Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

mijn nitrocrea is binnen! :) Alleen wat klonters erin maar dat is geen probleem, top service xxl :)

Hoi, ik woon in belgie en mijn vraag was als ik meerdere producten bestel komen er dan alleen 2euro verzendkosten bij of ook nog kosten voor het gewicht ?

mvg

• Topic Starter Topic Starter
Voor verzendingen naar België worden de volgende verzendkosten in rekening gebracht; bij bestelling van:

1 product € 8,00.
2 producten € 5,00.
3 of meer producten € 2,00.

Dat zijn dus de verzendkosten. Er komen verder geen kosten bij voor het gewicht of zo.

schitterend van den eerste keer voor een 200euro bestellen dan maar 2eurotjes en bennek weer goed voor een tijd :p

Welke smaak is een aanrader voor de whey instant :)

Ik zou voor de banaan gaan als ik jou was. Die vinden de meeste mensen toch wel het lekkerst. Maar smaken verschillen natuurlijk...

Als je toch voor 200euro gaat bestellen zou ik wat verschillende smaken nemen. Weet je voor de volgende keer welke het lekkerst is.. :D

ik heb nodig 5kg whey , multivit , visolie caps en creatine kanni kiezen tussen die nitrocrea van jullie of megagrow :p

Laatst bewerkt:
nitro heb ik geen ervaring mee maar megagrow is echt een goed product als je aan het gainen bent.

haha wou net dit topic gaan raadplegen waar mijn supps bleven, wordt er aangebeld en je raad het al :roflol: mijn supps.

Heb voor het eerst iets besteld qua supps, maar heb het nog niet binnen :(. Vorige week dinsdag geld overgemaakt (#5345). Is die bestelling al verzonden of is het vanwege het barre weer van vorige week dat het wat later is?

Dezelfde vraag als Attatae Afgelopen dinsdag 18 jan in de avond over gemaakt (#5346). Bestelling al verzonden of ?

ik heb vorige week week maandag besteld en heb ook nog niks mogen ontvangen , dacht eerst dat ze m'n straat niet konden vinden omdat het een nieuwbouwwijk is en de tomtom's van de bezorgers nog niet geupdate zijn ofzo :D . Maar gezien de reaktie's hierboven zal dat niet het geval wezen.

Vorige week hebben we inderdaad wat problemen gehad. Door het slechte weer konden er geen pakketten worden opgehaald. Maar erger waren computerproblemen waarbij onder andere een hardeschijf is gecrasht :eek:

Hierbij zijn we helaas een aantal bestellingen kwijt geraakt. We kunnen dus geen contact opnemen met de klanten die in deze periode een bestelling hebben geplaatst omdat we hier geen gegevens van hebben.

Het gaat hierbij om bestellingen met een bestelnummer lager dan 5339.

Als deze mensen even contact met ons opnemen via info@xxlnutrition.nl dan maken wij het zo snel mogelijk (meer :D) dan goed!

Problemen komen nooit alleen zeggen ze wel eens. Dat hebben we vorige week helaas mogen ervaren. Gelukkig is nu weer alles onder controle :thumbs:

De mijne kan ik als het goed is deze week dan ontvangen? (ik heb een nummer dat hoger is dan 5339, namelijk 5345)

De mijne kan ik als het goed is deze week dan ontvangen? (ik heb een nummer dat hoger is dan 5339, namelijk 5345)

Jou bestelling is deze week al de deur uitgegaan. Als je wil stuur ik je de code voor track trace zodat je kan zien waar je pakket nu is.

Mailtje verstuurd nr 5288

Is niet nodig :) Als het deze week de deur uit is gegaan kan ik het morgen/overmorgen verwachten:)

bedankt!

@ XXL Nutrition

info vraag

ivm Whey Protein Instant

10kg 149,95€

Geleverd in emmers van 1kg en 2,5kg.

Dus als ik beetje slim ben en goed kan rekenen stuur je 10kg (4x 2,5kg) zo op?
Nu vroeg ik me af als je 10kg besteld, of je dan verschillende smaken mag opgeven omdat het dan toch in emmers van 2,5kg de deur uitgaat (dus ik heb het over de whey instant é)

Nog een vraagje wordt zo'n bestelling dan als 1 product beschouwd of valt die onder de laatste van de 3? ;)

alvast bedankt voor de info die ik ga krijgen...

1 product € 8,00.
2 producten € 5,00.
3 of meer producten € 2,00.

@ XXL Nutrition

info vraag

ivm Whey Protein Instant

10kg 149,95€

Geleverd in emmers van 1kg en 2,5kg.

Dus als ik beetje slim ben en goed kan rekenen stuur je 10kg (4x 2,5kg) zo op?
Nu vroeg ik me af als je 10kg besteld, of je dan verschillende smaken mag opgeven omdat het dan toch in emmers van 2,5kg de deur uitgaat (dus ik heb het over de whey instant é)

Nog een vraagje wordt zo'n bestelling dan als 1 product beschouwd of valt die onder de laatste van de 3? ;)

alvast bedankt voor de info die ik ga krijgen...

Als je 10kg whey besteld heb je de mogelijkheid om 4 verschillende smaken te kiezen. We versturen dan inderdaad 4 emmers van 2,5kg.

Bulkverpakkingen proteïne tellen als 1 product.

Voor meer voorwaarden kan je hier terecht.

Ok vriendelijk bedankt, top 4 smaken whey instant , is die er al ? :D

Terug
Naar boven