Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
rene heb een vraagje .Aangezien jullie de pro 80 al in zakken leveren is het dan ook niet mogelijk om de whey ook in zakken te leveren heb ik in ieder geval niet zo veel afval dju zo moet ik dat niet zeggen eeuh is beter voor het milieu:D

Verander het woordje al door nog even en je weet het antwoord :D

is dat nou jammer in zakken is toch echt minder afval dacht ik

Top !

Hierbij wil ik Rene bedanken voor feit dat XXL Nutrition na de recordpoging, nu weer een belangrijke bijdrage gaat leveren aan het nieuwe project waar ik aan werk;).

Binnenkort zal er meer info volgen voor alle DBB-ers omdat ik nu nog midden in het ontwerpfase zit:study: , leuk en leerzaam projectje in iedergeval en fun om aan te werken in samenwerking met onze boardsponsor:cool:.

Nogmaals dank Rene, de XXL Supp's maken het compleet !.

Zie een foutje;)

Moet "de ontwerpfase" zijn:D .

Verander het woordje al door nog even en je weet het antwoord :D

Betekend dit dat alle producten binnenkort in emmers geleverd gaat worden, de nieuwe Weightgainer, X-Targo, Protein 80 en de Whey Protein Instant? :D
En komen er dan ook maatschepjes bij ? :)

Hierbij wil ik Rene bedanken voor feit dat XXL Nutrition na de recordpoging, nu weer een belangrijke bijdrage gaat leveren aan het nieuwe project waar ik aan werk;).

Binnenkort zal er meer info volgen voor alle DBB-ers omdat ik nu nog midden in het ontwerpfase zit:study: , leuk en leerzaam projectje in iedergeval en fun om aan te werken in samenwerking met onze boardsponsor:cool:.

Nogmaals dank Rene, de XXL Supp's maken het compleet !.

Echt super tof Dave :D, hou ons op de hoogte ;) :D

Zojuist ook ff een bestelling bij onze vriend gedaan.
Kan ik hem ook eens beoordelen ;)

Spulletjes al binnen.
Woensdagavond laat besteld, en nu al in huis. Netjes hoor!

@ Davyo

Al onze nieuwe supplementen komen in een emmer/ot met maatschep.

Eind januari komt onze nieuwe weightgainer, 35% eiwit, 5% mct olie, koolhydraten voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit Havermout meel, hieraan toegevoegd een vit&min mix opm 100% DAH per 100gram..

Zojuist de 1e shake pro 80 genomen.
Ik heb in het verleden wel meerdere merken gehad, maar de laatste was het meestal ON Whey.
Moet zeggen de smaak is ff wennen, maar valt niet tegen.
Eerlijk zoals altijd, moet ik wel zeggen dat die van ON veel lekkerder is.

Echter een vraag aan XXL:
Kan het zijn dat ie door te mengen met melk minder goed mengt als met water?
Want het mengt voor ik denk 90% en de rest is iet wat korrelig. Maar ik shake dus met magere melk.
En gewoon in een mok met vork. Misschien dat ik hem echt in de blender moet doen?

René waarom is NO shotgun zo duur :(

Zojuist de 1e shake pro 80 genomen.
Ik heb in het verleden wel meerdere merken gehad, maar de laatste was het meestal ON Whey.
Moet zeggen de smaak is ff wennen, maar valt niet tegen.
Eerlijk zoals altijd, moet ik wel zeggen dat die van ON veel lekkerder is.

Echter een vraag aan XXL:
Kan het zijn dat ie door te mengen met melk minder goed mengt als met water?
Want het mengt voor ik denk 90% en de rest is iet wat korrelig. Maar ik shake dus met magere melk.
En gewoon in een mok met vork. Misschien dat ik hem echt in de blender moet doen?
meng alles in de blender geen centje pijn dan mengt ie goed

Koop een shakebeker en klaar!

@RichardV.. de pro80 is geen instant en moet je daarom shaken met een beker voor goed resultaat. de whey is wel instant en lost daarom veel beter op... maar met een shakebeker moet de pro80 helemaal te mengen zijn.

@Kukishu shotgun is duurrr.. gaar ik weet het...

Terug
Naar boven