ook iets met de nieuwe aminomix en die is er nog niet
mooi shirtje
ik denk tot ca 8 januari.

Jep!

Jep!
10:50 stond de postbode aan me deur.
Lekker snel dus.
Ik zal de folders uitdelen.![]()
Hoe snel wordt nou eigenlijk de Whey Protein Instant van XXL Nutrition opgenomen door je lichaam?
heb het nooit nagemeten eerlijk gezegd, maar naar mijn idee klopt wel dat 1 scoop=15 gram als ik kijk naar hoe snel de potten leeggaan..
Maar dat zal rene je vast met zekerheid kunnen zeggen
Bij mij is 1 scoop echt maar 5 gram whey. Of ze moeten in ene keer zijn over gestapt op kleine schepjes? (dit is de eerste keer dat ik whey heb gekocht dus ik weet niet welke schepjes gebruikelijk zijn)
he dat is raar... wat staat er onderop het schepje? hoeveel cc?
he dat is raar... wat staat er onderop het schepje? hoeveel cc?
XXL ben je de nieuwe pakketten aan het laden op de siteDe site moest natuurlijk eerst down voordat die huge paketten erop kunnen
![]()