Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

hmm schuldgevoel geloof ik niet ze weet niet wat dat is he ze is wel blond he;

maare maussie val jij op oudere vrouwen dan????

euuuhm jongens we zitten nog altijd in de supplementen sectie hé :D

Morgen of begin volgende week komt mn bestelling toe 2 emmers vanille & banaan whey instant 2 pakken protein80 vanille & aardbei, multi & nitrocrea.

ivm de whey instant...

Hoeveel is één portie/shake ?

2,5 schepjes whey ?

2 dikke maatscheppen ofzo. niet afgestreken maar 2 goeie dikke dat is 40 a 45 gram dacht ik

hey rene, ik zat net mijn bestelling te doen op de xxl site...
zie ik toch niet staan dat de dextro uitverkocht is :D wanneer zou deze terug binnen zijn??
alvast bedankt mvg ;)

Ja alleen denk ik niet zo voordelig want ik wil veel kh en natuurlijk wat eiwit dus wil ik bijv. 2 maand ( 7 kg ) dan zou ik met die jij aanraad elke dag 100 gram shake kunnen nemen en heb ik iets van 36 gram proteine en 43 kh. Ik dacht als ik die andere doe ( 1.5 kg 12.5 ) dus 4 x 12.50 = 50,00 voor 6 kg dat ook goed is voor 2 maand en waar 93 gr. kh in zitten + calorien. En dan nog een whey er bij doe van 2.5 kg dan heb ik mischien ietsie minder eiwitten maar veel meer kh en veel meer calorien. 379 cal + 350 ongeveer denk ik en dan die 93 kh + 4 kh ongeveer en eiwit dan rond de 30 gr. Dus krijg ik meer binnen;) correct me if i'm wrong.

Ben ook al aant wachten op mijn post!!! Nitrocrea met Whey Protien Vanille!

en ik krijg Rene niet te pakken vandaag, verlofdagje???

Net mn eerste XXL whey instant uit...

Smaak Vanille.

Mn analyse: heerlijk smakende whey-shake :thumbup:

Ik heb ook nog Banaan staan, die test ik morgen wel eens

* Heb juist één opmerkelijk vraagje mss voor XXL, heb zo eens het aminozuurprofiel bekeken en ik mis één aminozuur nl. L-Glycine
speciale reden toe ?

hoelang duurt het ongeveer voor de bestelling er is? Ik woon in Belgie. Ik heb het bedrag zondagavond(via de computer) overgeschreven dus ik had het nu tegen het einde van de week wel verwacht maar niks:(
ps. ik had matrix besteld iemand hier ervaring mee?

@ jhonnyke

Ik had vorige week donderdag besteld, vandaag om 13.00 levering toegekregen.

hoelang duurt het ongeveer voor de bestelling er is? Ik woon in Belgie. Ik heb het bedrag zondagavond(via de computer) overgeschreven dus ik had het nu tegen het einde van de week wel verwacht maar niks:(
ps. ik had matrix besteld iemand hier ervaring mee?

Belgie weet ik niet. Ligt eraan hoe snel je bank is en hoe snel de post is. Ik heb mijn bestelling altijd de volgende dag binnen..

Zondag avond besteld, maandag verstuurd, dindag binnen :)
Netjes hoor!

Terug
Naar boven