Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik vroeg me trouwens af: Hoelang moet ik de Crea-Force Caspule doornemen.
Of kan ik deze gewoon doornemen tot de pot op is.
Wat raad jij mij aan(het is mijn eerste creatine).

Vraagje, hoeveel 'scoops' zit er in die crack sample rene?

bestelling weer snel binnen :D top service!!

alleen krijg ik nooit samples :(

Kan je een extra schep UnleashV2 nemen (dus 2 scheppen). Ik voel bij een schep niet een dusdanig verschil, kan dat misschien komen omdat ik 2 meter ben?

Staat aangegeven op de site hoeveel servings erin zitten.
(40 zitten erin)
Kan je een extra schep UnleashV2 nemen (dus 2 scheppen). Ik voel bij een schep niet een dusdanig verschil, kan dat misschien komen omdat ik 2 meter ben?
Lijkt mij dat je gewoon kan verhogen, zo is het meestal met de meeste NO-boosters, crack,no-xplode etc (als je er niet op reageert)

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.666
Ik vroeg me trouwens af: Hoelang moet ik de Crea-Force Caspule doornemen.
Of kan ik deze gewoon doornemen tot de pot op is.
Wat raad jij mij aan(het is mijn eerste creatine).

gewoon opmaken die pot.

3 scoops= 3 doseringen

bestelling weer snel binnen :D top service!!

alleen krijg ik nooit samples :(

we hebben die ook niet altijd.. ene dag wel andere niet.

ja dat kan zeker wel.. met crack nemen sommige mensen zoveel dat na 13x de pot op is .

gewoon opmaken die pot.

3 scoops= 3 doseringen

we hebben die ook niet altijd.. ene dag wel andere niet.

ja dat kan zeker wel.. met crack nemen sommige mensen zoveel dat na 13x de pot op is .

Crack is zo verslavend dat men iedere dosering hoger en hoger neemt tot de pot leeg is na al 13 doseringen , ongelooflijk verslavend !

buy it now ! CRACK :D

Rene, in hoeverre is de werking van "Test hardcore NEW!'' leeftijdsgebonden, evenals de meeste testoboosters? Zit in de prime van mijn leven, zou dan bijv. beter voor Unleash! v2 kunnen gaan, niet waar?

wat is het verschil tussen , behalve de smaak dan

Whey Protein Instant & Whey Delicious

want ik zie dat als je 4x 1000gram koop de prijs hetzelfde is en aangezien de smaak van delicious vele malen beter is dan de instant begin ik te twijfellen om nog instant te kopen

wat is het verschil tussen , behalve de smaak dan

Whey Protein Instant & Whey Delicious

want ik zie dat als je 4x 1000gram koop de prijs hetzelfde is en aangezien de smaak van delicious vele malen beter is dan de instant begin ik te twijfellen om nog instant te kopen

bekijk de voedingswaarden eens kerel.

Hey rene,

hoe zit het precies met verzendingkosten naar belgie?

is het 5 euro (of 4) wanneer je maar 1 product bestelt, en niets wanneer je 2 producten besteld van meer dan 10 euro?

is toch een beetje dom????
iemand kan voor 20 euro niets betalen, terwijl wanneer ik 5 kg whey koop, en ik dus 4xmeer geld uitgeef, moet ik wel kosten betalen en iemand anders niet?

beetje oneerlijk lijkt me?

no shit einstein dat weet ik ook wel ... ik heb gewoon geen zin om zelf te vergelijken om dat ik weet dat hier al meer mensen dit hebben gedaan en zo dus mijn vraag kunnen beantwoorden ;) had je nu nog wat ? of wil je nu gaan trainen

Crack sample vandaag dus gebruikt voor de benen training.

Tsja, voelde niet echt dat mn energie er op vooruit ging, zweette wel als een gek en overal deed ik wel wat meer gewicht dan normaal, mara voelde me na de training gewoon moe.

Crack sample vandaag dus gebruikt voor de benen training.

Tsja, voelde niet echt dat mn energie er op vooruit ging, zweette wel als een gek en overal deed ik wel wat meer gewicht dan normaal, mara voelde me na de training gewoon moe.

Dan ben je lekker diep gegaan. Na een zware training ben ik ook altijd moe.

Rare is, dat tijdens het trainen zelf, het niet echt als super zwaar voelde. Maar toen ik eenmaal thuis kwam, zaten mn benen te shaken en voelde ze echt kapot aan :)

• #12.679
Hey rene,

hoe zit het precies met verzendingkosten naar belgie?

is het 5 euro (of 4) wanneer je maar 1 product bestelt, en niets wanneer je 2 producten besteld van meer dan 10 euro?

is toch een beetje dom????
iemand kan voor 20 euro niets betalen, terwijl wanneer ik 5 kg whey koop, en ik dus 4xmeer geld uitgeef, moet ik wel kosten betalen en iemand anders niet?

beetje oneerlijk lijkt me?

dat is net veranderd.. boven de 50euro gratis eronder 3,95 zowel voor BE als NL.. dat we het daarvoor anders hadden had een goede reden.. op veel bulkaanbiedingen zit een lage marge..

maar nu is alles duidelijk en helder voor iedereen denk ik ;-)

• #12.680
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven