- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staat aangegeven op de site hoeveel servings erin zitten.Vraagje, hoeveel 'scoops' zit er in die crack sample rene?
Lijkt mij dat je gewoon kan verhogen, zo is het meestal met de meeste NO-boosters, crack,no-xplode etc (als je er niet op reageert)Kan je een extra schep UnleashV2 nemen (dus 2 scheppen). Ik voel bij een schep niet een dusdanig verschil, kan dat misschien komen omdat ik 2 meter ben?
Ik vroeg me trouwens af: Hoelang moet ik de Crea-Force Caspule doornemen.
Of kan ik deze gewoon doornemen tot de pot op is.
Wat raad jij mij aan(het is mijn eerste creatine).
Vraagje, hoeveel 'scoops' zit er in die crack sample rene?
bestelling weer snel binnentop service!!
alleen krijg ik nooit samples![]()
Kan je een extra schep UnleashV2 nemen (dus 2 scheppen). Ik voel bij een schep niet een dusdanig verschil, kan dat misschien komen omdat ik 2 meter ben?
gewoon opmaken die pot.
3 scoops= 3 doseringen
we hebben die ook niet altijd.. ene dag wel andere niet.
ja dat kan zeker wel.. met crack nemen sommige mensen zoveel dat na 13x de pot op is .

wat is het verschil tussen , behalve de smaak dan
Whey Protein Instant & Whey Delicious
want ik zie dat als je 4x 1000gram koop de prijs hetzelfde is en aangezien de smaak van delicious vele malen beter is dan de instant begin ik te twijfellen om nog instant te kopen
heb er geen zin in daarom dat ik het hier kom vragen ?
?
had je nu nog wat ? of wil je nu gaan trainenno shit einstein dat weet ik ook wel ... ik heb gewoon geen zin om zelf te vergelijken om dat ik weet dat hier al meer mensen dit hebben gedaan en zo dus mijn vraag kunnen beantwoordenhad je nu nog wat ? of wil je nu gaan trainen

Crack sample vandaag dus gebruikt voor de benen training.
Tsja, voelde niet echt dat mn energie er op vooruit ging, zweette wel als een gek en overal deed ik wel wat meer gewicht dan normaal, mara voelde me na de training gewoon moe.
Hey rene,
hoe zit het precies met verzendingkosten naar belgie?
is het 5 euro (of 4) wanneer je maar 1 product bestelt, en niets wanneer je 2 producten besteld van meer dan 10 euro?
is toch een beetje dom?
iemand kan voor 20 euro niets betalen, terwijl wanneer ik 5 kg whey koop, en ik dus 4xmeer geld uitgeef, moet ik wel kosten betalen en iemand anders niet?
beetje oneerlijk lijkt me?