AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.561
Is het niet mogelijk dat al die reviews op de site worden verwijderd waarin mensen vragen stellen? Facking irritant, ben je geintresseerd in een product, klik je op reviews en dan zie je allemaal dit soort dingen:

veel van mijn vrienden zweren bij het gebruik van Alpha-X in combinatie met Backdraft!!!

is dit niet een beetje teveel van het goede of hebben ze gelijk ??

lijkt mij een combinatie van gelijken!!!

Reactie XXL Nutrition:
Het zijn 2 totaal verschillende supplementen. backdraft is een fatburner en alpha x werkt direct op de spiergroei en boost het testosteron.

of

jammer dat het zo duur is anders had ik hem wel uitgeprobeerd maar € 80,- voor 1 potje gaat me net even iets te ver!

Groet,

Zulk soort dingen, erg vervelend

we gaan dat veranderen.. voorheen wiste we alle vragen daar .. soms gaven we daar antwoord en hebben we het onheil over ons heen geroepen dat er steeds meer vragen kwamen.

Er komt straks een 2e optie bij elke product..> stel een vraag.. dus naast de reviews. Dan blijft dat gescheiden

we gaan dat veranderen.. voorheen wiste we alle vragen daar .. soms gaven we daar antwoord en hebben we het onheil over ons heen geroepen dat er steeds meer vragen kwamen.

Er komt straks een 2e optie bij elke product..> stel een vraag.. dus naast de reviews. Dan blijft dat gescheiden

Ok, super;)

• #12.563
Is megagrow gezond wel voor de nieren? omdat er was creatine inzit? Of kan dit geen kwaad?

Ik drink altijd 5 liter per dag minimaal, spieren bestaan ten slotte ook uit 70% water dus water is gewoonweg belangrijk, en als je creatine gebruikt dan helemaal

Kunnen jullie die bussen van de delicious whey niet wat groter maken? Mijn klauw past er amper in.. (Geen verkapte bla bla post het gaat om mijn hand. Ik moet als een mong**l uit die bus scheppen..

Kokos viel me wat tegen, perzik daarentegen is lekkah!

Kunnen jullie die bussen van de delicious whey niet wat groter maken? Mijn klauw past er amper in.. (Geen verkapte bla bla post het gaat om mijn hand. Ik moet als een mong**l uit die bus scheppen..

heb ik ook , drm schept me zusje het voor me

yes really :D

Ik heb het ook, lepels langer maken of emmers terug:windup:

Ik ben de enige die er geen last van heeft :D
Daarentegen heb ik voor het gemak een bak (waar wat anders in heeft gezeten) gevuld met whey in m'n keukenla staan: is wat handzamer. Gewoon zelf gevuld mbv een soeplepel...

Dus René: wanneer ga je soeplepels verkopen? :P

• #12.576

heb ik ook , drm schept me zusje het voor me

yes really :D

Ik denk dat het hier gaat om de 1000gram bussen ... dat zijn nog de oude versies. De nieuwe smaken en nieuwe batchen van de "oude" smaken hebben een grotere opening. Ik had het probleem al geconstateerd. De 1000gram heeft dan dezelfde opening als de 2500grams pot. Wel voor 1800euro aan labels in de vuilnisbak kunnen gooien omdat die niet passen op de pot met de grotere opening (die is lager) :o.Maar dat is alles nu iig wel zoals het moet zijn.

klopt renee het zijn 1000 gram potten

kan maar niet genoeg krijge van de aardbei-banaan smaak

Hey rene lost EAS beter op als je het langer laat staan?

Zoja is het een probleem als ik het bijv. 1-8 uur van te voren meng? (Voor het slapen en training)

Tnx :)

zou er minimaal een extra liter bij nemen!,
zit zelf na mn ochtend cardio al op 1 ltr

Ik probeer , ik dronk nooit water tot vorige week , elke dag drink ik nu tot 1.5 liter water zonder frisdranken, ik bouw op tot 2.5 liter :)
Maar ik neem "megagrow", en is 1.5liter dan te weinig? Ik wil natuurlijk geen last krijgen van mijn nieren of dergelijke.

Terug
Naar boven