- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Folder is goed! Mooi vrouwtje!
is je dus toch gelukt op je eigen server
heb je info over gh stack now?
Mmwow, gaat wel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Folder is goed! Mooi vrouwtje!
is je dus toch gelukt op je eigen server
heb je info over gh stack now?

ik moet even wachten tot de megagrow en de aminomix er is. zo rond 15-12 Damn.. ik zie ineens dat mijn eiwit bijna op is.
Als ik morgenavond (woensdag) bestel denk je dat ze dan tijd hebben om het vrijdag te bezorgen ? (gezien de sinterklaasdrukte)
Waarom trouwens de whey en pro 80 in emmers en niet in zakken ? Ik kom om in de emmers zo langzamerhand![]()
neeik moet even wachten tot de megagrow en de aminomix er is. zo rond 15-12
ja dat moet prima lukken vrijdag bezorgen. zakken doen we niet meer alles in emmers. Ik zit er wel eens aan te denken om over te stappen naar potten, dat staat wat netter allemaal. Maar persoonlijk vind ik emmers wel makkelijk scheppen.

kheb hier acht emmers van XXL staan nog nooit problemen mee gehad.
Wordt wel telkens door dezelfde postbode bezorgd. Misschien is hij er heel voorzichtig mee.

Is bij alle transport firma's zo je zou is in Brussel moeten gaan kijken bij DHL bijvoorbeeld hoe ze daar met pakjes omgaan . Hoe je niet voor mogelijk dat er niet meer kapot gaat.
Zo meteen plaats ik nog is een bestelling bij je . Een voorraadje opslaan want levering duurt langer dan ik had verwacht zit nu zonder whey en creatine![]()
Even een vraag over wat het best te combineren is? Aangezien ik lees dat je de Nos Ether toch wel aanprijst
Complex Carb Gainer met Nos Ether of met Mega grow?

hey René!!! gisteren mijn bestelling gehad.... hartstikke bedankt voor die rode verrassing!!!! echt super!

Hallo Rene,
Ik heb een vraagje over dextro juice. Ben momenteel bezig om wat vet kwijt te raken. Nu vroeg ik me af of je het me dan afraadt om geen dextro-juice meer te nemen ná de training. Of moet dat geen probleem zijn?
Uiteraard let ik ook op wat ik de rest van de dag eet..