AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Thanks voor de link, ik vind dat altijd wel intressant om te lezen. Maar ik merk wel als ik een tijdje geen vitamines binnen krijg dat ik snel verkouden word en dat ik me wat lammer voel. Dus ik geloof wel dat het absoluut noodzakelijk is als je sport, extra vitamines.:)
Direct merk je er niks van. Maar sinds ik me nagenoeg perfect aan voedingsschema hou en voldoende groente, fruit en vitamines binnen krijg ben ik zeker fitter/scherper van geest. Dus uiteindelijk maakt het zeker verschil :)

besteld en betaald :D

Je bestelling:
Labrada, Super Charge New 800 gram
XXL Nutrition, Creatine + HMB Stack 1 stack
XXL Nutrition, Shakebeker 0,7 L
Universal, Animal shirt Geel 1 shirt
XXL Nutrition, Whey Delicious 1000 gram (Appel)
Je bestelnummer is: 48281

Lijkt me een zalige stack ; ben zeer benieuwd naar de supercharge en whey delicious . Veel goeds van gehoord . ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.123
Nope, ook dat nog niet ontvangen.

ok.. maar heb je dan besteld met vooruitbetaling per bank?

Merkte je ook duidelijk dat je meer massa kreeg en duidelijke krachtgains? Want ik wil graag wel een paar kilo's erbij

eee geen idee haha.. maar even zonder dollen. met die beide crea's die ik aangaf maak je een goede keuze.

besteld en betaald :D

Je bestelling:
Labrada, Super Charge New 800 gram
XXL Nutrition, Creatine + HMB Stack 1 stack
XXL Nutrition, Shakebeker 0,7 L
Universal, Animal shirt Geel 1 shirt
XXL Nutrition, Whey Delicious 1000 gram (Appel)
Je bestelnummer is: 48281

Lijkt me een zalige stack ; ben zeer benieuwd naar de supercharge en whey delicious . Veel goeds van gehoord . ;)

thx! en we gaan ervoor zorgen. ik vind de appel trouwens een lekker smaak..

Rene ik had 2 zakjes Noxplode besteld, wilde ik het net gaan nemen, blijkt het cellmass te zijn? Ik baal er wel een beetje van , had me wel verheugd op een goede No booster voor de training op zondag ochtend, maar het feest gaat dus niet door :(

Valt er mischien nog iets te regelen? Ben reuze beneiwud naar xplode NT
Maargoed, jij bent ook maar eens mens, foutjes maken is menselijk ;)

Laatst bewerkt:
  • #15.126
Rene ik had 2 zakjes Noxplode besteld, wilde ik het net gaan nemen, blijkt het cellmass te zijn? Ik baal er wel een beetje van , had me wel verheugd op een goede No booster voor de training op zondag ochtend, maar het feest gaat dus niet door :(

Valt er mischien nog iets te regelen? Ben reuze beneiwud naar xplode NT
Maargoed, jij bent ook maar eens mens, foutjes maken is menselijk ;)

Ik heb me deze week niet met inpakken bezig gehouden gelukkig :p, pm me even je ordernummer dan stuur ik je die even na.

Ja, dat klopt. En direct over gemaakt. Hoe moet ik de volgende keer betalen zodat het de volgende dag binnen is? (dus.. als ik een dag van te voren voor 1500 bestel..)

Kies dan beste voor Ideal. dat gaat snel en loopt via je eigen internetbankieren.

Rene, hoe staat het met de eiwit blend waar je mee bezig bent?
Is het een vervanger voor de protein80, of komen er andere soorten eiwitten in?

Goed dat je mij begrijpt Réne! ;-)

• #15.130
Nvm René komt wel in orde! ;)

XXL Nutrition, Whey Delicious 2500 gram (Cappuccino), aantal:1, prijs: € 49.50
Vyomax, Nox Pump Maxi Force 1 zakje, aantal:6, prijs: € 12.00

Je sample pack heeft me overtuigd René! De ene smaak was beter dan de ander maar wat is die cappuccino lekker! Je zou het bijna voor de smaak alleen al drinken :D
Ook de Nox pump maar is proberen, kijken of ik er hard op ga..

Als student heb je soms teveel tijd. En dan krijg je dingen als dit.
Werk graag mee aan het volgende succesnummer van XXL. :D

Wanneer denk je dat hij verkrijgbaar is René? :P

XXL Front.jpg

XXL FrontBack.jpg

Verkopen die T-shirts eigenlijk wel goed? Ik kan mij niet inbeelden dat er mensen willen rondlopen met reclame op hun kledij, ook al is dat voor een goede webshop als xxl.
Je bent gewoon een wandelend reclamebord. lol

Verkopen die T-shirts eigenlijk wel goed? Ik kan mij niet inbeelden dat er mensen willen rondlopen met reclame op hun kledij, ook al is dat voor een goede webshop als xxl.
De XXL-hemdjes verkopen ook prima... dus zie eigenlijk wel markt in deze geinige dingen...

• #15.138
XXL Nutrition, Whey Delicious 2500 gram (Cappuccino), aantal:1, prijs: € 49.50
Vyomax, Nox Pump Maxi Force 1 zakje, aantal:6, prijs: € 12.00

Je sample pack heeft me overtuigd René! De ene smaak was beter dan de ander maar wat is die cappuccino lekker! Je zou het bijna voor de smaak alleen al drinken :D
Ook de Nox pump maar is proberen, kijken of ik er hard op ga..

Als je van koude koffie drankjes houdt dat is de cappuccino echt overheerlijk.

Als student heb je soms teveel tijd. En dan krijg je dingen als dit.
Werk graag mee aan het volgende succesnummer van XXL. :D

Wanneer denk je dat hij verkrijgbaar is René? :P

haha mooi gedaan... voor de echte fans ;). ik ga er even een nachtje over slapen :D

De shirts verkopen we heel veel. Het is dan mss wel reklame maar met een mooi logo en leuke slogan, daarom verkopen we er ook zoveel. Geen www of telefoonnummers erop. En eigenlijk kleding met GASP. Powerhouse of noem het maar op is eigenlijk ook reklame maar dan voor het kleding merk ;)

Shirts vind ik anders wel nice; het logo van xxl erop maakt het alleen maar nog beter imo :p

Vorige week 3 producten besteld, heb samples bijgekregen van whey delicious.
Vanille, aardbei en cappuccino;
Wat ik niet verwacht had, is dat de cappuccino echt wel lekker is :p ga ik volgende
keer zeker bestellen.

Dat ben je per definitie als je met een shirt rondloopt waar een merk op staat.

Maar ik vind de hempjes van XXL heel fijn zitten, en het kost maar een paar euro. :)

Terug
Naar boven