Vandaag Unleash! V2 sample geprobeerd. Smaak was goed, maar om eerlijk te zijn rook het lekkerder
Ik ben er vrij zeker van dat ik een betere focus had, echter toen ik aan de laatste 2~3 oefeningen begon, van de 7, leek het wel minder te worden. Voor de rest had ik niet echt het idee dat ik een 'booster' op had, maar ik had ergens al gelezen (misschien wel 2 bladzij terug in dit topic, geen idee), dat het de bedoeling is dat je ongemerkt beter zou presteren.
Ik ben niet helemaal overtuigd van dit product. Ik zag op jullie site ook losse zakjes staan van verschillende fabrikanten (NO Xplode NT, Black Powder Stick en NOX Pump Xtreme). Ik zal die ook eens bestellen om te vergelijken. Aangezien dit mijn eerste pre-workout supplement was weet ik ook niet echt wat ik moest verwachten. Ik snap dat je niet opeens 50% meer reps/volume kan behalen, dat je niet per se 'strak' hoeft te staan (hell no, straks kan ik niet slapen

) of wat dan ook, maar ik weet ook niet hoe het 'wel' zou moeten zijn.
Ik kreeg ook geen immense pump ofzo, hoewel jullie daar ook niet mee adverteren heh