Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ik gebruik al een tijdje Interactive Nutrition lean gainer ,en dat bevalt mij goed.
maar ik heb nog die goud achtige pot, maar nu zag ik staan op jullie site Interactive Nutrition lean gainer 2? is dat een verbeterde versie of?

maandag megagrow? :)

wat is het verschil tussen whey protein instant en whey isolaat ?

waarom zal ik voor whey protein kiezen en waarom zal ik voor whey isolaat kiezen ?

**** die caseine is goor spul.. dat MOET wel werken:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.086

ja ik denk het haast wel.. pallets zijn verstuurd vanaf de fabrikant.

wat is het verschil tussen whey protein instant en whey isolaat ?

waarom zal ik voor whey protein kiezen en waarom zal ik voor whey isolaat kiezen ?

isolaat wordt wat sneller opgenomen bevat meer eiwit en minder vet en carbs. het is net wat je wilt. er zijn ook weer bronnen die beweren dat whey concentraat beter is omdat de aminozuurketens meer intact zijn en het biologisch actiever is.

dus ga je het 2de XXL pakket bekend maken :D zit bijna zonder whey en casein...

• #7.088
oh dat was m al :P...ok:D

Wie is dit lekker mokkeltje? :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beste Rene

Vraagje ik heb op een andere site de Muscle proteine van Optimal Results voor 2 zakken gezien voor 75 euro en bij jouw 85 euro

Krijg ik deze bij jouw ook voor 75 euro?

• #7.093
Vraagje ik heb op een andere site de Muscle proteine van Optimal Results voor 2 zakken gezien voor 75 euro en bij jouw 85 euro

Krijg ik deze bij jouw ook voor 75 euro?

pm me eens hoe en wat.. wat ik ga niet met elke shop mee. veel shops hebben namelijk geen voorraden en moeten eerst zelft bestellen voor ze jou kunnen leveren ..

rene wat is het verschil nou tussen Animal STAK en Animal M-STAK ? :D Zit namelijk ff een monster bestelling klaar te zetten haha...euh ik bedoel animal :rolleyes:
Uberhaupt welk product van Universal, het is goed spul maar welke zou jij adviseren tijdens de bulk? Heb 2 weken geleden eerste MSTAK afgerond.

Terug
Naar boven