quifix
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 18%
ik heb ze besteld.. komen met een week denk ik ofzo
Heb je een foto van hoe ze eruit zien ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb ze besteld.. komen met een week denk ik ofzo

Dat ben je per definitie als je met een shirt rondloopt waar een merk op staat.
Maar ik vind de hempjes van XXL heel fijn zitten, en het kost maar een paar euro.![]()
.
goede tweede post
Edit, ik ben trouwens een rookie hierzo. kan iemand mij uitleggen hoe mijn "karma" opeens een groen streepje heeft gekregen?
Dat komt omdat je veel slechte dingen hebt gepost en daarom heb je veel negatieve karma gekregen. Er is nu vrijwel niets meer van je karma over helaas...
?Zo ik heb net even een bestelling geplaatst:
Bidon XXL
XXL Tas x2
XXL Multivit 120 Tabs
XXL DextroJuice Pro 2000 gram (Neutraal)
XXL Whey Protein Instant 10,0 kg (Aardbei, Banaan, Chocolade, Vanille)
XXL Essential Amino Stack 500 gram (Lemon)
Zitten inderdaad verdomd lekker! Kosten ook nog eens niks dus daar de volgende keer maar eens een stuk of wat van bestellen.
Zitten die t-shirts net zo lekker als die hemdjes? Kijken die bejaarden me misschien de volgende keer iets minder vreemd aan..
Vanmiddag mijn bestelling binnengekregen, niets mee aan het handje, alles ongekreukt, ongescheurd, perfect dus
Edit, ik ben trouwens een rookie hierzo. kan iemand mij uitleggen hoe mijn "karma" opeens een groen streepje heeft gekregen?
iemand heeft je karma gegeven en je hebt een groen streepje verdient!Weet je al +- een prijs ervoor ? Sorry voor deze vele vragen
.
.Die montana power is echt wel lekker!Zelfs de beef in gelatine(die er op het eerste zicht wel vies uitzag)
Ik zie dat je met 12 blikjes kunt kiezen uit 4 blikjes per smaak.Is dat met 24 blikjes niet mogelijk?Dus dan 8 blikjes per smaak?Ik ga er zeker nog bestellen een van dees
Weet je al +- een prijs ervoor ? Sorry voor deze vele vragen.
Hij zal bij de bestelling van een vriend van me zitten die over een paar weken zal bestellen. Mijne gebeurd hopelijk morgen.
Basic Bulk Oats vind ik wel extreem duur hoor!
Havermout bij de AH van euroshopper is iets van 30 cent voor een halve kilo en dat is nog enorm lekker ook. Goed te doen door kwark maar ook door shakes. Je hebt wel eens blender nodig anders is het te dik.
Heb even over je vraag heen gelezen. we hebben dat niet gedaan met 24 omdat de prijs ook wat lager is omdat we dan een tree kunnen verzenden in 1x.
Np, ga de volgende keer eens 12 blikjes nemen.Ze zijn ook supergoedkoop als je gaat vergelijken met wat andere webshops ervoor vragen!
Ik eet trouwens liever vlees dan een eiwitreep en er zitten nog eens veel minder vetten en carbs in dan de gemiddelde eiwitreep.
Beste René,
Is het ook mogelijk om bv. 1 zakje nox pump te bestellen? Op de site heb je alleen de keuze om de 30 zakjes te selecteren
Zijn er evt. Crack samples die worden verkocht?