Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ja dat moet lukken .. maar kan heb geen invloed op de bezorging verder

Dpd van men kloten tegenwoordig, alweer een pakje spoorloos verdwenen(niet van jou hoor René).
Trouwens, ben paar maanden geleden naar de politie moeten gaan.Ze hadden bij dpd ene gepakt met pakjes achterhouden, en daar zat er ook eentje van mij tussen van xxlnutrition.Ik had tegen recherche gezegd dat ik niet benadeeld was maar wel xxlnutrition omdat je het me opnieuw gratis had opgestuurd.Ooit iets van gehoord Renee?

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.762
Dpd van men kloten tegenwoordig, alweer een pakje spoorloos verdwenen(niet van jou hoor René).
Trouwens, ben paar maanden geleden naar de politie moeten gaan.Ze hadden bij dpd ene gepakt met pakjes achterhouden, en daar zat er ook eentje van mij tussen van xxlnutrition.Ik had tegen recherche gezegd dat ik niet benadeeld was maar wel xxlnutrition omdat je het me opnieuw gratis had opgestuurd.Ooit iets van gehoord Renee?

nee niets... mail me even op rvdzel@xxlnutrition.nl het bestelnummer.. dan mail ik dpd weer voor de vergoeding daarvan.. het pakket is verdwenen neem ik aan.

wat een klojoos zeg

xxl training stack

Ik neem nu 2 dagen deze stack dus s'morgens 50 gram megagrow,
unleash 45 minuten voor de training en eas net voor de training.

Na de training eas en 50g megagrow dit rond 8u30.

Ik kan nu al 2 dagen niet slapen ik blijf wakker tot ongeveer 5u s'morgens
komt dit door unleash???

komt dit door unleash???

Moet je even de tijden erbij zetten wanneer je het spul neemt ;)

• #12.767

komt dit door unleash???

neem het dan even een dag niet en kijk of je wel slaapt.. vervelend niet in slaap vallen. :o

Zojuist pakje ontvangen, dinsdag morgend besteld.Dat is vlug zeg!Komt goed uit,deze morgend mijn laatste schepje whey opgebruikt, kan ik seffes weer met een gerust hart gaan trainen ;)

---------- Toegevoegd om 11:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:01 ----------

Ik ga altijd om 6u30 trainen dus ik neem het
ongeveer 17u45 - 18u00 dus dit is niet zo laat.

Zal unleash vanavend niet nemen zal kijken of ik dan kan
slapen.

Ik persoonlijk vind dit veel te laat!Als ik stackers neem is dat ten laatste tegen 16,00 en zelfs dan nog geraak ik moeilijk in slaap.Ik ga ook meestal rond de middag trainen

komt dit door unleash???

haha ik had vorige week voor de eerste keer unleash genomen (in de voormiddag). In de namiddag had ik echt energie teveel en dacht toen nog "dit is echt niets om te nemen in de avond". :D

Hmmm heb ze bijna allemaal al geproefd. Volgende week doe ik een bestelling met appel, citroen, chocola (favoriet) en aarbei banaan. Zal voor een aardig bedragje worden, life of an addict.... :(

Addicted to whey , serious business :bierbang:

Hey Richard,

die komt in de loop van de week... vanille en choco smaak.

:thumbs:
ik zie dat de nieuwe whey binnen is. wat is eigenlijk het verschil tussen jullie instant en de bulk whey? het ene is een mengeling en het andere gewoon concentraat zonder isolaat? of is er nog een verschil?

hebben jullie hem al op voorraad? als ik hem morgen bestel kank hem tegen dinsdag ofzo verwachten dat bedoel ik dus.

ik zie dat de nieuwe whey binnen is. wat is eigenlijk het verschil tussen jullie instant en de bulk whey? het ene is een mengeling en het andere gewoon concentraat zonder isolaat? of is er nog een verschil?

hebben jullie hem al op voorraad? als ik hem morgen bestel kank hem tegen dinsdag ofzo verwachten dat bedoel ik dus.
ben ook wel benieuwd wat de kwaliteit en smaak is van de bulk whey ten opzichte van de whey instant...
Tis wel heel aantrekkelijk want de whey gaat er snel doorheen

• #12.778
Over 2 weken komen de sample packs met alle 11 smaken (11x 30gram)...

Mag ik me als 1e aanmelden voor een sample pack met maar liefst 11 smaken?

Ben ik nou echt de eerste, de echte 1e schooier deze keer??:)

Hmmm heb ze bijna allemaal al geproefd. Volgende week doe ik een bestelling met appel, citroen, chocola (favoriet) en aarbei banaan. Zal voor een aardig bedragje worden, life of an addict.... :(

Addicted to whey , serious business :bierbang:

:wave: :meal:

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

ben ook wel benieuwd wat de kwaliteit en smaak is van de bulk whey ten opzichte van de whey instant...
Tis wel heel aantrekkelijk want de whey gaat er snel doorheen

Bulk whey bevat alleen whey concentraat maar wel van top kwaliteit geen klonten of geschuim. daarbij zit het in een zak van 5000gram en niet in potten. voor de prijs een zeer goede whey. we hebben ze al binnen.

:wave: :meal:

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

Bulk whey bevat alleen whey concentraat maar wel van top kwaliteit geen klonten of geschuim. daarbij zit het in een zak van 5000gram en niet in potten. voor de prijs een zeer goede whey. we hebben ze al binnen.

okies bedankt, net wat ik zocht puur concentraat met jullie kwaliteit. ik ga morgen wrs men eerste bestelling bij jullie plaatsen. weeral een klant binnen:p

wil idd die samples wel is proeven, durf nu geen nieuw smaken te nemen, bang dat ik ze niet lus, kortom, bij mij ken je ze kwijt ;) (iig de smaken die ik nog niet ken)

Terug
Naar boven