MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

vandaag crack genomen en na de training NOS ether..

door de crack liep ik als een stier door de gym.. op 40 min alles gedaan, heb kunnen trainen zonder pauzes met het gewicht dak anders ook doe.. en normaal doek daar en uur en 15min over fzo

geeft super pomp! voelde het zelfs wa tegen trekken! tis lijk speed beetje.. kan er ni van slapen ook precies!

geeft u wel een vaag gevoel precies!

die crack is cva van smaak die NOS is ni te zuipen, neuseken dicht en binnekappen!

eindelijk eens een product dat werkt bij mij! ik reageer amper op crea vandaar mss?

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.002
vandaag crack genomen en na de training NOS ether..

door de crack liep ik als een stier door de gym.. op 40 min alles gedaan, heb kunnen trainen zonder pauzes met het gewicht dak anders ook doe.. en normaal doek daar en uur en 15min over fzo

geeft super pomp! voelde het zelfs wa tegen trekken! tis lijk speed beetje.. kan er ni van slapen ook precies!

geeft u wel een vaag gevoel precies!

die crack is cva van smaak die NOS is ni te zuipen, neuseken dicht en binnekappen!

eindelijk eens een product dat werkt bij mij! ik reageer amper op crea vandaar mss?

Zowel crack als nog zijn toppers.... hoeveel scoops crack heb je genomen?

Zowel crack als nog zijn toppers.... hoeveel scoops crack heb je genomen?

7

nee, 1.5 ongeveer. wou niet overdrijven. tzijn wel kleine scoops, vroeger nam ik H20 van first class, merkte ik niets van, en die schepper was echt zo een balft :D

ik ben tot nu toe zeer tevreden van de crack, jammer dat die NOS zo slecht smaakt met water ;(

• #11.004
7

nee, 1.5 ongeveer. wou niet overdrijven. tzijn wel kleine scoops, vroeger nam ik H20 van first class, merkte ik niets van, en die schepper was echt zo een balft :D

ik ben tot nu toe zeer tevreden van de crack, jammer dat die NOS zo slecht smaakt met water ;(

In NOS zitten totaal geen koolhydraten en eigenlijk niets om de smaak wat te verbeteren.. maar het is wel goed spul en daar gaat het uiteindelijk om

Succes!

:fuu:Heb vanmorgen de twee laatste scoops proteinen opgebruikt.

Rene, kan je me zeggen of bestelling 33134 reeds verzonden is, heb waarschijnlijk een beetje te laat besteld:duh: Kan ik sffs weer een klein noodpotje gaan kopen van één of ander B-merk.

Rene, kan je me zeggen of bestelling 33134 reeds verzonden is, heb waarschijnlijk een beetje te laat besteld:duh: Kan ik sffs weer een klein noodpotje gaan kopen van één of ander B-merk.

een dagje zonder is toch geen ramp ;)

• #11.007

Mail even op info@ ik heb de verzend gegevens van Belgische klanten niet hier.

In NOS zitten totaal geen koolhydraten en eigenlijk niets om de smaak wat te verbeteren.. maar het is wel goed spul en daar gaat het uiteindelijk om

Succes!

Hmm en ik dacht dat de nieuwe versie een verbeterde smaak had ? Ik zat eraan te denken om het eens te proberen maar als het echt niet te zuipen is hoeft het niet voor mij.:(

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:23 ----------

Ja die vloeibare proteine is een uitstekende emergency proteine... zeker voor een vakantie.. maar denk ook eens aan aminozuur tabletten..

:thumbs:

Ofwel Uniliver tabs , maar die hebben jullie jammer genoeg niet meer.:(

• #11.009
Hmm en ik dacht dat de nieuwe versie een verbeterde smaak had ? Ik zat eraan te denken om het eens te proberen maar als het echt niet te zuipen is hoeft het niet voor mij.:(

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:23 ----------

Ofwel Uniliver tabs , maar die hebben jullie jammer genoeg niet meer.:(

Nee die uniliver hebben we niet meer.. ik ga na de vakantie het hele gamma uitbreiden.. ik zal ze alvast noteren..

De nos is zeker wel verbeterd hoor kwa smaak tov de vorige versies maar lekker is het nog niet.

De nos is nu prima te drinken hoor vergeleken met eerdere versies, zeker samen met dextrojuice.

Hmm en ik dacht dat de nieuwe versie een verbeterde smaak had ? Ik zat eraan te denken om het eens te proberen maar als het echt niet te zuipen is hoeft het niet voor mij

Supps koop je niet voor de smaak (afgezien van Whey Delicious;)) dus niet piepen en slikken die hap.

Ik heb weer een vraagstukje: binnenkort ga ik weer de nodige fietstochtjes maken die zo'n 150 tot 180km per stuk zijn.
Nu heb ik wel een rugzak maar het gaat me te ver om daar alle emmers en potten in te doen, het gaat me voornamelijk om spierbehoud tijdens zo'n toch waarbij je natuurlijk zo af en toe ook wel eens te diep gaat om de rest bij te houden.
Wat zou ik het beste kunnen meestouwen in de rugzak?

Ik heb nog een pillendoosje van XXL en die zou ik mooi kunnen gebruiken om de laatste BCAA 4500mg pillen van AST in mee te nemen maar heb je misschien nog wat tips?
Die EAS wil ik zowiezo meenemen maar die kan ik misschien in een leeg potje groene thee doen en dan direct mengen met water in de bidons?

Ik heb weer een vraagstukje: binnenkort ga ik weer de nodige fietstochtjes maken die zo'n 150 tot 180km per stuk zijn.
Nu heb ik wel een rugzak maar het gaat me te ver om daar alle emmers en potten in te doen, het gaat me voornamelijk om spierbehoud tijdens zo'n toch waarbij je natuurlijk zo af en toe ook wel eens te diep gaat om de rest bij te houden.

Ik heb nog een pillendoosje van XXL en die zou ik mooi kunnen gebruiken om de laatste BCAA 4500mg pillen van AST in mee te nemen maar heb je misschien nog wat tips?
Die EAS wil ik zowiezo meenemen maar die kan ik misschien in een leeg potje groene thee doen en dan direct mengen met water in de bidons?

Ik heb boterhamzakjes met EAS in m'n rugtas voor volgende week - meteen de juiste hoeveelheid bij de hand voor een halve liter ;)

Ik heb boterhamzakjes met EAS in m'n rugtas voor volgende week - meteen de juiste hoeveelheid bij de hand voor een halve liter ;)

Bolletjes EAS meenemen, tja...;)
Van die EAS neem ik zoveel per dag dat ik rustig een leeg potje groene thee daarvoor kan gebruiken, liever iets teveel dan te weinig wat dat betreft maar thanks voor de tip.

Bolletjes EAS meenemen, tja...;)
Van die EAS neem ik zoveel per dag dat ik rustig een leeg potje groene thee daarvoor kan gebruiken, liever iets teveel dan te weinig wat dat betreft maar thanks voor de tip.

Vantevoren gedoseerd geeft minder rommel ;)

• #11.016

Kan allemaal... als je vetrekt al wat mengen in je bidon en nog een 2e portie mss in een zakje of potje voor later in de rit.

Vantevoren gedoseerd geeft minder rommel ;)

Mannen geven niet zo om rommel;)

Kan allemaal... als je vetrekt al wat mengen in je bidon en nog een 2e portie mss in een zakje of potje voor later in de rit.

Het zijn 0.7 Liter bidons dus daar kan ik me idd wel mee redden.
Nou ben ik ook weer geen Le Tour fietser dus zo snel zal ik wel niet klaar zijn met fietsen maar ik zorg wel dat ik genoeg meeneem thanks.
Zit toch nog te wachten op de eerste emmer EAS:rolleyes:

iemand ervaring met Creatine Monohydraat(17.50) en DextroJuice(12.95) van XXL Nutrition?
aangezien ik op een beperkt buget zit.
is dit wel goed spul voor zijn prijs?

Waneer is Ejucaloid weer op vooraad? mischien toch eens leuk om mee te bestellen:D:p

(is het zo populair dat het op is?)

ik meende dat je ook altijd de vrouwen versie van optimen had??

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven