Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
René ik zit een beetje te dubben met mijn volgende bestelling. Ik heb nu een maand hydroxycut hardcore gebruikt en ben er zeer tevreden over. Nu hoor ik ook veel positieve dingen over lipo 6. Op de site van xxl zag ik de nieuwe lipo 6x met een mooie prijs
Aan de ene kant denk ik dat ik beter kan blijven bij hydroxycut want ik weet dat het werkt voor mij, maar aan de andere kant ben ik daar misschien wel een beetje gewend aan geraakt en is het beter om iets anders te nemen. Ik ga zo wie zo 2 weken zonder fat burner doen. Om m'n lichaam ff te laten rusten zeg maar
Wat raad je mij aan?
Hallo xxl, ik heb besteld op 12 april en nog niets aangekregen.Is er een probleem?
bestelnr: 27146
;-)
Is het misschien mogelijk om een creatine sample bij te voegen bij mijn bestelling (27611) ben wel benieuwd of het effect heeft bij mij, en mocht het wat zijn dan kan ik daarna pas overgaan tot aankoop.
Alvast bedankt!
hey xxl
heb op 15 april bij jullie iets besteld en vroeg me af wanneer het geleverd werd
gr
bestel nr is 27349
.. we hebben bij iedereen die moest wachten wat kleine extraatjes in de doos gegooid.goed = goed denk ik dan... ga je goed op de hydroxycut dan zie ik geen reden om een andere te nemen.
de megagrow is out geweest en die zijn vandaag allemaal verstuurd ik denk dat je die bij je order had zitten.
we hebben geen creatine samples en een sample zou ook zinloos zijn je moet dat een weekje gebruiken voor je resulaat merkt.
zie antwoord hier boven.. we hebben bij iedereen die moest wachten wat kleine extraatjes in de doos gegooid.

we hebben de verzendkosten voor onze Belgische klanten verlaagt:
1 product = 6,50 en 2 of meer producten is vanaf nu gratis verzenden.

Hoe moet het telefoonnummer ingegeven worden, hij wil het niet aannemen terwijl ik al verschillende manieren heb geprobeert.
Heb ik geprobeert, neemt eht niet aan. Misschien omdat ik een belgisch telefoonnummer heb?zonder steepjes of andere onnodige leestekens.. zal dat even laten aanpassen
Heb ik geprobeert, neemt eht niet aan. Misschien omdat ik een belgisch telefoonnummer heb?
Mhh nog een probleempje.
Ik heb 3 producten besteld, whey multivit en vit C.
Tijdens de bestelling stond er aangegeven dat de verzendkosten 0€ bedroegen, nu in de mail staat ineens 5€, niet dat ik die 5€ erg vind, maar ik vond het gewoon raar, misschien een foutje?
Na de zomer dan men langverwachte longsleeve shirts?![]()
![]()
stretch neem ik aan?vraag is mss al 1000000x gesteld maar komt die NOX nog terug?
)en voor dat meisje dat hier veel zit: http://www.bodybuilding.com/store/tshirts/balletshirt.html