XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ja binnenkort moet ik er weer wat whey bij hebben mischien ook wat crea.. Dus ga ik binnenkort maar eens rondsnuffellen in je shop renee!

goedemorgen Rene,

gister avond een bestelling gedaan en gekozen voor betalen met Ideal.
nadat ik werd door gelinkd naar de site van mijn bank kreeg ik een melding dat het niet mogelijk is op dit moment. ik kreeg wel gelijk een bevestiging van de bestelling.

hoe kan ik dit nu het snelste regelen (eiwitten zijn bijna op)?

Uw bestelnummer is: 38989

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.545
goedemorgen Rene,

gister avond een bestelling gedaan en gekozen voor betalen met Ideal.
nadat ik werd door gelinkd naar de site van mijn bank kreeg ik een melding dat het niet mogelijk is op dit moment. ik kreeg wel gelijk een bevestiging van de bestelling.

hoe kan ik dit nu het snelste regelen (eiwitten zijn bijna op)?

Uw bestelnummer is: 38989

even opnieuw bestellen...

we krijgen een update van de site binnen enkele dagen en dan krijg je die email alleen na een geslaagde betaling. Is nu een beetje onduidelijk, de bestelling is mislukt maar toch krijg je die email.

• #12.547
We hebben een super handig boekje opgenomen in het assortiment, iets wat eigenlijk iedereen zou moeten hebben ;)

Hoi Rene,

Die syntha6 van BSN kan je die ook in 'banaan' krijgen?
Is voor een maat van me - ik blijf proberen om hem te overtuigen dat de whey van XXL de betere keuze is!

• #12.549
Hoi Rene,

Is voor een maat van me - ik blijf proberen om hem te overtuigen dat de whey van XXL de betere keuze is!

ja zeker er zijn 8 smaken.. hij kan beter whey delicious nemen maar goed.. sommige mensen willen perse een bepaald merk.

ja zeker er zijn 8 smaken.. hij kan beter whey delicious nemen maar goed.. sommige mensen willen perse een bepaald merk.

Op je site staat enkel dit, vandaar mijn vraag; "Syntha-6 is verkrijgbaar in heerlijke smaken:Vanille ijs, Chocolade ijs, Aardbeien ijs, Cookies and Cream en Moccachino Probeer ze allemaal!"

Ik bestel sowieso 2 potten whey delicious erbij ook dus misschien kan ik hem wel op andere gedachten brengen moehuhahaaa

• #12.551
Op je site staat enkel dit, vandaar mijn vraag; "Syntha-6 is verkrijgbaar in heerlijke smaken:Vanille ijs, Chocolade ijs, Aardbeien ijs, Cookies and Cream en Moccachino Probeer ze allemaal!"

Ik bestel sowieso 2 potten whey delicious erbij ook dus misschien kan ik hem wel op andere gedachten brengen moehuhahaaa

ahaa dat pas ik even aan. je kan ze wel kiezen maar heb de tekst denk nooit aangepast

Hoi Rene,

ik heb zelf ook een tijd syntha-6(banaan) gebruikt, en toen ben ik eens opzoek gegaan naar betere whey shake's met een hoger eiwit gehalte en ben dus uitgekomen bij XXL
had eerst de pure instant whey, maar heb toch liever shake die ik echt lekker vind.
heb tot nu toe 3 smaken van whey delicious gehad en allemaal heerlijk.
(en het heeft veel hoger eiwit gehalte dan de syntha-6)

Renee, zijn de nieuwe smaken al binnengekomen?:lick:

• #12.553
ik heb zelf ook een tijd syntha-6(banaan) gebruikt, en toen ben ik eens opzoek gegaan naar betere whey shake's met een hoger eiwit gehalte en ben dus uitgekomen bij XXL
had eerst de pure instant whey, maar heb toch liever shake die ik echt lekker vind.
heb tot nu toe 3 smaken van whey delicious gehad en allemaal heerlijk.
(en het heeft veel hoger eiwit gehalte dan de syntha-6)

Renee, zijn de nieuwe smaken al binnengekomen?:lick:

De nieuwe smaken komen maandag verwacht ik. zouden er vandaag zijn maar waren wat problemen met distributie.

Ik heb alweer eens een bestelling gedaan, binnekort zal hij wel toekomen. Mijn complimenten voor de goeie service!:thumbup:

Rene , wanneer komen de Premium Pro Bar melkchocolade binen , heb je een datum , dat ik weet wanneer ik mijn bestelling kan maken .

T-shirt binnen, thx. :)

Trainingstack doet echt geweldige dingen en ben toch al wat kg's aangekomen en kracht gaat er ook erg mooi op vooruit.

Heb wel paar keer bijna overgegeven van de L-tryptofaan en dan zou je er gelukkiger van moeten worden...

lukt nu wel goed als ik eerst een slok in me mond neem en dan de L-tryptofaan proef ik niks, maar jezus wat is dat spul walgelijk.

• #12.558
T-shirt binnen, thx. :)

Trainingstack doet echt geweldige dingen en ben toch al wat kg's aangekomen en kracht gaat er ook erg mooi op vooruit.

Heb wel paar keer bijna overgegeven van de L-tryptofaan en dan zou je er gelukkiger van moeten worden...

lukt nu wel goed als ik eerst een slok in me mond neem en dan de L-tryptofaan proef ik niks, maar jezus wat is dat spul walgelijk.

haha... ja het is erg smerig.. capsules zou het weer veel duurder maken.. of minder voor je geld zeg maar.

Sowieso zijn losse amino's altijd goor. Degene die daar wetenschappelijk een oplossing voor vindt zal goed verkopen. Ik heb de suikers in mijn samengestelde shakes echt moeten verhogen om dat smaakje wat draaglijk te houden.

Is het niet mogelijk dat al die reviews op de site worden verwijderd waarin mensen vragen stellen? Facking irritant, ben je geintresseerd in een product, klik je op reviews en dan zie je allemaal dit soort dingen:

veel van mijn vrienden zweren bij het gebruik van Alpha-X in combinatie met Backdraft!!!

is dit niet een beetje teveel van het goede of hebben ze gelijk ??

lijkt mij een combinatie van gelijken!!!

Reactie XXL Nutrition:
Het zijn 2 totaal verschillende supplementen. backdraft is een fatburner en alpha x werkt direct op de spiergroei en boost het testosteron.

of

jammer dat het zo duur is anders had ik hem wel uitgeprobeerd maar € 80,- voor 1 potje gaat me net even iets te ver!

Groet,

Zulk soort dingen, erg vervelend

Terug
Naar boven