AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene, heb een maandje terug 2 potten van die B-12 vitamine van NOW Foods bestelt maar de pilletjes zijn nu zacht geworden en brokkelen af als je iets te hard drukt.
Heb ze goed geborgen gehouden in een donker/koel plekje. Kan ik ze nog gewoon gebruiken en werken ze nog wel goed?

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.205
Rene, heb een maandje terug 2 potten van die B-12 vitamine van NOW Foods bestelt maar de pilletjes zijn nu zacht geworden en brokkelen af als je iets te hard drukt.
Heb ze goed geborgen gehouden in een donker/koel plekje. Kan ik ze nog gewoon gebruiken en werken ze nog wel goed?

die tabletjes trekken erg snel vocht aan, maar ik denk dat die echt nog wel goed zijn. heb daar NOW ooit een mail over gestuurd.

Hey Rene.
Even een vraagje.
Ik heb vanmiddag Whey Delicious sample pack besteld (1 maal), maar kreeg na het betalingsoverzicht (dat ik drukte op volgende of voltooien) een error.
Ik heb ook geen bevestigingsmail of iets dergelijks gehad en eigenlijk niet echt gekeken of ik in dat eerste schermpje een ordernummer had.
Zit mijn bestelling nu wel goed zou je dat misschien na kunnen kijken.
Staat op de naam Mitchell Harfst

Alvast bedankt.

• #15.207
Hey Rene.
Even een vraagje.
Ik heb vanmiddag Whey Delicious sample pack besteld (1 maal), maar kreeg na het betalingsoverzicht (dat ik drukte op volgende of voltooien) een error.
Ik heb ook geen bevestigingsmail of iets dergelijks gehad en eigenlijk niet echt gekeken of ik in dat eerste schermpje een ordernummer had.
Zit mijn bestelling nu wel goed zou je dat misschien na kunnen kijken.
Staat op de naam Mitchell Harfst

Alvast bedankt.

ik zie wel een order maar je de ideal betaling is niet gemaakt dus doen we er verder niets mee.

Me ideal betaling is niet gemaakt !? ahhh dat is best k*t! maarja hiervoor moet ik denk bij ideal zijn want het is wel van me bank af :O

heb de cold fusion besteld ben beniewd

Ik zit op het moment op gran canaria voor een half jaar, kan ik hier ook bestellen? En word het dat ook geleverd, is misschien ook wel handig. Zo ja, wat gaat me dit (extra) kosten? bvd mvg maarten

Ik zit op het moment op gran canaria voor een half jaar, kan ik hier ook bestellen? En word het dat ook geleverd, is misschien ook wel handig. Zo ja, wat gaat me dit (extra) kosten? bvd mvg maarten

Vóór 15:00 besteld, binnen drie weken in huis. :p

• #15.214
en wat heb je genomen om te vergelijken de prijs van e911 is goe te doen:)

dat is top secret nog :D

Me ideal betaling is niet gemaakt !? ahhh dat is best k*t! maarja hiervoor moet ik denk bij ideal zijn want het is wel van me bank af :O

komt goed.. zie PM

heb de cold fusion besteld ben beniewd

ee nee dat wordt denk ik niets. beter denk daar lokaal wat proberen te vinden.

ik ben er ook niet echt in thuis, zijn toegevoegd op aanvraag van klanten. Maar het pro biotica complex bevat meer werkzame stoffen.

Iemand hier toevallig ervaring met e-911?
Extreme energie booster en fatburner blijkbaar, maar in vorm van zuigtabletten.
Aanrader of niet?

Bestelling gedaan

2,5 kg whey instant chocolate
500 gram creatine monohydrate
BCAA Magecaps XXL
Rubber Grip Pads

Trouwens ik train nu ongeveer 1 jaar 3 keer per week. Is creatine dan al effectief?

Crack mss?

de maten vallen iets ruim uit.

Gaat die Crack nog zijn ding doen aangezien mijn lichaam toch gewend is aan die werking van de NOXX ?? Of zie ik dat verkeerd?

Als dat toch gaat, ga ik voor de Gaspari Size on en Superpump gaan, hoor er alleen maar goede dingen over, tegen van Crack al toch redelijk aantal mensen gehoord, die er geen fluit van voelen

Gaat die Crack nog zijn ding doen aangezien mijn lichaam toch gewend is aan die werking van de NOXX ?? Of zie ik dat verkeerd?

Als dat toch gaat, ga ik voor de Gaspari Size on en Superpump gaan, hoor er alleen maar goede dingen over, tegen van Crack al toch redelijk aantal mensen gehoord, die er geen fluit van voelen

Pauze inlassen. Dan kan je lichaam ontwennen aan PWO boosters en na een maandje weer beginnen met dezelfde of een andere.

Terug
Naar boven