MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.021
Hey Rene, ik heb net getraind met zo'n "stick" no-xplode op, maar ik voelde niks. Ik heb het genomen op een (redelijk) lege maag, en ongeveer 40 min voor m'n training, dus dat zit wel goed denk ik? Volgende keer 2 van die sticks proberen of gelijk 3? Ik hoor het wel :thumbs:

Vandaag Unleash! V2 sample geprobeerd. Smaak was goed, maar om eerlijk te zijn rook het lekkerder:p

Ik ben er vrij zeker van dat ik een betere focus had, echter toen ik aan de laatste 2~3 oefeningen begon, van de 7, leek het wel minder te worden. Voor de rest had ik niet echt het idee dat ik een 'booster' op had, maar ik had ergens al gelezen (misschien wel 2 bladzij terug in dit topic, geen idee), dat het de bedoeling is dat je ongemerkt beter zou presteren.

Ik ben niet helemaal overtuigd van dit product. Ik zag op jullie site ook losse zakjes staan van verschillende fabrikanten (NO Xplode NT, Black Powder Stick en NOX Pump Xtreme). Ik zal die ook eens bestellen om te vergelijken. Aangezien dit mijn eerste pre-workout supplement was weet ik ook niet echt wat ik moest verwachten. Ik snap dat je niet opeens 50% meer reps/volume kan behalen, dat je niet per se 'strak' hoeft te staan (hell no, straks kan ik niet slapen:p) of wat dan ook, maar ik weet ook niet hoe het 'wel' zou moeten zijn.

Ik kreeg ook geen immense pump ofzo, hoewel jullie daar ook niet mee adverteren heh:p

Vandaag Unleash! V2 sample geprobeerd. Smaak was goed, maar om eerlijk te zijn rook het lekkerder:p

Ik ben er vrij zeker van dat ik een betere focus had, echter toen ik aan de laatste 2~3 oefeningen begon, van de 7, leek het wel minder te worden. Voor de rest had ik niet echt het idee dat ik een 'booster' op had, maar ik had ergens al gelezen (misschien wel 2 bladzij terug in dit topic, geen idee), dat het de bedoeling is dat je ongemerkt beter zou presteren.

Ik ben niet helemaal overtuigd van dit product. Ik zag op jullie site ook losse zakjes staan van verschillende fabrikanten (NO Xplode NT, Black Powder Stick en NOX Pump Xtreme). Ik zal die ook eens bestellen om te vergelijken. Aangezien dit mijn eerste pre-workout supplement was weet ik ook niet echt wat ik moest verwachten. Ik snap dat je niet opeens 50% meer reps/volume kan behalen, dat je niet per se 'strak' hoeft te staan (hell no, straks kan ik niet slapen:p) of wat dan ook, maar ik weet ook niet hoe het 'wel' zou moeten zijn.

Ik kreeg ook geen immense pump ofzo, hoewel jullie daar ook niet mee adverteren heh:p

Verdubbel de dosis eens, that worked for me :).

Hey Rene, ik heb net getraind met zo'n "stick" no-xplode op, maar ik voelde niks. Ik heb het genomen op een (redelijk) lege maag, en ongeveer 40 min voor m'n training, dus dat zit wel goed denk ik? Volgende keer 2 van die sticks proberen of gelijk 3? Ik hoor het wel :thumbs:

Lol, 1 stick No-Xplode NT was genoeg voor mij een super hevige training die niet te stoppen viel. KEIHARDE POMP, kracht en snelheid. :p

Inderdaad. Dat werkte wel goed voor me :). Je kan het ook eens proberen.
Mwah, ik had alleen maar een sample. Ik zal eerst dus die eerder genoemde 'samples' proberen. Hoewel Unleash! V2 nu in een mooie aanbieding te verkrijgen is die ik dus misloop, maar ik kijk wel eventjes aan de hand van de andere producten wat ik misloop of juist wel heb gekregen;)

Het werkte wel, maar zoals ik al zei, het is mijn aller eerste pre-workout supplement dus probeer nog eventjes wat uit voordat ik er meteen een pot van bestel:p

is toch veel te duur man? Ik zou gewoon eens unleash proberen of nox pump of andere pre workouts, misschien dat je daar meer van voelt

Unleash! en NO-Xplode doen hun werk een beetje op de achtergrond van wat ik begrepen heb, als je echt power wil moet je voor NOX Pump Xtreme gaan.

Woensdag die basic bulk whey maar ff in de aanbieding denk? aminozuren is ook goed. :p

is toch veel te duur man? Ik zou gewoon eens unleash proberen of nox pump of andere pre workouts, misschien dat je daar meer van voelt

Ik vind pre-workout producten sowieso veelste duur, ik had alleen 5 van die zakjes meebesteld zodat ik geen verzendkosten hoefde te betalen. :) Ik besteed liever m'n geld aan m'n voeding.

• #16.033

Ikzelf kreeg juist erg veel energie van No Xplode NT. En ook een redelijke pomp. Aan je inname ligt het niet. 40 minuten voor het trainen op een vrij nuchtere maag is goed. De reacties op deze No Xplode zijn over het algemeen toch ook wel goed. Jammer dat je er niets van merk. Je kan inderdaad de dosis wat omhoog gooien. ZOu niet meteen teveel nemen, maar de volgende keer bijvoorbeeld anderhalf zakje nemen.

Op pre workout boosters reageert toch altijd iedereen anders. De een vind iets geweldig, de ander merkt er niets van. Dat is eigenlijk ook de reden dat we losse sticks verkopen. Kan je er eerst een paar uitproberen voordat je een hele doos koopt.

---------- Toegevoegd om 09:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:27 ----------

Unleash geeft je inderdaad geen overdreven energiestoot. Het geeft je een soort van happy feeling tijdens de training en geeft inderdaad een betere focus. Ik hoor inderdaad wel vaker mensen zeggen dat ze er niet zoveel van merken maar wel erg lekker getraind hadden. Dat erg lekker trainen komt dus door de Unleash :D

Maar probeer inderdaad ook even wat losse zakjes, en kijk waar jij je het lekkerste bij voelt :thumbs:

---------- Toegevoegd om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:32 ----------

Verdubbel de dosis eens, that worked for me :).

Lol, 1 stick No-Xplode NT was genoeg voor mij een super hevige training die niet te stoppen viel. KEIHARDE POMP, kracht en snelheid. :p

Zo zie je maar dat iedereen er weer anders op reageert :)

---------- Toegevoegd om 09:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:33 ----------

Unleash! en NO-Xplode doen hun werk een beetje op de achtergrond van wat ik begrepen heb, als je echt power wil moet je voor NOX Pump Xtreme gaan.

NOX Pump is zonder twijfel de sterkste pre workout booster die we momenteel hebben.

Volgende week komt trouwens onze eigen Energize! Als je die een paar capsules neemt sta je ook behoorlijk op je kop :D Daar krijgen we trouwens ook samples van :)

---------- Toegevoegd om 09:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:38 ----------

Woensdag die basic bulk whey maar ff in de aanbieding denk? aminozuren is ook goed. :p

Altijd spannend he :p

Er zit in ieder geval een goed eiwitproduct bij :D

---------- Toegevoegd om 09:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:40 ----------

Ik vind pre-workout producten sowieso veelste duur, ik had alleen 5 van die zakjes meebesteld zodat ik geen verzendkosten hoefde te betalen. :) Ik besteed liever m'n geld aan m'n voeding.

Dat is natuurlijk persoonlijk. Het fijne van een pre workout booster is dat je het ook echt meteen voelt werken. Je traint er gewoon een stuk lekkerder door. Maar goede voeding hoort er natuurlijk ook bij!

BCAA's in de cut:
- 5 gram voor het trainen
- 5 gram tijdens KT + Cardio

(1 uur voor het trainen eet ik een maaltijd en 15min na het trainen neem ik een whey shake)

Nu staat er bij BCAA's dat die met bv DextroJuice Pro genomen moeten worden. Is dit ook in de cut aan te raden (lijkt me niet namelijk). Worden ze zonder dat soort snelle carbs ook nog gewoon goed opgenomen?

net mn pakje ontvangen rene sampleke van mango erbij ben eens benieuwd wel mis ik me shirtje bij de bestelling :( deze keer wel goed bijmij thuis afgelevert :D

Wat is de goede combinatie van NOS ETHER en HYDROLISAAT rondom m'n training?

uur voor de training NOS ETHER
halfuur voor de training HYDROLISAAT
direct na training HYDROLISAAT
15-20 na training NOS ETHER

zoiets?

• #16.037
BCAA's in de cut:
- 5 gram voor het trainen
- 5 gram tijdens KT + Cardio

(1 uur voor het trainen eet ik een maaltijd en 15min na het trainen neem ik een whey shake)

Nu staat er bij BCAA's dat die met bv DextroJuice Pro genomen moeten worden. Is dit ook in de cut aan te raden (lijkt me niet namelijk). Worden ze zonder dat soort snelle carbs ook nog gewoon goed opgenomen?

Je zou een klein beetje dextro juice kunnen nemen, maar is niet per se nodig voor een goede werking van de BCAA's.

---------- Toegevoegd om 11:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:20 ----------

net mn pakje ontvangen rene sampleke van mango erbij ben eens benieuwd wel mis ik me shirtje bij de bestelling :( deze keer wel goed bijmij thuis afgelevert :D

PM of mail even je bestelnummer, dan maken we het in orde.

Is het eigenlijk mogelijk/erg om megagrow door de wheyshake met melk te gooien? Want na de training neem ik ook altijd gelijk een wheyshake en als ik er daarnaast ook nog 400ml water met megagrow moet nemen zit ik gelijk prop vol.

• #16.039
Wat is de goede combinatie van NOS ETHER en HYDROLISAAT rondom m'n training?

uur voor de training NOS ETHER
halfuur voor de training HYDROLISAAT
direct na training HYDROLISAAT
15-20 na training NOS ETHER

zoiets?

3 kwartier voor de training whey
15 minuten voor de training nos met een beetje dextro juice
direct na de training nos met dextro juice
15 minuten later whey
half uur / 3 kwartier later een goede maaltijd

• #16.040
Is het eigenlijk mogelijk/erg om megagrow door de wheyshake met melk te gooien? Want na de training neem ik ook altijd gelijk een wheyshake en als ik er daarnaast ook nog 400ml water met megagrow moet nemen zit ik gelijk prop vol.

Beter niet mengen, gaat de snelle opname van MG verloren. Neem direct na de training je MG met 200ml water, neem 15 a 20 minuten later je whey met 200 a 250ml water.

Terug
Naar boven