MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Net weer een emmertje whey besteld:cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.362
ik heb nu al 4 lange zwarte haren gevonden in mijn whey. kan niet van mij of van iemand anders zijn, aangezien niemand zo lang haar heeft in de familie.

wel een beetje vies:mad:

hey dat is minder.. pm me even straks met je gegevens./. welk product gaat het om?

Hé René,

even 2 mededelingen...

Ten eerste....ik ben zeer te spreken over Megagrow New en de EAS.
Zeker in combinatie.
Voel snel weer herstel van mijn vermoeide spieren en ook de gains zijn voor mijn gevoel beter dan die ik voorheen had zonder jullie lekkere goedje.

Alleen nog wel een probleem met de XXL shaker.
Hoe strak ik die ook dichtdraai, hij blijft lekken (ook als ik mijn hand op het afsluitdopje hou).

Heb je dit soort opmerkingen al meer gehad over de shaker?
Vindt het wel jammer.

Verder niets dan positief hoor, ga zeker nog een tweede 'kuurtje' Megagrow/EAS bestellen als deze op is.

gr,
Edwin.

• #12.364
Hé René,

even 2 mededelingen...

Ten eerste....ik ben zeer te spreken over Megagrow New en de EAS.
Zeker in combinatie.
Voel snel weer herstel van mijn vermoeide spieren en ook de gains zijn voor mijn gevoel beter dan die ik voorheen had zonder jullie lekkere goedje.

Alleen nog wel een probleem met de XXL shaker.
Hoe strak ik die ook dichtdraai, hij blijft lekken (ook als ik mijn hand op het afsluitdopje hou).

Heb je dit soort opmerkingen al meer gehad over de shaker?
Vindt het wel jammer.

Verder niets dan positief hoor, ga zeker nog een tweede 'kuurtje' Megagrow/EAS bestellen als deze op is.

gr,
Edwin.

Waar lekt de shaker dan precies uit? uit het afsluitdopje of langs het schroefdraad?

Het probleem is dat de producent de shaker die we hadden niet meer hebben. Hier druk je de deksel op de shaker en met deze schroef je die erop.

Overigens komen vrijwel alle shakers van alle supplementen merken in de EU bij buchsteiner vandaan. Zo ook de onze.

die schroevers zijn slecht imo..schroefdraad gaat snel kapot en gaat als gevolg daarvan lekken. Beter had je de schroefshakers kunnen nemen van bb.com.

ligt waarschijnlijk aan het "schroefdraad" ik heb een stuk of 5shakers en bij 1tje lekt het ook constant als ik shake. Waarschijnlijk gewoon een klein fabrieks foutje.

Je moet maar net ff pech hebben dat jij die shaker krijgt :)

ligt waarschijnlijk aan het "schroefdraad" ik heb een stuk of 5shakers en bij 1tje lekt het ook constant als ik shake. Waarschijnlijk gewoon een klein fabrieks foutje.

dat is dan vaak een serie van 100/1000/10000/100000 etc... dus daar zit je ngo wel ff mee:D

René,

Het lekt langs de schroefdraad zeg maar.
Ik hou expres mijn hand op het dopje om er zeker van te zijn dat daar niets uitkomt.
Bovendien lekt het het meest als ik aan het drinken ben.
Dan kan er dus alleen nog gelekt worden via de schroefdop.

Denk dat ik inderdaad precies de shaker met het 'fabrieksfoutje' heb ontvangen.
En dat bij mijn eerste bestelling! Da's toch pech?:treuren:

Ik wou nog een shaker bij bestellen (ik heb de oude zonder die schroefdraad), maar als ik dit hoor ben ik al van gedacht aan het veranderen. Wil namelijk niet met een lekkende shaker zitten! :p

Ik wou nog een shaker bij bestellen (ik heb de oude zonder die schroefdraad), maar als ik dit hoor ben ik al van gedacht aan het veranderen. Wil namelijk niet met een lekkende shaker zitten! :p

Bedenk zelf hoe groot de kans is ;)

Kijk aan ben ik niet de enige met dit probleem. Heb vorige week 2 shakebekers binnengekregen, waarvan 1 met t zelfde probleem. De oude werkten stukken beter!

René,

Het lekt langs de schroefdraad zeg maar.
Ik hou expres mijn hand op het dopje om er zeker van te zijn dat daar niets uitkomt.
Bovendien lekt het het meest als ik aan het drinken ben.
Dan kan er dus alleen nog gelekt worden via de schroefdop.

Denk dat ik inderdaad precies de shaker met het 'fabrieksfoutje' heb ontvangen.
En dat bij mijn eerste bestelling! Da's toch pech?:treuren:

Als je shaked, heel even shaken maar, dan dopje open doen en weer dicht, dan verder shaken....kan zijn dat er druk opgebouwd wordt in de beker waardoor het zich een weg baant via het schroefdraad...dit heb ik bij mijn bb.com shaker...normaal lekt ie niet...tenzij er druk in de shaker is.

Als je shaked, heel even shaken maar, dan dopje open doen en weer dicht, dan verder shaken....kan zijn dat er druk opgebouwd wordt in de beker waardoor het zich een weg baant via het schroefdraad...dit heb ik bij mijn bb.com shaker...normaal lekt ie niet...tenzij er druk in de shaker is.

+1

Goeie tip.:rolleyes:
Ga ik zeker proberen vanavond!

• #12.374
Kijk aan ben ik niet de enige met dit probleem. Heb vorige week 2 shakebekers binnengekregen, waarvan 1 met t zelfde probleem. De oude werkten stukken beter!

Ik vond de oude ook beter.. maar die worden niet meer gemaakt. Zijn alleen te bestellen in 10.000 stuks of meer.

Whey Isolaat

Had een paar weekjes terug Whey Isolaat aardbei besteld maar was nog niet geregistreed op DBB dus bij deze ff een post.

Verzending supersnel.
Service top!!! Je kan je vragen stellen en krijgt gelijk antoord met uitstekende info.

smaakt heel erg lekker en wat lost dat goed op, Geen klonten.
Gooi het in mijn flesje water heel ff shaken en heerlijk wegdrinken.

Volgens mij gaat dit me zeker helpen met betere spierobouw, heb gewoon het gevoel dat dit heel goed spul is.

• #12.378
Had een paar weekjes terug Whey Isolaat aardbei besteld maar was nog niet geregistreed op DBB dus bij deze ff een post.

Verzending supersnel.
Service top!!! Je kan je vragen stellen en krijgt gelijk antoord met uitstekende info.

smaakt heel erg lekker en wat lost dat goed op, Geen klonten.
Gooi het in mijn flesje water heel ff shaken en heerlijk wegdrinken.

Volgens mij gaat dit me zeker helpen met betere spierobouw, heb gewoon het gevoel dat dit heel goed spul is.

:thumbs: Succes!

Weg, sorry voor vervuiling...

Laatst bewerkt:
hoezo vergelijk je AAKG caps met NOS ether?

Terug
Naar boven