AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

[/COLOR]
Zowel crack als nog zijn toppers.... hoeveel scoops crack heb je genomen?

Crack is zeker goed spul. staat bij mij op nummer 2, na Nox Pump. Alleen moet ik 3 scoops nemen voor het beste resultaat.. En dan is het erg duur. zo 50 euro per 13 trainingen, jammer:(

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.024
[/COLOR]

Crack is zeker goed spul. staat bij mij op nummer 2, na Nox Pump. Alleen moet ik 3 scoops nemen voor het beste resultaat.. En dan is het erg duur. zo 50 euro per 13 trainingen, jammer:(

ik vraag me af hoe andere Pre workouts zijn als je zo hoog doseert.. alleen dan kan je eerlijk vergelijken.

ik vraag me af hoe andere Pre workouts zijn als je zo hoog doseert.. alleen dan kan je eerlijk vergelijken.

Heb al wel veel soorten geprobeerd. heb toch best wel hoge dosis nodig. Zal ook wel gewenning zijn natuurlijk als je meerdere keren per week gebruikt. De nox-pump had ik met 1 zakje wel genoeg. Gebruik ik het 2 dagen achtereen dan neem ik anderhalf zakje.

• #11.026
iemand ervaring met Creatine Monohydraat(17.50) en DextroJuice(12.95) van XXL Nutrition?
aangezien ik op een beperkt buget zit.
is dit wel goed spul voor zijn prijs?

Is zeker waar voor je geld.... kost niet gek veel en geeft toch zeker gains.

Waneer is Ejucaloid weer op vooraad? mischien toch eens leuk om mee te bestellen:D:p

(is het zo populair dat het op is?)

ik meende dat je ook altijd de vrouwen versie van optimen had??

ja liep vrij snel ineens.. ik hoorde van een kennis van vriend ;) dat het wel leuk spul was. volgende week is het er weer denk ik.. Is er ook een vrouwelijke stimulant? link? ;)

iemand al eens producten van muscletech gebruikt zoals nano vapor of de anabolic halo?

iemand al eens producten van muscletech gebruikt zoals nano vapor of de anabolic halo?

nano vapor heb ik geprobeerd maar vond het niet goed
ook superpomp 250 gehad ook niet positief over

enkel van no-explode krijg ik de beloofde pomp.

Is zeker waar voor je geld.... kost niet gek veel en geeft toch zeker gains.

ja liep vrij snel ineens.. ik hoorde van een kennis van vriend ;) dat het wel leuk spul was. volgende week is het er weer denk ik.. Is er ook een vrouwelijke stimulant? link? ;)

Ok, d8 ik bestel hem ff mee, volgende keer dan maar (gister bestelling gedaan)

de multi vit optimen bedoel ik, dacht dat daar ook een versie voor vrouwen voor was?? (heb de EVE maar bij je besteld) ff kijken hoe ze daar op gaat.

Zo bestelling ook weer binnen :-)
Nog gedankt voor de sample rene, is perzik mango in de loop van de week ff proberen:D

edit:
die aakg MEGA CABS doen hun naam wel eer aan, zijn aardig groot... best ff wennen

Laatst bewerkt:
service is nog verbeterd blijkbaar. maandag rond 16.30 besteld. en vandaag (woensdag) om 10.00 uur stond dpd al klaar met tpaktje. in beglië dan wel.

toppie! :thumbs:

Superrrrr service XXL nutrition

Service is echt super....maandagmiddag besteld....dinsdagmorgen alweer afgeleverd....(met dank aan de buren voor het in ontvangst nemen...)

Kan er weer tegenaan met mijn potje Syntha 6 en Animal Stak...

Wanneer gaan jullie de Oh Yeah repen en of Chef Jay koeken in het assortiment opnemen?? Die zijn te gruwelijk lekker...

service is nog verbeterd blijkbaar. maandag rond 16.30 besteld. en vandaag (woensdag) om 10.00 uur stond dpd al klaar met tpaktje. in beglië dan wel.

Inderdaad - vroeger durde het al eens een weekje te duren vooralleer ik de spullen ontving in belgie. Nu 2 dagen en ik had alles binnen.
Top!

• #11.034
Zo bestelling ook weer binnen :-)
Nog gedankt voor de sample rene, is perzik mango in de loop van de week ff proberen:D

edit:
die aakg MEGA CABS doen hun naam wel eer aan, zijn aardig groot... best ff wennen

Ja die caps zijn "000"de grootste capsules. maar anders krijg je er ook geen 1250mg in ;)

Service is echt super....maandagmiddag besteld....dinsdagmorgen alweer afgeleverd....(met dank aan de buren voor het in ontvangst nemen...)

Kan er weer tegenaan met mijn potje Syntha 6 en Animal Stak...

Wanneer gaan jullie de Oh Yeah repen en of Chef Jay koeken in het assortiment opnemen?? Die zijn te gruwelijk lekker...

Over een week zitten we in het nieuwe magazijn en is alles op orde en kunnen we veel nieuwe dingen gaan toevoegen.. Ik open tegen die tijd wel een topic ;)..

Inderdaad - vroeger durde het al eens een weekje te duren vooralleer ik de spullen ontving in belgie. Nu 2 dagen en ik had alles binnen.
Top!

Sinds we een Belgisch Bankrekeningnummer hebben gaat het veel sneller.

Vandaag even Whey Delicious - Perzik Mango besteld ben benieuwd naar de smaak. :D

Vandaag bestelling goed aangekregen. (Whey Protein Instant, DextroJuice en tanktop)

Vandaag even Whey Delicious - Perzik Mango besteld ben benieuwd naar de smaak. :D
Ik heb zo een sample meegekregen ben ook is benieuwd.

@Rene: Hoe kan je aan een sample van Crack komen?

Hey renè die Cap-M-Quik Capsule Filler Kun je daar dan gewoon bijv. Glutamine ingooien 4 tabs slikken (5 gram ongeveer) ? Werkt het apparaat goed ? Kwaliteit.. bijv 3x gebruiken kapot.. Nu weet ik wel dat je altijd goede kwaliteit hebt maar vroeg me het toch even af..

Word de Glutamine bijv. minder goed opgenomen door capsules te slikken? Of valt dat nog wel mee.. Want soms heb ik niet de tijd om het te shaken, mixen enz.

Alvast bedankt

P.s. veel schrijffouten :P Heb heel weinig tijd hahah

• #11.040
Vandaag bestelling goed aangekregen. (Whey Protein Instant, DextroJuice en tanktop)

Ik heb zo een sample meegekregen ben ook is benieuwd.

@Rene: Hoe kan je aan een sample van Crack komen?

even vragen in de opmerkingen.. als we hebben geven we dan.

Hey renè die Cap-M-Quik Capsule Filler Kun je daar dan gewoon bijv. Glutamine ingooien 4 tabs slikken (5 gram ongeveer) ? Werkt het apparaat goed ? Kwaliteit.. bijv 3x gebruiken kapot.. Nu weet ik wel dat je altijd goede kwaliteit hebt maar vroeg me het toch even af..

Word de Glutamine bijv. minder goed opgenomen door capsules te slikken? Of valt dat nog wel mee.. Want soms heb ik niet de tijd om het te shaken, mixen enz.

Alvast bedankt

P.s. veel schrijffouten :P Heb heel weinig tijd hahah

Dat apparaatje is wel degelijk... geen idee hoeveel gram glutamine je erin kan krijgen. met capsules is de opname net zo goed. hoogtens iets langzamer omdat de capsule ook even verteerd moet worden.

Terug
Naar boven