- Waardering
- 4.382
Super! Nou meteen een shake maken om die night protein even te testen, zie die koppen alweer op kantoor van pff heb je hem weer.
haha.... wordt wel dik he dat spul ;-)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Super! Nou meteen een shake maken om die night protein even te testen, zie die koppen alweer op kantoor van pff heb je hem weer.
Wat is je aanbeveling om het een beetje drinkbaar te houden qua verhoudingen?
Dus 30 gram bij ontbijt en 30 grammetjes na de training en op rustdagen, dan neem ik alleen 30 gr bij ontbijt?18 gram is wat mager.. pak dan 30gram ofzo.. dan krijg je nog redelijk wat eiwitten binnen... whey instant is lekkerder maar de isolaat is ondanks zijn hoge eiwitgehalte zeer goed te doen.

Dus 30 gram bij ontbijt en 30 grammetjes na de training en op rustdagen, dan neem ik alleen 30 gr bij ontbijt?
Iig bedankt voor de supersnelle levering, je hebt er weer een vaste klant bij![]()
René,
Bij die AAKG Mega Caps staat niet hoelang je ze voor het slapen gaan moet nemen, maakt dit nog wat uit ivbm slaapproblemen? Is het vergelijkbaar met iets als NOExplode of is het puur pomp en niet energie/concentratie?
Alvast dank voor de reactie!
De vorige keer riep ik over EAS 'Het smaakt zoals het ruikt:'
Nu roep ik: Het smaakt zoals het ruikt
Gruwelijk lekker, die punchsmaak!
En dat pillendoosje is ook wel redelijk briljant te noemen, al heb ik er (nog) niks anders in zitten dan Lipo-6x, eventueel visolie caps![]()

Oke duidelijk, en maakt het nog uit hoelang je dit vóór de training neemt? Er staat neem 2 caps voor de training maar heeft het nog inwerktijd?
Hey Rene, kan je me zeggen wat de status van bestelling: 27946 is? Zaterdag het geld overgeschreven via internet banking en voorlopig nog niets ontvangen
Bedankt
Dan weet je nu wat je als eerste moet bestellen bij XXL!
Lipo-6x is trouwens gedeeltelijk liquidcaps, zou niet willen dat dat stuk gaat in m'n tas!
En waarom voegen jullie hem nu pas toen , kheb pas besteld 

??
De blauwe shirtjes raken ook langzaam op en komen zwarte voor in de plaats.
Met het nieuwe logo erop
ik kan er even niet bij hoe die whey delicious het zelfde kost als Whey Protrein instant ..
Hoort die niet net duurder te zijn?En waarom voegen jullie hem nu pas toen , kheb pas besteld
Btw hoe zijn de koolhydraten en vetten ?
Enkelvoudige koolhydraten of complexe ?
Onverzadigde of verzadigde vetten ?
ik zie bijvoorbeeld bij de choco dat die hoger zit in koolhydraten .. zit er nu dus echte chocolade in ?
Kan even niet volgen![]()
choco? we hebben helemaal geen choco in de nieuwe lijn. De prijs per 5 en 10kg is ook iets hoger dan de whey instant, maar we hebben de prijs leuk kunnen houden.