XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.401
klein vraagje rené

in jullie multivitaminen zit zowel zink als calcium maar

afkomstig van
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/zma-zink-monomethionine-aspartaat-32645/

wel beetje jammer :(

voor de rest is het wel een superproduct als je naar de hoeveelheden en % kijkt

alle complexen bevatten deze 2 mineralen volgens mij.

Net het rode animal shirt, en bigger is better shirt besteld. Ben benieuwd.:)

Overigens is mijn whey nu op, gister nieuwe besteld hopelijk komt het snel.:(

Groetjes.

het zal er vast snel zijn allemaal ;)

@ Mid,

die Mega Grow ga je geweldig vinden.:p
Smaakt (kersen) super, lost goed op (na shaken even laten staan) en heb zelf het gevoel deze ik stuk meer massa aankom dan zonder.
Ben benieuwd naar jouw ervaringen.

Succes!

Ok klinkt goed :). Het zal morgen (donderdag) wel komen, want heb het dinsdag rond 16:00 besteld geloof ik. Ik begin er dan maandag mee.

Ik kom sowieso wel makkelijk aan als ik goed eet. Dus ben benieuwd hoe het met Mega Grow zal gaan :). Ik heb ook de kersen smaak genomen, lijkt me erg lekker.

net nieuwe bestelling gedaan:

Uw bestelling:

Controlled Labs, Green Bulge 150 Caps, aantal:1, prijs: 24.90
XXL Nutrition, Unleash! v2 900 gram, aantal:1, prijs: 39.50
XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 2,5 kg (Banaan), aantal:1, prijs: 34.50

samples zijn altijd welkom :)

Jammer dat ik geen sample heb gekregen waar ik om gevraagd had om unleash eens uit te proberen.

Als ze geen samples hebben, kunnen ze die ook moeilijk geven denk ik...

Kan het mishebben hoor!

Ook staat er op megagrow dat er 20 doseringen inzitten terwijl dit 40 moet zijn.

• #12.408
René

De XXL JointSupport is deze vergelijkbaar met AN Osteobolin-C?
Bedoel dan puur het feit van versterken/beschermen van de pezen en gewrichten. Verhelpen deze gewrichtpijn en pijn aan pezen ook?

• #12.411
Rene wat is een goede combinatie en de goedkoopste. Ik wil namelijk goedkoop maar goed spul hebben ik wil een fatburner/preworkout/miss een postworkout iets in die trance

:thumbs:

Jointsupport is meer voor de gewrichten.. kijk ook eens naar animal flex

Diezelfde vraag had ik ook over die pezen..alleen ik geloof niet in Animal Flex ;) Zijn er nog andere producten waarvan jij weet dat ze wat doen voor de pezen?
Zelf zit ik nu al 15 weken aan de kant met geirriteerde pezen, zijn er naast vit C nog andere sups die hier specifiek op werken?

Bdw die reviews gaan hard op de Unleash v2, al 26 reviews op je site:eek: hoe doe je dat?:)

• #12.414
Rene wat is een goede combinatie en de goedkoopste. Ik wil namelijk goedkoop maar goed spul hebben ik wil een fatburner/preworkout/miss een postworkout iets in die trance

CarnoCrea of Phenyl Core van infinity labs zijn lager in prijs. is dat mss iets?

Diezelfde vraag had ik ook over die pezen..alleen ik geloof niet in Animal Flex ;) Zijn er nog andere producten waarvan jij weet dat ze wat doen voor de pezen want ik zit nu zelf al 15 weken aan de kant met geirriteerde pezen...

Bdw die reviews gaan hard op de Unleash v2, al 26 reviews op je site:eek: hoe doe je dat?:)

cissus kijk daar eens naar. .. en voor de reviews hoef ik gelukkig niets te doen :D

Maakt het merk nog uit dat jij weet? Bdw geen supplement om toe te voegen aan het assortiment ?

het is echt ongekend hoe populair XXL is ;) well done.

Zal ik dan bijv unleash v2 en phenyl core kunnen stacken? heb je enigzins wat reacties over die phenyl core gehoord want er zijn nog geen reviews

• #12.417
Maakt het merk nog uit dat jij weet? Bdw geen supplement om toe te voegen aan het assortiment ?

het is echt ongekend hoe populair XXL is ;) well done.

we hebben cissus van primaforce ...

Goed om te horen dat we populair zijn ;).... We krijgen binnenkort (1-2 weken) ook handdoeken en tegen het einde van het jaar ook kleine trainingstassen.

Zal ik dan bijv unleash v2 en phenyl core kunnen stacken? heb je enigzins wat reacties over die phenyl core gehoord want er zijn nog geen reviews

Infinty labs maakt goede supplementen ze zijn alleen wat onbekend.

Deze 2 zijn prima te stacken.

we hebben cissus van primaforce ...

Goed om te horen dat we populair zijn ;).... We krijgen binnenkort (1-2 weken) ook handdoeken en tegen het einde van het jaar ook kleine trainingstassen.

Infinty labs maakt goede supplementen ze zijn alleen wat onbekend.

Deze 2 zijn prima te stacken.

Besteld, eens kijken wat het me gaat brengen...daarnaast nog een max-deadlift gekocht :P vet zo'n beeldje.

Terug
Naar boven