Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rene, wanneer komt de pepto-pro met smaak?
en de energize kwam deze week toch?
Die wil ik namelijk beide bestellen
Gister mijn bestelling binnen gehad..
zag weer netjes uit.. alleen jammer dat als je een samplepack whey delici. besteeld dat er dan een sampletje bij zit van, je raad t al.. whey delic.
maargoed...
vandaag eerste training gedaan met nox pump.. werkt goed... maar niet te zuipen!!
had het met water gemengt!! iemandt een id om het drinkbaar te maken?
Hoi XXL ;-)
Hebben (of krijgen) jullie ook eens iets als vetvrije saladdressings.
Ik weet dat ze in de USA verkrijgbaar zijn.
@ Rene
Net bestelling gedaan maar ging paar keer mis met online betalen (België), zie wel mijn bestelling staan bij 'Mijn bestellingen'. Wat kan ik nu het beste doen? Gewoon via overschrijving dan of...? Ordernr is 51606
rené ik wil dinsdag weer wat bestellen waaronder van de aanbieding. maar zie net dat de GABA potjes op zijn wanneer verwacht je deze weer binnen te krijgen?
die whey delicious mang perzik is trouwens beste whey kwa smaak die ik ooit gehad heb![]()
Rene, wanneer komt de pepto-pro met smaak?
en de energize kwam deze week toch?
Die wil ik namelijk beide bestellen
peptopro met smaak zal niet wat worden denk ik...
zelf doe ik klein schepje dextro orange er bij.. en dan is het goed te drinken..
wat betreft de Noxpump (ultralife) smaak is niet te best...
me bek vertrekt dr helemaal van.. maargoed..
denk misschien heb dr iemandt een hint om het lekkerder te maken!!
De peptopro met smaak is echt goed te doen, vond het zelfs lekker.
Hey Rene, ik ga binnenkort stevig cutten, welke supplementen van jouw huismerk raad je me aan? Ik heb al isolaat, monohydraat en dextrojuice. Gelieve in volgorde van "belangrijkheid"
Ik dacht zelf aan:
BCAA's
EAS
?? ??
?? ??
Ik hoor het wel![]()

Rene hoeveel mg Geranamine zit d'r in het nieuwe product ''Energize!''?
Als je het niet precies wil zeggen begrijp ik dat wel, maar kan je zeggen of het boven of onder de 20mg ligt?
hoi rené ik heb vrijdag overschrijving gedaan smiddags maar nog geen mailtje ofzo ontvangen kan je eens kijken hoever mijn bestelling zit?
bestelnr was 51422 + bestelnr: 50805 is ook nog altijd niet terecht
alvast bedankt
Oke, dus de recovery formula + EAS en eventueel die energyzer-burner en dan ben ik klaar voor de cut?![]()
Gisteren o.a. NOS ETHER, hydrolisaat en ADP, besteld, ben benieuwd naar de smaken
ik kijk het nu even na......
50805 staat op uitlevering, heb je daar geen trackcode dan van ontvangen?
51422 gaat denk vandaag weg, de bank gaan ze zo checken.

zeker! ik weet niet precies wanneer de energizer komt, die wordt iig wel deze week gemaakt.
![]()

oke rene laat even wat weten ivm 51422
en voor die andere bestelling zit die man die levert al paar dagen in zwalm te zoeken achter het adres terwijl het in vurste gavere ong. 15km verschil
hij heeft al keer of 4 gebelt ook wacht als hij hier toekomt![]()
Ook de Delicious Protein Bar 'crispy choco en kaneel' is superlekker
Ben toch wel nieuwgierig welke andere smaken het niet gehaald hebben!

Rene heb je een pm gestuurd, vraag je over (Ordernummer : 51010)
alvast bedankt
Zou je het even kunnen melden als je meer weet?
Thanks!
Voila, mijn whey protein instant pot is leeg en moet dus weer een nieuwe bestellen maar nu was ik aan het rondkijken en kwam ik de isolaat tegen en de all day protein
Welke zijn eigenlijk het beste om te nemen??
En wat is het verschil tussen isolaat en whey protein instant?
Nog even een vraag over Dextrojuice pro
Mag het ook s'morgens genomen worden voor je een een proteine shake neemt of niet??
Rene, mijn training is rond 22:45 afgelopen is het handig om direct erna de ADP shake te pakken of een half uurtje later voordat ik ga slapen?