AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Gewoon ff wat poeder mixen met vloeistof, duurt dat zo lang?

Even een vraagje, ik heb zondag een bestelling geplaatst en meteen betaald via ideal, maar hij is nog niet aangekomen. Enig idee wanneer hij gaat komen? Ben van jullie namelijk zeer snel gewend, dus raak een beetje ongerust :D :P

Het bestelnummer is: 33128

Groeten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.043
Even een vraagje, ik heb zondag een bestelling geplaatst maar hij is nog niet aangekomen. Enig idee wanneer hij gaat komen? Ben van jullie namelijk zeer snel gewend, dus raak een beetje ongerust :D :P

Het bestelnummer is: 33128

Groeten.

Check je mail... zou gisteren bezorgd moeten zijn.

Bedankt voor je snelle reactie :)

Ik weet niet of ik je op dat adres terug kan mailen dus ik doe hier nog maar even posten.
Er is hier gisteren niks bezorgd, mijn moeder was de hele dag thuis. Bij de buren is ook niks aangekomen.. Er staat ook bij die statusinformatie bij zending uitgereikt: Goes. Betekent dit dat hij daar is uitgereikt?

• #11.045
Bedankt voor je snelle reactie :)

Ik weet niet of ik je op dat adres terug kan mailen dus ik doe hier nog maar even posten.
Er is hier gisteren niks bezorgd, mijn moeder was de hele dag thuis. Bij de buren is ook niks aangekomen.. Er staat ook bij die statusinformatie bij zending uitgereikt: Goes. Betekent dit dat hij daar is uitgereikt?

ik mail je niet voor niets bro.... verdere discussie daar graag ;)

Ik had het gevraagd bij mededelingen maar nvm.
Die DextroJuice is echt fris :D

nano vapor heb ik geprobeerd maar vond het niet goed
ook superpomp 250 gehad ook niet positief over

enkel van no-explode krijg ik de beloofde pomp.

ieder lichaam reageerd er anders op want superpump deed het bij mij erg goed, en no-xplode haalt niks uit bij mij.

Hey Rene, eergisteren bestelling geplaatst met Test Hardcore (120 caps) erbij. Weet je al wanneer deze terug gaan binnenkomen?

Thx!

• #11.049
Hey Rene, eergisteren bestelling geplaatst met Test Hardcore (120 caps) erbij. Weet je al wanneer deze terug gaan binnenkomen?

Thx!

we hebben nog enkele potjes. meestal haal ik supps van de site net voordat ze zijn uitverkocht ;).

Slim gezien ;) thx!

gister maar eens wat nieuws bestelt, heb de Pure Instant Whey (banaan) genomen en de EAS, ben benieuwd.
Wel jammer dat ik er geen crack sample bij kreeg wat ik er bij vermeld had, of een vergelijkbare sample zoals de no-explode(of iets dergelijks)
service toppie weer, sliep nog toen die werd bezorgt:P

kan je NOS ether met iets anders water/fruitsap mengen?

Beste XXL,

Heb nu de Creatine Monohydraat thuis en ik vroeg me af wanneer ik deze dien in te nemen op trainingsdagen? Halfuur vóór de training, of meteen bij opstaan? Want dat staat niet aangegeven.

MvG

• #11.055
gister maar eens wat nieuws bestelt, heb de Pure Instant Whey (banaan) genomen en de EAS, ben benieuwd.
Wel jammer dat ik er geen crack sample bij kreeg wat ik er bij vermeld had, of een vergelijkbare sample zoals de no-explode(of iets dergelijks)
service toppie weer, sliep nog toen die werd bezorgt:P

We zijn al aan het verhuizen deze week de samples zwerven hier en daar rond.. volgende week is alles weer op orde..

kan je NOS ether met iets anders water/fruitsap mengen?

ja zeker. ik zou alleen geen melk nemen.

Beste XXL,

Heb nu de Creatine Monohydraat thuis en ik vroeg me af wanneer ik deze dien in te nemen op trainingsdagen? Halfuur vóór de training, of meteen bij opstaan? Want dat staat niet aangegeven.

MvG

Een goed moment is ook na de training.... of na het ontwaken.

Hallo René,
Een klantenkaart of een getrouwheidskaart of zoiets...zou dit eventueel kunnen.
Je logt in bij je bestelling en je bouwt geleidelijk punten op naar gelang het bestelde bedrag.

Ik , en nog velen anderen, bestellen maandelijks voor een redelijk sommetje.

De goeie klanten eens goed verwennen...al is je service al top hoor. (=klantenbinding)

Ik kan het maar vragen hé.

Bedankt en succes.
Alain (Veurne,Be)

• #11.057
Hallo René,
Een klantenkaart of een getrouwheidskaart of zoiets...zou dit eventueel kunnen.
Je logt in bij je bestelling en je bouwt geleidelijk punten op naar gelang het bestelde bedrag.

Ik , en nog velen anderen, bestellen maandelijks voor een redelijk sommetje.

De goeie klanten eens goed verwennen...al is je service al top hoor. (=klantenbinding)

Ik kan het maar vragen hé.

Bedankt en succes.
Alain (Veurne,Be)

ja zoiets heb ik al een tijd in gedachten.. er is een hele lijst wat ik wil maar de site moet daarvoor omgebouwd worden.. de jongen die dat doet heeft 2 maanden vrijwel geen tijd gehad maar gaat er in augustus fulltime mee aan de slag.

dan is de site daar geschikt voor en moet ik even kijken hoe ik daar invulling aan ga geven.

Oké....bedankt René.
Word altijd maar beter en beter...
Super.
Heb je geen bijhuis nodig in Belgïe....ik heb nog plaats.

heb ook weer besteld :p
5kg whey, 1.5kg dextro, xxl tanktop en xxl straps :D
heb er bij vermeld dat er (crack)samples bijmogen, hopelijk zit er iets bij haha :D

We zijn al aan het verhuizen deze week de samples zwerven hier en daar rond.. volgende week is alles weer op orde..

ah zo, toch jammer dat er geen sample bij zat.
en ik zit nu wel een paar maanden goed weer, 2 whey's en de EAS stack.

jullie kunnen niet alsnog een sample opsturen he

:jk:

Terug
Naar boven