AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

same here

Dinsdag rond 14.15 had ik een bestelling geplaatst en betaalt , weet je toevallig of die al verzonden is rené ?

bestelnummer is: 39739

Voor water-out: hoe lang heb je nodig voor je (optimaal) resultaat ziet? (week?)

Hey René,

Ik zou graag wat van die whey-samples willen hebben,van de Bulk Whey, ben hard op zoek naar een betaalbare whey voor m'n nieuwe trainingscyclus.
Ik zat op je site te kijken.. maar er staat geen link : haal hier samples!

Whey is het enige dat ik nog nodig heb en dan kan m'n order de deur uit :D
Could you hook me up with some sampies?

Thanks!

Laatst bewerkt:
Hey René,

Ik zou graag wat van die whey-samples willen hebben,van de Bulk Whey, ben hard op zoek naar een betaalbare whey voor m'n nieuwe trainingscyclus.

Thanks!

De kans dat je samples krijgt vergroot je door bij je bestelling in het opmerkingenveld aan te geven welk soort producten je graag uit zou willen proberen.
En dan heb ik het over het vergroten van de KANS, want zoals hier al vaker voorbij gekomen is: niet alle samples zijn altijd aanwezig...

En het samplepack: volgens mij bedoelt René een doos die te koop is ;-)

Bedankt voor de snelle levering!
Ik had het binnen 24 uur binnen:D

Maandag beginnen met het trainings pakket en eens zien wat er gaat gebeuren!

Let op! Het kan voorkomen dat de bevestiging e-mail door uw provider als spam wordt gezien, dit gebeurD onder andere bij Hotmail. Controleer daarom uw ongewenste berichten.

Ik hoop dat het een typo is...??
:rolleyes:

Ik zie net dat je ook een nieuwe vet percentagemeter hebt is de kwaliteit beter dan die andere goedkopere?

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.791
Voor water-out: hoe lang heb je nodig voor je (optimaal) resultaat ziet? (week?)

ja ongeveer een week zo ... dan moet je wel wat merken.

Hey René,

Thanks!

Van de basic bulk whey heb ik geen samples weet ook niet of die er komen gaan. Wel krijg ik volgende week van een aantal smaken whey delicous smaken samples. althans ik heb ze besteld.

De kans dat je samples krijgt vergroot je door bij je bestelling in het opmerkingenveld aan te geven welk soort producten je graag uit zou willen proberen.
En dan heb ik het over het vergroten van de KANS, want zoals hier al vaker voorbij gekomen is: niet alle samples zijn altijd aanwezig...

En het samplepack: volgens mij bedoelt René een doos die te koop is ;-)

Ja de sample pack gaan we inderdaad verkopen.. met de 11 smaken whey delicious erin.. tenslotte krijg je 11x30gram=330 gram whey en de prijs zal ik denk iets boven 24/3=8euro moeten maken anders besteld niemand meer een 1000gram verpakking en alleen nog maar die samplepacks ;) . Welke voor ons duur zijn en arbeidsintensief.

Bedankt voor de snelle levering!
Ik had het binnen 24 uur binnen:D

Maandag beginnen met het trainings pakket en eens zien wat er gaat gebeuren!

ik weet zeker dat je tevreden zal zijn straks.

Let op! Het kan voorkomen dat de bevestiging e-mail door uw provider als spam wordt gezien, dit gebeurD onder andere bij Hotmail. Controleer daarom uw ongewenste berichten.

Ik hoop dat het een typo is...??
:rolleyes:

ja idd. foutje van de site maker wordt direct aangepast.. thx!

Ik zie net dat je ook een nieuwe vet percentagemeter hebt is de kwaliteit beter dan die andere goedkopere?

ik weet het maar het ziet er wel robuust uit.. er was vraag naar dus ingekocht

Gewoon topservice , deze morgen om 9 uur geleverd.
:bow::bow::bow:

ps; echt mooie handoeken :)

:thumbs:

haha... is dat zo'n zit feestje? :p
Voor de verandering eens niet: culinaire wandeling...
(voorgerecht, hoofdgerecht en toetje in verschillende restaurants met stadswandeling er tussendoor)
Ik ga mijn zus eens gruwelijk jaloers maken :D
(die met de jaren breder aan het worden is, itt mij)
Dat vraagt om een foto in feestkleding! ;)
Ben allang blij dat je niet de volgende bent die vraagt om bikinifoto's! :D
Feestje is eind november, als je tegen die tijd nog eens vraagt in m'n log dan heb je kans op foto's :P

levering is toegekomen , veilig en wel , met een rpm sample , hoeveel caps neem je voor iemand van 98kg ?

Zeer goed idee die sample packs:thumb: alleen geef ik zelf niet zoveel om de smaak, maar handig voor de anderen.

creatine vraagje:

is het een groot verschil of je het met water neemt of met vruchtensap?

Terug
Naar boven