PatrickvH
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Crack sample vandaag dus gebruikt voor de benen training.
Tsja, voelde niet echt dat mn energie er op vooruit ging, zweette wel als een gek en overal deed ik wel wat meer gewicht dan normaal, mara voelde me na de training gewoon moe.
Dat ziet er erg lekker uit.
Al wat meer bekend over dat sample stack daarvan?
Wanneer ik bestel krijg ik die email niet meer binnen. Weet jij soms hoe dat kan? Zit nu al 3dagen te proberen. Normaal is die er onmiddellijk
Ben een belgische klant , heb al vaker besteld , maar zie dat de site vernieuwt is , zal ik problemen krijgen als ik bestel met mijn order ?
... is er iets niet in orde laat het me direkt even weten dan.Unleash V2 deed niks voor me
Toch bedankt voor de sample...
en dat blad: met Gisa ter Haar!
Bij deze 3-dubbel thanx!!!
ik zou als ik je was geen pre workout meer proberen, die werken niet voor iedereen. ik denk dat ze ook minder werken als je van je zelf al goed gemotiveerd bent.

RPM werkte bij mij ook super. Maar ik ben heel benieuwd hoe unleash bij mij gaat werken maar ik weet niet of ik gelijk een pot moet halen of eerst een sampel zal proberen![]()
Als je wat nieuws stuurt dan probeer je het
(tenminste: ik wel!)
RPM werkt trouwens wel als een bezetene bij me... gebruik ik alleen als ik wat 'extra' nodig heb.
Toch appart dat het voor ieder weer anders werkt. RPM deed niks bij mij.Unleash v2 redelijk. Nanoproxil weer goed.

@ rene
heb dus net nog een bestelling gepleegd (144 pleuros)
en mijn vraag is wanneer dit ongeveer bij mij thuis aankomt zodat ik op die dag probeer thuis te zijn
bedankt
Unleash V2 deed niks voor me
Toch bedankt voor de sample...
en dat blad: met Gisa ter Haar!
Bij deze 3-dubbel thanx!!!