AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

SUPER SUPPS erbij maatje in je shop!
kging direct die lipo6x kopen maar van de prijs viel ik bijna omver :p
kzou het wel eens aan dwarvenwarrior laten weten want zij zocht nog een goeie fatburner.

Ik ben hier!
En ik ga nu meteen even kijken...

Jees! Veys is snel met z'n pm!

Ik ben hier!
En ik ga nu meteen even kijken...

Jees! Veys is snel met z'n pm!

ja ik dacht ga het maar gelijk laten weten :p
ik ga "lipixor" kopen normaal gezien samen met de vassice c5 vassive NO stack als mijn huidige stack op is :)
en elke dag 15kilometer gaan lopen en minder frietjes eten, komt ook wel goed ^^

btw @ rene : mijn vorige bestelling werkt echt super, kmaak een eigen versie 1schepje Xpand + 1 schepje Xtend. ( is dit goed? ) klinkt mij toch vrij goed

ja ik dacht ga het maar gelijk laten weten :p
Top!
Wat ik mis is de dosering / hoeveelheid innemen en wanneer... weet je daar toevallig ook nog wat van?

Edit: gevonden op Internet...
Zometeen eens bestellen, eerst eens kijken in de kast wat ik nog meer nodig heb...

Deze werkt iig niet (voldoende): [Link niet meer beschikbaar]
Merk ook helemaal niks... (voel me niet rustiger / niet drukker / heb het niet lekker warm etc).

achja mensen helpen is nu eenmaal leuk ^^

Zonet jullie Lipo-6X besteld.
Het leek me eerst een duur product maar toen zag ik dat er 240 caps in zaten in tegenstelling tot de 120 caps van de meeste andere verkopers.
Het klopt toch dat deze dosis dan ook dubbel zolang meegaat hoop ik?

Ik had ook nog een vraagje ivm jullie Nightprotein.
Ik gebruik het nu al enkele maanden en ben zeer tevreden van de werking maar ik moet steeds wat Whey Protein Instant toevoegen om de oplosbaarheid te verbeteren.
Misschien is het niet weggelegd voor iedereen, maar een instant variant van Nigthprotein zou me best wel intresseren.
Zou zoiets mogelijk zijn of bieden jullie iets dergelijks aan van een ander merk?
Desnoods valt overschakelen naar Protein 80 ook te overwegen alhoewel het effect minder efficient zal zijn veronderstel ik.

Het leek me eerst een duur product maar toen zag ik dat er 240 caps in zaten in tegenstelling tot de 120 caps van de meeste andere verkopers.

Ik gebruik het nu al enkele maanden en ben zeer tevreden van de werking maar ik moet steeds wat Whey Protein Instant toevoegen om de oplosbaarheid te verbeteren.
Misschien is het niet weggelegd voor iedereen, maar een instant variant van Nigthprotein zou me best wel intresseren.
Zou zoiets mogelijk zijn of bieden jullie iets dergelijks aan van een ander merk?
Desnoods valt overschakelen naar Protein 80 ook te overwegen alhoewel het effect minder efficient zal zijn veronderstel ik.

Wat is het grootste verschil tussen de gewone Lipo6 en de X variant?

die meltdown is nergens te vinden precies ... misschien een idee om hem bij het XXL assortiment toe te voegen?

Zit er nog wel Yohimbine HCL in die LIPO6X?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.972
SUPER SUPPS erbij maatje in je shop!
kging direct die lipo6x kopen maar van de prijs viel ik bijna omver :p
kzou het wel eens aan dwarvenwarrior laten weten want zij zocht nog een goeie fatburner.

Er zitten ook 240 caps in een potje ipv 120.

de whey is om te smullen!! en die xxl t-shirst zijn mooi, mensen vragen waar ik um heb gekocht:D

:thumbs:

Top!
Wat ik mis is de dosering / hoeveelheid innemen en wanneer... weet je daar toevallig ook nog wat van?

Edit: gevonden op Internet...
Zometeen eens bestellen, eerst eens kijken in de kast wat ik nog meer nodig heb...

Deze werkt iig niet (voldoende): [Link niet meer beschikbaar]
Merk ook helemaal niks... (voel me niet rustiger / niet drukker / heb het niet lekker warm etc).

Ik zal even de site aanpassen.

Nightprotein lost wel goed op het wordt alleen dik.. dat is de eigenschap van deze proteine.. ik eet het zelf altijd als een papje met een lepel.

Zit er nog wel Yohimbine HCL in die LIPO6X?

Ja er zit Yohimbine in.

Wat is het grootste verschil tussen de gewone Lipo6 en de X variant?
De grondstoffen van Lipo 6 en Lipo 6X zijn ongeveer dezelfde.
Het grote verschil zit in de capsules en de manier waarop de grondstoffen vrijgegeven worden aan het lichaam.
Basically heeft de X-variant een capsule met een 2delige werking (korte en lange termijn).

Nightprotein lost wel goed op het wordt alleen dik.. dat is de eigenschap van deze proteine.. ik eet het zelf altijd als een papje met een lepel.

Ik krijg ook een dikke pap maar er blijven hoe dan ook steeds brokken in zitten.
Ook al voeg je wat extra Whey Protein Instant toe of beperk je de hoeveelheid water om een nog groter pap-effect te krijgen, je zal nog steeds die brokken hebben.
Daarom stel ik de vraag of een instant variant misschien geen betere oplossing is voor de minder hardcore klanten.
Ik zou persoonlijk genoeg hebben aan 80-85% eiwit ipv 90% als het de oplosbaarheid verbeterd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.975
Ik krijg ook een dikke pap maar er blijven hoe dan ook steeds brokken in zitten.
Ook al voeg je wat extra Whey Protein Instant toe of beperk je de hoeveelheid water om een nog groter pap-effect te krijgen, ga je nog steeds die brokken hebben.
Daarom stel ik de vraag of een instant variant misschien geen betere oplossing is voor de minder hardcore klanten.
Ik zou persoonlijk genoeg hebben aan 80-85% eiwit ipv 90% als het de oplosbaarheid verbeterd.

je zal het mss niet geloven maar dit is instant kwaliteit.. ik krijg zelf nooit klonten wel wordt het dik.. doe je eerst de melk in de shaker en dan de nightprotein er boven op?

edit> je neemt water zie ik... het lost iets minder goed op in water dan in melk... dan zal mss de reden zijn .

Ook al voeg je wat extra Whey Protein Instant toe of beperk je de hoeveelheid water om een nog groter pap-effect te krijgen, je zal nog steeds die brokken hebben.

Die problemen had ik vroeger ook steeds. Ik deed het vroeger ook altijd met een shakebeker. Ik heb een half jaartje geleden een blender gekocht (30€). Nooit geen problemen meer gehad.

weer een nieuwe order geplaatst :)

gisteren bestelling binnen gehad , alles was aanwezig , niets beschadigd , zoals altijd

XXL nutrition blijft toch mijn favoriete webwinkel van de benelux

Terug
Naar boven