fredb
Cool Novice
- Waardering
- 0
er komt hoop ik vrijdag binnen.
- aardbei
- banaan
- appel met een vleugje peer![]()
Pfff maak het nog moeilijker om te kiezen
Wordt dan denk ik toch de 4x1000 actie, lekker afwisselen 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
er komt hoop ik vrijdag binnen.
- aardbei
- banaan
- appel met een vleugje peer![]()
Wordt dan denk ik toch de 4x1000 actie, lekker afwisselen 
Ja binnenkort moet ik er weer wat whey bij hebben mischien ook wat crea.. Dus ga ik binnenkort maar eens rondsnuffellen in je shop renee!

goedemorgen Rene,
gister avond een bestelling gedaan en gekozen voor betalen met Ideal.
nadat ik werd door gelinkd naar de site van mijn bank kreeg ik een melding dat het niet mogelijk is op dit moment. ik kreeg wel gelijk een bevestiging van de bestelling.
hoe kan ik dit nu het snelste regelen (eiwitten zijn bijna op)?
Uw bestelnummer is: 38989
even opnieuw bestellen...
we krijgen een update van de site binnen enkele dagen en dan krijg je die email alleen na een geslaagde betaling. Is nu een beetje onduidelijk, de bestelling is mislukt maar toch krijg je die email.

Hoi Rene,
Die syntha6 van BSN kan je die ook in 'banaan' krijgen?
Is voor een maat van me - ik blijf proberen om hem te overtuigen dat de whey van XXL de betere keuze is!
ja zeker er zijn 8 smaken.. hij kan beter whey delicious nemen maar goed.. sommige mensen willen perse een bepaald merk.
Op je site staat enkel dit, vandaar mijn vraag; "Syntha-6 is verkrijgbaar in heerlijke smaken:Vanille ijs, Chocolade ijs, Aardbeien ijs, Cookies and Cream en Moccachino Probeer ze allemaal!"
Ik bestel sowieso 2 potten whey delicious erbij ook dus misschien kan ik hem wel op andere gedachten brengen moehuhahaaa
ik heb zelf ook een tijd syntha-6(banaan) gebruikt, en toen ben ik eens opzoek gegaan naar betere whey shake's met een hoger eiwit gehalte en ben dus uitgekomen bij XXLHoi Rene,
Die syntha6 van BSN kan je die ook in 'banaan' krijgen?
Is voor een maat van me - ik blijf proberen om hem te overtuigen dat de whey van XXL de betere keuze is!

ik heb zelf ook een tijd syntha-6(banaan) gebruikt, en toen ben ik eens opzoek gegaan naar betere whey shake's met een hoger eiwit gehalte en ben dus uitgekomen bij XXL
had eerst de pure instant whey, maar heb toch liever shake die ik echt lekker vind.
heb tot nu toe 3 smaken van whey delicious gehad en allemaal heerlijk.
(en het heeft veel hoger eiwit gehalte dan de syntha-6)
Renee, zijn de nieuwe smaken al binnengekomen?![]()
Rene , wanneer komen de Premium Pro Bar melkchocolade binen , heb je een datum , dat ik weet wanneer ik mijn bestelling kan maken .

T-shirt binnen, thx.
Trainingstack doet echt geweldige dingen en ben toch al wat kg's aangekomen en kracht gaat er ook erg mooi op vooruit.
Heb wel paar keer bijna overgegeven van de L-tryptofaan en dan zou je er gelukkiger van moeten worden...
lukt nu wel goed als ik eerst een slok in me mond neem en dan de L-tryptofaan proef ik niks, maar jezus wat is dat spul walgelijk.