- Waardering
- 1.339
Tja, dat interesseert mij dan weer geen zak - en vriendlief krijgt de foldertjes niet in handen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is die meltdown van vpx er niet meer? Las net een studie die bewees dat 3 caps je BMR
omhoog zouden helpen.

Wij hebben dat nooit in het assortiment gehad.. dus ik heb geen idee...

damn ... ik dacht echt dat ik dat bij jullie gezien had ... weet je toevallig of die verkocht mag worden bij ons?
Je bedoelt die dame op de voorkant? die topjes hebben we helaas niet..
we krijgen wel met een week mooie witte hempjes met ons nieuwe logo erop![]()

. In de toekomst ga ik het zeker nog een keer bestellen.Heb bijna mijn eerste pot megagrow op en het heeft me eerlijk gezegd wel een beetje verbaast. Ik heb al verschillende soorten creatine gebruikt, maar nooit echt wat van gemerkt. Daarentegen ben ik op megagrow super gegaan. Me gewicht is goed omhoog gegaan en me krachtstats ook. Het zal niet alleen aan de megagrow gelegen hebben, want me voeding is ook wel iets verbeterd de laatste tijd, maar het heeft zeker geholpen.
SQ: 135-145
DL: 190-200
BP: 92.5-100
Dus me totaal is 27.5kg omhoog gegaan. Zeker niet verkeerd dus. In de toekomst ga ik het zeker nog een keer bestellen.
Mega Grow is echt een knaller... vrijdag hebben we gelukkig weer voorraad.
1e keer dat ik een supp bestel naast whey/dextro... dus ben benieuwd, zaterdag heb ik hem dus binnen?
We hebben weer wat nieuwe supplementen toegevoegd, ze zijn te vinden onderaan de site bij nieuwe supplementen.
Ook hebben we nu Whey isolaat banaan..![]()

Volgens mij heb ik het hier al eens eerder gelezen, maar is Whey Isolaat meer een aanrader tijdens de cut zelfs rondom je training? (ik weet dat het s'ochtends voordelen heeft vanwege de lage kh's, vet en hoge eiwitgehalte, maar bevat het ook snelle eiwitten voor rondom je training)