AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

als jij dr niet hoeft .....,.:D

nog wat nieuws over de pakketten? :D

Damn.. ik zie ineens dat mijn eiwit bijna op is.

Als ik morgenavond (woensdag) bestel denk je dat ze dan tijd hebben om het vrijdag te bezorgen ? (gezien de sinterklaasdrukte)

Waarom trouwens de whey en pro 80 in emmers en niet in zakken ? Ik kom om in de emmers zo langzamerhand :)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.885
nog wat nieuws over de pakketten? :D

nee :D ik moet even wachten tot de megagrow en de aminomix er is. zo rond 15-12

Damn.. ik zie ineens dat mijn eiwit bijna op is.

Als ik morgenavond (woensdag) bestel denk je dat ze dan tijd hebben om het vrijdag te bezorgen ? (gezien de sinterklaasdrukte)

Waarom trouwens de whey en pro 80 in emmers en niet in zakken ? Ik kom om in de emmers zo langzamerhand :)

ja dat moet prima lukken vrijdag bezorgen. zakken doen we niet meer alles in emmers. Ik zit er wel eens aan te denken om over te stappen naar potten, dat staat wat netter allemaal. Maar persoonlijk vind ik emmers wel makkelijk scheppen.

Hoi Rene,

Vandaag heeft een vriend van me een levering gekregen van 4 potten whey en 2 dextrojuice.
Zo zag de pot dextrojuice er uit:

2h2ibnd.jpg

Is niet de eerste maal dat er iets scheelt aan de doos of de emmers zelf.
Kan je dit niet aankaarten bij uw transporteur?

kheb hier acht emmers van XXL staan nog nooit problemen mee gehad.
Wordt wel telkens door dezelfde postbode bezorgd. Misschien is hij er heel voorzichtig mee ;).

nee :D ik moet even wachten tot de megagrow en de aminomix er is. zo rond 15-12

ja dat moet prima lukken vrijdag bezorgen. zakken doen we niet meer alles in emmers. Ik zit er wel eens aan te denken om over te stappen naar potten, dat staat wat netter allemaal. Maar persoonlijk vind ik emmers wel makkelijk scheppen.

oke en hou het maar bij emmers, is veel handiger :D

• #6.889
kheb hier acht emmers van XXL staan nog nooit problemen mee gehad.
Wordt wel telkens door dezelfde postbode bezorgd. Misschien is hij er heel voorzichtig mee ;).

De bezorging naar Belgie gaat echt met grof geweld merk ik wel. Ik zal daarover nogmaals een klacht indienen bij onze contacpersoon van TNT.

DPD wordt door TNT ingeschakeld voor de bezorging in Belgie en die gaan niet echt zacht zinnig om met de pakketten.

Is bij alle transport firma's zo je zou is in Brussel moeten gaan kijken bij DHL bijvoorbeeld hoe ze daar met pakjes omgaan . Hoe je niet voor mogelijk dat er niet meer kapot gaat.

Zo meteen plaats ik nog is een bestelling bij je . Een voorraadje opslaan want levering duurt langer dan ik had verwacht zit nu zonder whey en creatine :(

• #6.891
Is bij alle transport firma's zo je zou is in Brussel moeten gaan kijken bij DHL bijvoorbeeld hoe ze daar met pakjes omgaan . Hoe je niet voor mogelijk dat er niet meer kapot gaat.

Zo meteen plaats ik nog is een bestelling bij je . Een voorraadje opslaan want levering duurt langer dan ik had verwacht zit nu zonder whey en creatine :(

Levering duurd lang? wie wat waar?

Even een vraag over wat het best te combineren is? Aangezien ik lees dat je de Nos Ether toch wel aanprijst :)

Complex Carb Gainer met Nos Ether of met Mega grow?

• #6.893
hey René!!! gisteren mijn bestelling gehad.... hartstikke bedankt voor die rode verrassing!!!! echt super!

• #6.895
hey René!!! gisteren mijn bestelling gehad.... hartstikke bedankt voor die rode verrassing!!!! echt super!

ja is de maat goed? ik heb een kleine hoeveelheid 3XL's laten maken en ook een paar rode ;)

Ik herkende je order en dacht hey! :D

zal ik even richardV waarschuwen?:D

Hallo Rene,

Ik heb een vraagje over dextro juice. Ben momenteel bezig om wat vet kwijt te raken. Nu vroeg ik me af of je het me dan afraadt om geen dextro-juice meer te nemen ná de training. Of moet dat geen probleem zijn?

Uiteraard let ik ook op wat ik de rest van de dag eet..

• #6.899
Hallo Rene,

Ik heb een vraagje over dextro juice. Ben momenteel bezig om wat vet kwijt te raken. Nu vroeg ik me af of je het me dan afraadt om geen dextro-juice meer te nemen ná de training. Of moet dat geen probleem zijn?

Uiteraard let ik ook op wat ik de rest van de dag eet..

ik zou de inname beperken tot zo 25 gram dat is een veilige hoeveelheid.

Rene, ik had ook even getest. Bij mij is een afgestreken maatschep whey instant precies 10gram. Dus geen 15 gram, best wel een verschil.

Terug
Naar boven