Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.981
Ik vind het echt net iets te zoet :( dus ik drink het tijdens de training zodat ik niet alles in 1x achterover hoef te gooien.

Als je meer water neemt wordt het ook minder zoet, mss een optie?

Heb hem binnen Rene! Bedankt voor de sample Unleash! Had de vorige x ook die sample gebruikt, maar zou toen gaan trainen met een maat in de sportschool waar hij altijd traint, bleek die sportschool geeneens losse barbells te hebben en de dumbbells gingen niet echt zwaar, dus heb de volle potentie van Unleash! niet kunnen ervaren ;)

De tropical isolaat smaakt overigens wel goed :) Wordt alleen beetje aankijken of zo'n soort smaak 2,5kg lekker blijft haha

Ja is een aparte smaak.. maar vind het ook niet slecht.

Is het al minder zout dan?
Ik heb een volle pot weggegooid omdat ik gewoonweg niet wegkreeg zo smerig.
De oude versie vond ik dan weer heerlijk...

ja is minder zout nu

Het is meer een "subtiele" supp he, het is niet zo dat je er helemaal hyper en adhd van wordt maar geeft je net wat extra's.
Zou wel gaaf gezicht zijn een stuiterende Flower!:D

Klopt. Maar we werken aan een 2e versie van UNLEASH (2 maanden nog) die wel een enorme stoot energie geeft. Kan de strijd met NOX Pump aan, samples zijn getest en ook de smaak is een stuk beter.

Pakketje is binnen thnx voor de samples

En de whey komt kwa dikte aardig in de buurt van M double you ;) en gelijk een reep geproeft smaakt super

Als je meer water neemt wordt het ook minder zoet, mss een optie?

Ja is een aparte smaak.. maar vind het ook niet slecht.

ja is minder zout nu

Klopt. Maar we werken aan een 2e versie van UNLEASH (2 maanden nog) die wel een enorme stoot energie geeft. Kan de strijd met NOX Pump aan, samples zijn getest en ook de smaak is een stuk beter.

Ik neem zo'n 700ml water met 30g (iets te weinig als je 0.4*gewicht hanteert) en nog is het -eigenlijk- iets te zoet naar mijn zin, maar ik heb ook die van zonnatura geprobeerd en die was echt niet te zuipen :( ik meng nu SizeOn door mijn dextrojuice, dat lijkt te helpen.

Nog een vraagje waar smaakt night protein naturel naar? :D of is het echt smaakloos, met water dan.

• #15.985
Pakketje is binnen thnx voor de samples

En de whey komt kwa dikte aardig in de buurt van M double you ;) en gelijk een reep geproeft smaakt super

:thumbs:

Ik neem zo'n 700ml water met 30g (iets te weinig als je 0.4*gewicht hanteert) en nog is het -eigenlijk- iets te zoet naar mijn zin, maar ik heb ook die van zonnatura geprobeerd en die was echt niet te zuipen :( ik meng nu SizeOn door mijn dextrojuice, dat lijkt te helpen.

aha zo.. ja, dan kan je slecht tegen zoet.

Nog een vraagje waar smaakt night protein naturel naar? :D of is het echt smaakloos, met water dan.

We hebben geen naturel NP ;)

Weet je wat echt grappig is, krijg altijd sample van Whey terwijl ik altijd hoop op een sample van een goede pro work booster :P

Nam een paar keer NO XPLODE NT. Toen ik was begonnen met mijn training wilde ik gewoon niet meer stoppen, steeds een stapje hoger.
Mijn trainingspartner had ook van mij een sample gekregen en die tripte hem op de Crosstrainer. Geen verzuring, KEIHARDE POMP, meer kracht.

Nadeel: lag toch 4 uur wakker en moest de volgende dag half 8 wakker worden om naar school te gaan.

Binnekort NOX PUMP ! :D

Laatst bewerkt:
Repen zijn echt lekker!
Heb een doos crispy choco & kaneel, van die andere smaak zat er ook een reep als extra bij, lekker hoor.

• #15.991
Repen zijn echt lekker!
Heb een doos crispy choco & kaneel, van die andere smaak zat er ook een reep als extra bij, lekker hoor.

ok top! de reacties op de reepjes zijn eigenlijk allemaal wel goed. Ik ben er ook best tevreden over, het ziet er ook mooi uit. Mss komt er later dit jaar nog een smaak bij, even bekijken.

ok top! de reacties op de reepjes zijn eigenlijk allemaal wel goed. Ik ben er ook best tevreden over, het ziet er ook mooi uit. Mss komt er later dit jaar nog een smaak bij, even bekijken.

Smaken zijn altijd persoonlijk maar dit steekt gewoon goed in elkaar.
Moet er wel bij zeggen dat ik een kaneeltik heb, als ik ergens een kermis zie ga ik altijd met een kaneelstok van 3 meter naar huis:D

Hoi!

Ik had een vraagje:
Ik twijfel tussen de Essential Amino Stack of de BCAA Powder , welke raad je me aan ?
Ben trouwens niet aan het cutten..

Alvast bedankt! :)

Gister mijn bestelling binnen gehad..
zag weer netjes uit.. alleen jammer dat als je een samplepack whey delici. besteeld dat er dan een sampletje bij zit van, je raad t al.. whey delic.
maargoed...

vandaag eerste training gedaan met nox pump.. werkt goed... maar niet te zuipen!!
had het met water gemengt!! iemandt een id om het drinkbaar te maken?

Hoi XXL ;-)

Hebben (of krijgen) jullie ook eens iets als vetvrije saladdressings.
Ik weet dat ze in de USA verkrijgbaar zijn.

vandaag eerste training gedaan met nox pump.. werkt goed... maar niet te zuipen!!
had het met water gemengt!! iemandt een id om het drinkbaar te maken?
ik giet Nox Pump (Vyomax) gewoon in een keer naar binnen. Het is maar 200ml water, van de smaak ga je echt niet dood. Gewoon erna ff een kauwgompje nemen desnoods als je de nasmaak nog proeft :D

@ Rene

Net bestelling gedaan maar ging paar keer mis met online betalen (België), zie wel mijn bestelling staan bij 'Mijn bestellingen'. Wat kan ik nu het beste doen? Gewoon via overschrijving dan of...? Ordernr is 51606

Laatst bewerkt:
rené ik wil dinsdag weer wat bestellen waaronder van de aanbieding. maar zie net dat de GABA potjes op zijn wanneer verwacht je deze weer binnen te krijgen?

die whey delicious mang perzik is trouwens beste whey kwa smaak die ik ooit gehad heb:D

Terug
Naar boven