Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

nog niet te koop bij XXL nutrition nee, hun fatburner wel. ik zie dat je crea Mono gebruikt, als je last hebt van vocht fzo xxl heeft nieuwe vochtafdrijver in de collectie.

achja tis maar datjet weet ^^

Ik ben even gestopt met de crea - weet niet of het me tegenwerkte, maar nu écht alles op alles om dat ***-vet weg te krijgen...!!!

Je zal wss wat vocht verliezen en er droger gaan uitzien:), goed voor de moraal!

Na hoelang werkt Crea (als je het start te nemen)

ik heb eindelijk mijn supps ( stonden bij vriend maar die was dan ziek )

die Dymatize Xpand ziet er echt super uit ( 2 staaltjes van iets anders nog inside ! )
plus een catalogus met producten&uitleg over het bedrijf. ziet er echt zeer professioneel uit. ik ga dit merk nog gebruiken in de toekomst zowiezo! & kzal een review maken van Xpand!

Je zal wss wat vocht verliezen en er droger gaan uitzien:), goed voor de moraal!

Ja! Droger! Met 29,+% mag dat best! Kurkdroog? Beter!

gebruik je een fatburner? zoja welke want ik zoek ook iets goed. gewoon om kurkdroog te staan in de zomer :D
Stackers4 (had nog een potje staan) - merk er geen zak van, opmaken en andere pot bestellen bij René. Ofwel: als je een burner gebruikt hoef je niet naar Stackers te kijken...

hydroxycut hardcore schijnt wel super te zijn maarja wel prijzig >.<

hydroxycut hardcore schijnt wel super te zijn maarja wel prijzig >.<
Maakt mij op dit moment helemaal geen zak uit - zolang er geen gigantische kans op 'rebound effect' is, ga ik er voor! Maar ja, ik ben dan al geruime tijd geen arme student meer (en daar nog steeds ontzettend gelukkig mee!).

Maakt mij op dit moment helemaal geen zak uit - zolang er geen gigantische kans op 'rebound effect' is, ga ik er voor! Maar ja, ik ben dan al geruime tijd geen arme student meer (en daar nog steeds ontzettend gelukkig mee!).

Ik weet niet hoe het met je voeding en trainingsschema zit maar met een redelijk voedingsschema kan je gemakkelijk afvallen zonder fat burner. Helemaal als je boven de 20% zit. Voeding en training is de basis en dat kan je (eventueel) aanvullen met supplementen

Ik geloof niet dat een fatburner daadwerkelijk uit zichzelf vet verbrand, het kan imo hoogstens een stimulans zijn die je daarbij helpt.
Ik zelf heb eerst 2 maandjes gecut en gebruik nu hydroxycut hardcore. Dat is mijn eerste fatburner en ik ben redelijk tevreden met de resultaten.

bestelling van net:
- XXL Unleash (tweede pot hehe)
- XXL MultiVit
- Animal Shirt: Squat untill you puke (ofzo iets) :P

godja als ik naar mijn aankoopfactuurtjes van supps kijk is het ook niet echt arme student x) ouders , zakgeld , familie etc etc ^^

kleine vraag: ik heb vrijdag voor morgen een bestelling geplaatst. 2 supps maar een daarvan is pas 9 april leverbaar (Mega Grow:D). maar nu vraag ik mij af of ik die 2 supps pas op de dag dat Mega Grow leverbaar is krijg, of krijg ik de ene Supp vandaag en Mega Grow aan het eind van de week?

Mijn excuus als deze vragen al te vaak zijn gevraagt :P, maar ik kon hier nergens iets van vinden :(

Trainingshandschoen met polsband Merk: Olimp
Ik heb nogal kleine handen (van die echte dameshandjes) - gaat dat passen?

ik heb vrijdag voor morgen een bestelling geplaatst. 2 supps maar een daarvan is pas 9 april leverbaar (Mega Grow:D).

Heb ook net megagrow besteld, maar zat met 1 vraagje... Las telkens over de extra energie bij de training etc, maar het is een post workout supp, dus de energie houd je vast van je laatste dosis of wat ???? En is crea innemen voor de training niet handiger dan erna? Maar 10 april krijgen we het dus geleverd :cool:? Ben benieuwd, nooit eerder supps gebruikt naast wat whey...

Is die meltdown van vpx er niet meer? Las net een studie die bewees dat 3 caps je BMR
omhoog zouden helpen.

@ XXL: ik bestel regelmatig bij je en vind het nog altijd klasse. Soms stuur je van de foldertjes mee. Nu heb je mij daarmee behoorlijk in de problemen gezet. Op een van de bladzijdes staat er een dame met een xxl shirt. Nu wilt mijn vriendin zo een shirt hebben... koste wat het kost. Op de site staat die alleen niet. Komen die shirts ooit of zijn ze te bestellen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.937
@ XXL: ik bestel regelmatig bij je en vind het nog altijd klasse. Soms stuur je van de foldertjes mee. Nu heb je mij daarmee behoorlijk in de problemen gezet. Op een van de bladzijdes staat er een dame met een xxl shirt. Nu wilt mijn vriendin zo een shirt hebben... koste wat het kost. Op de site staat die alleen niet. Komen die shirts ooit of zijn ze te bestellen?

Je bedoelt die dame op de voorkant? die topjes hebben we helaas niet..

we krijgen wel met een week mooie witte hempjes met ons nieuwe logo erop :D

Hey Rene, wou je even laten weten dat ik toch Animal Flex heb besteld bij jullie, samen met een 2.5kg pot whey.

Gezien ik op een ander board een goede review las van het product wou ik het wel eens proberen. Zie het van de week wel verschijnen :D

Terug
Naar boven