Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

We hebben de samples UNLEASH! v2 binnen maar normaal verdeel ik ze nog niet omdat we volgende week een flyer krijgen die ik erbij wil geven. Anders weten veel klanten niet wat het is. Op de achterkant komt dan informatie over de whey delicious met foto's van alle 11 potten:D
Ik heb er al eentje - ben vast een bijzondere (trouwe?) klant *angeleyes*

Als je de handschoentjes een dag in de vriezer stopt dan is er een grote kans dat de geur daarna weg is.. bacterieen gaan dan dood voor een groot deel die veroorzaken die geur :cool:
Idee!
Ach, de geur is één ding, het vuil van die betonblokken (en erger) is ook niet echt lekker... en wat kosten die dingen nou?

Renee, Bij mij doet de 4 keer 1000 gram aktie het niet van de whey delicous? als ik op 4 keer 1000 gram klik komt er het venster van 1 keer 1000 gram????

H, selecteer in het winkelmandje bij "type" 4x1000 gram, de rest wijst zich vanzelf;)

dat doe ik, maar dan komt er een scherm met prijs 23.95 en je kan maar voor 1 product een smaak kiezen

Doe je verkeerd ;)

eerst klik je 'Voeg dit product toe aan uw winkelmandje'
Dan in dropdownmenu 4x1000 aanklikken

Dan kun je vanzelf 4 smaken selecteren.

dat doe ik, ik ga naar dat drop down menu klik op 4 keer 1000 gram. en dan doe ik op toevoegen aan boodschappenmandje, en dan komt alsnog het verkeerde scherm:S bestel al bijna een jaar maandelijks bij xxl heb hier nog nooit last van gehad

dat doe ik, ik ga naar dat drop down menu klik op 4 keer 1000 gram. en dan doe ik op toevoegen aan boodschappenmandje, en dan komt alsnog het verkeerde scherm:S bestel al bijna een jaar maandelijks bij xxl heb hier nog nooit last van gehad
Vergeet dat "drop down menu", dat is alleen maar om de prijs te bekijken. Druk op toevoegen aan winkelmandje, dan krijg je als het goed is een nieuw venster, in dat venster selecteer je bij "type" 4x1000gram de rest is kinderspel;)

EERST toevoegen mandje, DAN 4x1000 selecteren!

WTF hoe dom kan ik zijn!:P zie het nu ja!:D harstikke bedankt:D

---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:16 ----------

door dit allemaal is het niet meer voor 3 uur besteld renee, denk je dat het wel alsnog morgen word geleverd?

De handdoeken zijn geland in NL :banana: , uiterlijk maandag staan ze op de site.

We gaan ze aanbieden voor €4,95 (kostprijs) , het zijn dikke witten handdoeken met een borduring (geen bedrukking) erop zoals op de t-shirt staat. Rood XXL met daaronder Nutrition en Bigger is Better!

In de winkel koop je geen handdoek van deze kwaliteit voor €4,95, ik vind het een leuke toevoeging.

Ik moet plek gaan maken in het magazijn want het is nogal veel :)

toch niet weer verhuizen? ;)

en heb je al eens gekeken naar die speciale whey van optimum?

http://www.optimumnutrition.com/products/pro-complex-c-4.html?zenid=cc1ad3f38c18482be226ed4779a5d492

Laatst bewerkt:
Hey rené,

Denk je dat je in de toekomst nog kleding van Powerhouse in het assoriment krijgt ??

groet

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.653
Vergeet dat "drop down menu", dat is alleen maar om de prijs te bekijken. Druk op toevoegen aan winkelmandje, dan krijg je als het goed is een nieuw venster, in dat venster selecteer je bij "type" 4x1000gram de rest is kinderspel;)

de keuze die je maakt in het 1e scherm blijft straks staan in de pop up, in firefox werkt dat al goed, het wordt ook voor IE nog gefixt.

Hey rené,

Denk je dat je in de toekomst nog kleding van Powerhouse in het assoriment krijgt ??

groet

nee kleding vind ik niet echt iets voor internet.

---------- Toegevoegd om 00:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:54 ----------

nee we hebben plek genoeg.. maar we hebben het over 11m3 handoeken hahaa..

wat is er zo bijzonder aan deze whey?

Gister bestelling binnengekregen(het duurder wat langer als normaal, ik ben ze vroeg gewent:p)

5KG whey is wel genoeg om de winter door te komen, en bedankt voor de unleashv2 sample!!

Oh ja: die UnleashV2:
wat voor ontzettend gore smaak probeer je te verdoezelen met de punch smaak?!
45 min. voor de training de unleash, ergens rond die tijd eet ik ook - wat adviseer je qua volgorde en tijden?

• #12.657
Aanpassing verzendkosten, voor zowel Belgie als Nederland boven de €50,- geen verzendkosten en daaronder €3,95

Zo is het allemaal een stuk duidelijker en ook voor NL en BE gelijk.

DW heeft Chrome ;)
Wel handig dat het straks blijft staan, zou ook logischer zijn... :thumb:

Het blijft nu ook staan in IE mss ook wel in chrome nu.

Oh ja: die UnleashV2:
wat voor ontzettend gore smaak probeer je te verdoezelen met de punch smaak?! 45 min. voor de training de unleash, ergens rond die tijd eet ik ook - wat adviseer je qua volgorde en tijden?

Ja de smaak is zonder toevoeging echt vies.. ik zou het dan nemen 15min voor de training.

• #12.659
De smaak komt er een klein beetje doorheen ;)
Vanavond dus meteen voordat ik op de fiets stap richting gym - ben benieuwd...

van sommige pre workout voel ik me nerveus en rillerig.. maar van UNLEASH! voel ik me gewoon lekker fit en wat happy :D

voor mij werkt het uitstekend.. hopelijk vind je het wat.

Ik zal vandaag eens mijn sample van Crack! proberen voor mn benenworkout, ben benieuwd! Kzal mn ervaring later wel sharen :D

Terug
Naar boven