Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
binnekort zou ik een grote bestelling doen de 10 kg whey, hmb, vit C, multivit, nitrocrea, en nog een paar dingen.

dag rene, ik heb een vraagjeuhbinnekort zou ik een grote bestelling doen de 10 kg whey, hmb, vit C, multivit, nitrocrea, en nog een paar dingen.
zou ik een eventuele korting kunne krijgen?
ook zou ik echt graag een tshirtje hebben maar die zijn er helaas niet meer zeker??
Ik blijf voor altijd jullie trouwste klant
groeten

dag rene, ik heb een vraagjeuhbinnekort zou ik een grote bestelling doen de 10 kg whey, hmb, vit C, multivit, nitrocrea, en nog een paar dingen.
zou ik een eventuele korting kunne krijgen?
ook zou ik echt graag een tshirtje hebben maar die zijn er helaas niet meer zeker??
Ik blijf voor altijd jullie trouwste klant
groeten

Ook maar eens 10kg whey besteld \o/ en een paar handschoenen...ben die "blaar" plekjes zat![]()
Heb Zaterdag besteld ( 27-01 ) en tot op heden nog niks ontvangen, krijg dus ook geen replay van mijn vragen via mail... zit nu zonder whey kan ik nog een pot gaan kopen voor ik mijn 10Kg ontvang.... kun je eens nagaan wat er scheelt aub?

Man, waarom zou je nog kopen als je net 10kg whey hebt besteld ?
Komt wel in orde, overleef gewoon paar daagjes op kip melk kwark zalm, is toch niet erg zeker.
Trouwens deze week ook nog maar eens wat eiwit bestellen![]()
jah als ik wist dat ik het morgen heb, red ik het wel idd op alternatieven, np maar alst wat tegen zit zal het voor na het weekend zijn.... grt

Heb Zaterdag besteld ( 27-01 ) en tot op heden nog niks ontvangen, krijg dus ook geen replay van mijn vragen via mail... zit nu zonder whey kan ik nog een pot gaan kopen voor ik mijn 10Kg ontvang.... kun je eens nagaan wat er scheelt aub?
MVG

WTF , en als het nu na het weekend zou zijn?
Man ik zou het erni voor over hebben hier dan nog een extra pot te kopen als je weet dat 10kg whey op komst is zu.
Blijkbaar ben je wel erg gek op whey![]()

haha, wel niet gek, maar ik volg strikt een eetschema, en heb geen zin om nog na al dat eten elke dag en doen, nog extra tonijn/kwark/zalm, en noem maar op bij te nemen om toch nog aan mijn verloren eiwitten te komen
Ik noem het, serieus bezich zijn, is trouwens de moment niet om de zakken met mijn eiwitten![]()
![]()