Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D :D :D

Ow in dat geval rene;) ik heb ook enige kleding in 3xl thuis liggen, mocht je er nog 1 kwijt willen haha!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.926
Ow in dat geval rene;) ik heb ook enige kleding in 3xl thuis liggen, mocht je er nog 1 kwijt willen haha!

ik kan er wel een paar missen.. mocht je binnenkort bestellen zet het even in de opmerkingen.. rood shirt 3 xl ;) . ik heb er toch teveel van die maat laten maken ;)

Shit net te laat haha;) me bestelling is vrijdag binnegekomen vorige week;)

Heb net de protein 80 (2.5kg) vanille en de whey amino 2150 binnen van xxl

Protein 80 smaakt goed en lost goed op en die amino pillen zijn flinke jongens maar ben zeer tevreden over de levering.

Nah, ik heb je i i g even ge-pm-ed Rene ;)

Waarom doen jullie er altijd van die kaartjes in..?? Als het nou stickers waren ofzo. :)

Vandaag binnengekregen, mooi op tijd, net zoals mijn payment. :P

Ben benieuwd naar die CLA-capsules.

Keep up the good work.

Rene,

Die Animal NITRO is dat een pre-workout/vergelijkbaar met MSTAK of is MSTAK toch gewoon beter?
Ik ben zeer te spreken over MSTAK , op de verpakking staat dat je 1 week moet wachten tussen de cyclus....is het niet aan te bevelen meer tijd er tussen te houden zodat het meer effect heeft? En moet je in de afkoelperiode helemaal geen energizers tot je nemen?

• #6.934
Waarom doen jullie er altijd van die kaartjes in..?? Als het nou stickers waren ofzo. :)

die kaartjes sturen we allang niet meer mee. We sturen nu folders mee.

ik zal eens kijken naar stickers. mss wel leuk en wie weet waar die weer belanden :D

• #6.935
Rene,

Die Animal NITRO is dat een pre-workout/vergelijkbaar met MSTAK of is MSTAK toch gewoon beter?
Ik ben zeer te spreken over MSTAK , op de verpakking staat dat je 1 week moet wachten tussen de cyclus....is het niet aan te bevelen meer tijd er tussen te houden zodat het meer effect heeft? En moet je in de afkoelperiode helemaal geen energizers tot je nemen?

Nitro is puur een essentiele aminozurenstack .

• #6.936
Heb net de protein 80 (2.5kg) vanille en de whey amino 2150 binnen van xxl

Protein 80 smaakt goed en lost goed op en die amino pillen zijn flinke jongens maar ben zeer tevreden over de levering.

Als grote pillen wat lastig dan kan je beter voor amino 1500 gaan die zijn een stuk kleiner.

Nitro is puur een essentiele aminozurenstack .

had eerst de vraag gesteld en daarna reviews gelezen...deze waren niet echt super lovend en veel :D Dus ik wacht het nog ff af, Tis zeker meer een concurent voor PW en Xtend.

Maar kan je antwoord geven op mn andere vraag?

• #6.938
had eerst de vraag gesteld en daarna reviews gelezen...deze waren niet echt super lovend en veel :D Dus ik wacht het nog ff af, Tis zeker meer een concurent voor PW en Xtend.

Maar kan je antwoord geven op mn andere vraag?

is een soort growht factor meer van nutrabolics. xtend zijn alleen BCAA's dit is meer.

Een week moet voldoende zijn, ik zou dan even geen energizers nemen die week.

Als grote pillen wat lastig dan kan je beter voor amino 1500 gaan die zijn een stuk kleiner.

Ik heb er al 2 naar binnen gewerkt. Maar met mijn 93 kilo zal ik er dan 3 voor en drie na de training nemen. En heeft het ook zin om ze op niet trainingsdagen te nemen zo ja dan welke dagen. Ik heb veel op het forum gezocht maar de meningen hierover verschillen enorm.:o:D

• #6.940
Ik heb er al 2 naar binnen gewerkt. Maar met mijn 93 kilo zal ik er dan 3 voor en drie na de training nemen. En heeft het ook zin om ze op niet trainingsdagen te nemen zo ja dan welke dagen. Ik heb veel op het forum gezocht maar de meningen hierover verschillen enorm.:o:D

ja kan ze af en toe nemen als je een maaltijd neemt die wat laag in de eiwitten zit. Zo doe ik het altijd als ik amino's gebruik. En op trainingsdagen voor en na de traning inderdaad.

Terug
Naar boven