AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Heb het vandaag binnengehad :). Meteen in de blender gedaan met wat magere melk, klont niet en is lekkerrrrrrr!

heb de creatine monohydraat snelle correcte levering en gaat wel lekker tja toch wat je van crea moet verwachten prijzen zien er aantrekkelijk uit de leveringskosten vallen mee maar al je die er bij telt kom je een stukje boven de prijs van de plaatselijk muscle2muscle shop maar toch sommige prijzen zijn aantrekkelijker dus zal zeker niet men laatste bestelling zijn
met een stevige solden zouk direct al men inkopen voor een jaartje daar doen

dag rene, ik heb een vraagjeuh :) binnekort zou ik een grote bestelling doen de 10 kg whey, hmb, vit C, multivit, nitrocrea, en nog een paar dingen.
zou ik een eventuele korting kunne krijgen?:D

ook zou ik echt graag een tshirtje hebben maar die zijn er helaas niet meer zeker??
Ik blijf voor altijd jullie trouwste klant :D
groeten

dag rene, ik heb een vraagjeuh :) binnekort zou ik een grote bestelling doen de 10 kg whey, hmb, vit C, multivit, nitrocrea, en nog een paar dingen.

ook zou ik echt graag een tshirtje hebben maar die zijn er helaas niet meer zeker??
groeten

Gozer, waarom vraag je in godsnaam zoiets via het board?

Als, ik zeg ALS XXL zoiets al doet, dan benader je ze toch persoonlijk of niet dan???

weet ik niet ja dat kan ik doen maar vraag het liever hier in de hoop dat ik een PM ofzow terugkrijg.

van mij mag iedereen op dit forum weten dat xxl de beste is :D

• Topic Starter Topic Starter

groeten

Bij grote bestellingen valt er meestal wel iets te regelen. Maar je moet niet vergeten dat er op bijv. 10kg whey al een redelijke korting zit. Stuur tegen de tijd dat je een bestelling wil plaatsen eens een mailtje. Nee heb je, ja kan je misschien krijgen.. :D

Als de zomer er dalijk weer aankomt gaan er weer wat actie's komen met shirtjes en hemdjes. Maar daar is het nu nog even te koud voor.. ;)

woohooow feesten :D
tegen deze zomer zal ik wrs wel weer moeten bestellen dus dat komt wel in orde :)

zover had ik nog niet gedacht van dat bulkvoordeel sorry daarvoor
toch alvast bedankt ;)

@ XXL Nutrition

ivm combinatievoordeel

Whey Protein + Protein 80 (10kg)

die whey protein in dit pakket, is dit de nieuwere instant versie ?
Ik zou willen bestellen met paar jongens maar 2 ervan hebben liever een protein80 vandaar deze vraag nog of het hier om de instant whey gaat in dit pakket?

mvg
calcification

Ook maar eens 10kg whey besteld \o/ en een paar handschoenen...ben die "blaar" plekjes zat :P

Ha, vind ze maar al te ruw worden! yeah yeah i know! i'm a pussehh :p

Wil eigenlijk weer ZMA gaan bestellen, maar twijfel om de acetosteron een keer te proberen, iemand ervaring?

Heb Zaterdag besteld ( 27-01 ) en tot op heden nog niks ontvangen, krijg dus ook geen replay van mijn vragen via mail... zit nu zonder whey kan ik nog een pot gaan kopen voor ik mijn 10Kg ontvang.... kun je eens nagaan wat er scheelt aub?

MVG

Heb Zaterdag besteld ( 27-01 ) en tot op heden nog niks ontvangen, krijg dus ook geen replay van mijn vragen via mail... zit nu zonder whey kan ik nog een pot gaan kopen voor ik mijn 10Kg ontvang.... kun je eens nagaan wat er scheelt aub?

Man, waarom zou je nog kopen als je net 10kg whey hebt besteld ?
Komt wel in orde, overleef gewoon paar daagjes op kip melk kwark zalm, is toch niet erg zeker.

Trouwens deze week ook nog maar eens wat eiwit bestellen :rolleyes:

Man, waarom zou je nog kopen als je net 10kg whey hebt besteld ?
Komt wel in orde, overleef gewoon paar daagjes op kip melk kwark zalm, is toch niet erg zeker.

Trouwens deze week ook nog maar eens wat eiwit bestellen :rolleyes:

jah als ik wist dat ik het morgen heb, red ik het wel idd op alternatieven, np maar alst wat tegen zit zal het voor na het weekend zijn.... grt

jah als ik wist dat ik het morgen heb, red ik het wel idd op alternatieven, np maar alst wat tegen zit zal het voor na het weekend zijn.... grt

WTF , en als het nu na het weekend zou zijn?
Man ik zou het erni voor over hebben hier dan nog een extra pot te kopen als je weet dat 10kg whey op komst is zu.
Blijkbaar ben je wel erg gek op whey ;)

MVG

Dat gebeurt wel vaker als je Belg bent , blijkbaar scheelt dat aan de bank. ;)

Heb trouwens ook weer een shitload bestelt :cool:

WTF , en als het nu na het weekend zou zijn?
Man ik zou het erni voor over hebben hier dan nog een extra pot te kopen als je weet dat 10kg whey op komst is zu.
Blijkbaar ben je wel erg gek op whey ;)

haha, wel niet gek, maar ik volg strikt een eetschema, en heb geen zin om nog na al dat eten elke dag en doen, nog extra tonijn/kwark/zalm, en noem maar op bij te nemen om toch nog aan mijn verloren eiwitten te komen ;)

Ik noem het, serieus bezich zijn, is trouwens de moment niet om de zakken met mijn eiwitten ;) :cool:

haha, wel niet gek, maar ik volg strikt een eetschema, en heb geen zin om nog na al dat eten elke dag en doen, nog extra tonijn/kwark/zalm, en noem maar op bij te nemen om toch nog aan mijn verloren eiwitten te komen ;)

Ik noem het, serieus bezich zijn, is trouwens de moment niet om de zakken met mijn eiwitten ;) :cool:

ik hoop dat je het overleeft!

Niet altijd alles gaat zoals je het zelf wil bro

Terug
Naar boven