Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Beste René,

Ik heb mijn bestelling gedaan donderdag, gisteren dus, voor 15.00u. Nu vraag ik mij af of de leveringstijd hetzelfde is als die voor Nederland dus meteen de dag erna. De bestelling is nog niet toegekomen dus ik veronderstel dat de leveringstijd voor België wat meer tijd nodig heeft, wanneer zou deze bestelling dan toekomen?

Vele groeten, M.

Vandaag netjes mijn bestelde DextroJuice en Whey Isolaat ontvangen. Viel me meteen op dat het tegenwoordig DextroJuice PRO is, ipv DextroJuice. Kan het kloppen dat deze wat minder goed oplost, en een iets zuurdere smaak heeft? Heb volgens mij toch evenveel water gebruikt als normaal

Woensdag besteld, deze ochtend om 9 u aan de deur!!! (Belgie)
TOPservice!

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.804
Beste René,

Ik heb mijn bestelling gedaan donderdag, gisteren dus, voor 15.00u. Nu vraag ik mij af of de leveringstijd hetzelfde is als die voor Nederland dus meteen de dag erna. De bestelling is nog niet toegekomen dus ik veronderstel dat de leveringstijd voor België wat meer tijd nodig heeft, wanneer zou deze bestelling dan toekomen?

Vele groeten, M.

Als je bij de fortis zit had je vandaag moeten krijgen anders is het denk vandaag pas verstuurd.. volgende week krijgen we mister cash online en kan het ook voor de Belgische klanten sneller.

Vandaag netjes mijn bestelde DextroJuice en Whey Isolaat ontvangen. Viel me meteen op dat het tegenwoordig DextroJuice PRO is, ipv DextroJuice. Kan het kloppen dat deze wat minder goed oplost, en een iets zuurdere smaak heeft? Heb volgens mij toch evenveel water gebruikt als normaal

Ja kan.. zit nu maltodextrine bij en mineralen ook.. het is wel een beter product geworden. ook is de orange smaak stiekem orange/lemon ;) een frisse orange smaak zeg maar

Woensdag besteld, deze ochtend om 9 u aan de deur!!! (Belgie)
TOPservice!

:thumbs:

Dat verklaart het al! Bedankt voor het antwoord :)

In ieder geval top levering, altijd binnen 24 uur binnen!

Gister middag heb ik een bestelling gedaan en het is nu net al binnen:thumb: nog een sample erbij ook, thanks!! die nieuwe body fat caliper is ook van hele goede kwaliteit. echt top!

hey rene,

komt er nog een nieuwe smaak van dextrojuice? ik vind ze persoonlijk allebei nogal zuur. Kers,aardbei,fruitpunch of iets dergelijks zou me HEERLIJK lijken.

hey rene,

komt er nog een nieuwe smaak van dextrojuice? ik vind ze persoonlijk allebei nogal zuur. Kers,aardbei,fruitpunch of iets dergelijks zou me HEERLIJK lijken.

van die al te chemische producten zijn in mijn ogen altijd even slecht. je kan ze binnenkrijgen maar om ze even lekker als whey met vanille ofzo te noemen....

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.809
hey rene,

Ja ze zijn beide fris van smaak... ik weet niet of we met nog een smaak komen, zal het van de week even bespreken.. als je mengt met whey kies dan beste voor de neutrale versie.

Pakketje binnen, thnx again!
(binnen een dag weer)

Die straps zijn mooi, maar wel lang bij zulke kleine polsen als ik heb! ;)

Ik zag die nieuwe basic bulk whey... Wat is daar anders aan dan aan de whey protein instant?? Hij is iig stuk goedkoper. En komt er ook een aardbei variant van?

Complex carb gainer ( 2,5 kg banaan ) + Olie weer besteld en ook Crack :D.

Heb erbij gezet ''Doe er wat leuks bij haha''

Kom op Rene je kan het, als het maar geen hamster is ofso.

ben niet zo vaak meer op DBB. Bedankt voor het mailtje over de nieuwe producten! :) Kga wat bestellen volgende week.

Mijn bestelling is ook weer binnen, bedankt voor de sample Unleash V2 Rene!

hey rene,

Ik heb hem nog niet geproeft, maar kers lijkt me ook niet slecht, dus moest je ooit andere smaken toevoegen Renee...

Terug
Naar boven