XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Heb 4x 1000gram toegevoegd.
Origineel gepost door KEUN
lijkt mij ook een goed idee, zijn de nieuwe whey delicious smaken al binnen?

Die komen vrijdag.. wordt net gebeld..

Welke smaken gaan er aan onderstaand rijtje worden toegevoegd? En vanaf wanneer zijn ze dan te bestellen op de site?

-Cocos met stukjes cocos voor de echte cocos smaak
- Cappuccino met stukje oploskoffie voor een volle smaak
- Bosvruchten
- Perzik - Mango
- Vanille
- Chocolade
- Limoen - Citroen
- Aardbei - Banaan

Wil namelijk graag de 4x 1000 actie gebruiken, cappucino en bosvruchten staan al op het lijstje. Perzik-mango is nu zo goed als leeg (was overigens goed te doen, maar hou van afwisseling).

Ben benieuwd!:D

Welke smaken gaan er aan onderstaand rijtje worden toegevoegd? En vanaf wanneer zijn ze dan te bestellen op de site?

- Bosvruchten
- Perzik - Mango
- Vanille
- Chocolade
- Limoen - Citroen
- Aardbei - Banaan

Wil namelijk graag de 4x 1000 actie gebruiken, cappucino en bosvruchten staan al op het lijstje. Perzik-mango is nu zo goed als leeg (was overigens goed te doen, maar hou van afwisseling).

cappucino zal wel snel leeg zijn :D is echt abnormaal heerlijk voor een shake , melk ijskoud zetten !!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.525

- Bosvruchten
- Perzik - Mango
- Vanille
- Chocolade
- Limoen - Citroen
- Aardbei - Banaan

er komt hoop ik vrijdag binnen.
- aardbei
- banaan
- appel met een vleugje peer ;)

cappucino zal wel snel leeg zijn :D is echt abnormaal heerlijk voor een shake , melk ijskoud zetten !!!

:meal:

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

zal er even naar kijken

er komt hoop ik vrijdag binnen.
- aardbei
- banaan
- appel met een vleugje peer ;)

:meal:

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

zal er even naar kijken

Damm rene je maakt het me wel erg moeilijk en een nieuwe banaan en vanille ik weet echt niet meer welke ik moet nemen

Hazelnoot klinkt perfect for me..
Eerst deze 2 potten nog even opmaken..
Maar mn broertie is ook an de whey geslagen dus het gaat vrij snel nu!

doe er dan ook een beetje caramel bij :p
of voor de feestdagen een tijdelijke 'eggnog' versie :D

Deze smaken lijken mij interresant:
* Appel/Kaneel (Oma's Appeltaart idee)
* Hazelnoot
* Cream & Cookies (Ik weet, afgezaagd maar toch wel een topper)
* Meloen (Geen water maar een gele)
* Caramel, das ook een goeie..

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.532

Ja ik heb een mail gehad..voor het einde van de week hebben ze meer info voor me.. of uiterlijk maandag.

Deze smaken lijken mij interresant:
* Appel/Kaneel (Oma's Appeltaart idee)
* Hazelnoot
* Cream & Cookies (Ik weet, afgezaagd maar toch wel een topper)
* Meloen (Geen water maar een gele)
* Caramel, das ook een goeie..

We gaan eens kijken voor de toekomst... cookies en hazelnoot heb ik al getest en waren goed. Maar we laten het even bij de 11 smaken van nu. In het nieuwe jaar komen vast nog wel weer een paar bij. Ik verwacht iig koekies.

Laatst bewerkt:
Ja ik heb een mail gehad..voor het einde van de week hebben ze meer info voor me.. of uiterlijk maandag.

We gaan eens kijken voor de toekomst... cookies en hazelnoot heb ik al getest en waren goed. Maar we laten het even bij de 11 smaken van nu. In het nieuwe jaar komen vast nog wel weer een paar bij. Ik verwacht iig koekies.

Doe het maar kalm aan ik heb er nog zat om uit te testen ;)

vanaf vandaag megagrow ingenomen met fruitsap, op het einde zijn er meestal nog wat poederresten waarvan je bijna walgt :D, maar valt zeker goed mee

vanaf vandaag megagrow ingenomen met fruitsap, op het einde zijn er meestal nog wat poederresten waarvan je bijna walgt :D, maar valt zeker goed mee

Bikkeltje....:p
Gewoon doordrinken...megagrow kersen met water smaakt heerlijk!
Laatste resten wegspoelen met beetje nieuw water en klaar!;)

Top levering weer René

Gisteren rond 15.30 besteld en vandaag gekregen, top !

Terug
Naar boven