MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Nou Rene, heb vandaag getrained met 1 1/2 zakje no-xplode nt, helaas geen succes. Had vannacht ook maar 3 uur geslapen, maar ok, heb dus echt 0% ervan gemerkt, niks voor mij no-xplode. Volgende week ga ik m'n sample unleash proberen :).

Het ingrediënt in no-xplode wat je 't meest merkt is zeker caffeine? Want daar ben ik volgens mij echt 0% gevoelig voor.
Ik ben ook echt een non responder to caffeine.. NO-XPlode reageer ik wel heel goed op. Met name de eerste keer dan. Effect wordt wel snel minder, daarom gebruik ik het ook niet elke keer! Unleash werd ik alleen maar misselijk van..

Wat hadden ze verkloot? Als er problemen zijn met een levering kan je het altijd even laten weten. Kunnen we het op z'n minst doorgeven aan DPD.

Wou je er niet mee lastigvallen René, je hebt het al druk genoeg waarschijnlijk, is uiteindelijk goedgekomen het is gewoon de luiheid en laksheid van de chauffeurs.
Kheb zelf al telefonisch en per mail mijn ongenoegen geuit bij DPD, maar ze reageren er toch niet op.
Jammer dat DPD niet dezelfde kwaliteit en service levert als XXL

Greetz

he luitjes even een vraagje about whey...
wat vinden jullie kwa samenstelling/voedingswaarde de beste whey om te gainen?
gebruik het smorgens en na de training.. ben benieuwd!!

Om te "gainen" moet je wel meer doen dan een goede WHEY gebruiken. Ik gebruik zelf al een hele poos: WHEY Isolaat van xxl nutrition.

Net wat meer eiwit per 100 gr. en net wat minder vet/koolh. dan bijv. de basic bulk whey. Prijs ligt ook iets hoger maar dat is het gevolg van de iets betere samenstellingen.

Om te "gainen" moet je wel meer doen dan een goede WHEY gebruiken. Ik gebruik zelf al een hele poos: WHEY Isolaat van xxl nutrition.

Net wat meer eiwit per 100 gr. en net wat minder vet/koolh. dan bijv. de basic bulk whey. Prijs ligt ook iets hoger maar dat is het gevolg van de iets betere samenstellingen.

momenteel heb ik hier ook isolaat staan!!

maar die gaat hard.. dus vandaar deze vraag...
should i stay or should i go...

Betselling binnen thnx reneee 10kg isolate :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.087
Nou Rene, heb vandaag getrained met 1 1/2 zakje no-xplode nt, helaas geen succes. Had vannacht ook maar 3 uur geslapen, maar ok, heb dus echt 0% ervan gemerkt, niks voor mij no-xplode. Volgende week ga ik m'n sample unleash proberen :).

Het ingrediënt in no-xplode wat je 't meest merkt is zeker caffeine? Want daar ben ik volgens mij echt 0% gevoelig voor.

beter eens NOX nemen dan. daar zit een andere boostende stof in.

Ik heb vandaag even een schepje crack uitgeprobeerd en het doet wel iets maar komt niet ik de buurt van nox pump. De pomp en drive zijn minder maar houden wel langer aan en ik heb geen last van een crash na de training.
Overmorgen maar eens 2 schepjes proberen:cool:
O ja de smaak is wel super, vergeleken bij nox pump:D

Waarom smaken Pre-Workouts nou vies? :D

Een tip de ik vast binnenkrijg dat ik me neus dichtmoet houden helpt niet :P

jongens .. neem 150ml water en kap het in 1 keer weg. ik snap echt de klachten over de smaak vaak niet hoor.

De choco-kaneel Whey Delicious-reep is echt jammie. :lick: Echt een stuk beter dan alle andere repen die ik geproefd heb. Props voor XXL! :D

ok top! thx!

Heb ook eens 4 whey delicious repen bij men bestelling gezet(2van elke smaak) om te proberen, ben ik wel erg benieuwd naar!Ook nog 12 blikjes montana erbij gedaan want dit vind ik verslavend lekker en erg handig om mee naar men werk of fitness te nemen :meal:

:thumbs:

Ik ben ook echt een non responder to caffeine.. NO-XPlode reageer ik wel heel goed op. Met name de eerste keer dan. Effect wordt wel snel minder, daarom gebruik ik het ook niet elke keer! Unleash werd ik alleen maar misselijk van..

komt vaak voor dat mensen misselijk worden van een pre workout, een pre workout is echt iets wat je zelf moet uitzoeken. welke goed voor je is.

Wou je er niet mee lastigvallen René, je hebt het al druk genoeg waarschijnlijk, is uiteindelijk goedgekomen het is gewoon de luiheid en laksheid van de chauffeurs.
Kheb zelf al telefonisch en per mail mijn ongenoegen geuit bij DPD, maar ze reageren er toch niet op.
Jammer dat DPD niet dezelfde kwaliteit en service levert als XXL

Greetz

aa vervelend, ik ga DPD ook even benaderen.

die vraag is zo niet te beantwoorden wanneer neem je de proteine in ?

Betselling binnen thnx reneee 10kg isolate :D

ok mooi!

Laatst bewerkt door een moderator:
  • #16.088
Onze [Link niet meer beschikbaar] is net naar de drukker! :banana: inclusief die slechte pagina met de lekker dame met lekkere reepjes :D

Onze [Link niet meer beschikbaar] is net naar de drukker! :banana: inclusief die slechte pagina met de lekker dame met lekkere reepjes :D

Jammer dat er toch nog een spelfout in zit (was eentje die me opviel, heb de rest van de folder nog niet helemaal gelezen...)
Pagina 7:

“ Zelfs tijdens mijn
zware dieet voor de
Arnold Classic geeft
me UNLEASH! v2 een
heerlijke boost, foces
en meer kracht en pomp.”

inclusief die slechte pagina met de lekker dame met lekkere reepjes :D

:D no hard feelings

---------- Toegevoegd om 13:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

Jammer dat er toch nog een spelfout in zit (was eentje die me opviel, heb de rest van de folder nog niet helemaal gelezen...)
Pagina 7:

“ Zelfs tijdens mijn
zware dieet voor de
Arnold Classic geeft
me UNLEASH! v2 een
heerlijke boost, foces
en meer kracht en pomp.”

Ik zie er best veel, zelfs al eentje op de allereerste pagina hehe. Op de tweede staan er ook een boel.

• #16.091
Pagina 7:

“ Zelfs tijdens mijn
zware dieet voor de
Arnold Classic geeft
me UNLEASH! v2 een
heerlijke boost, foces
en meer kracht en pomp.”

:D no hard feelings

---------- Toegevoegd om 13:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

Ik zie er best veel, zelfs al eentje op de allereerste pagina hehe. Op de tweede staan er ook een boel.

ja echt bizar.. kan je nagaan. Ik heb die door meerdere mensen laten controleren...

• #16.094
Dan wordt het eens tijd dat je andere mensen zoekt. Stuur desnoods af en toe wat naar mij ;)

We hebben net een nieuwe ;) , die jongen die de teksten controleerd doet het normaal best goed, mss heeft degene die de folder maakt niet alle opmerkingen verwerkt. Ik heb het na de verwerking niet meer gecheckt er was ineens een enorme haast. De folder moet mee met de M&F van de volgende maand en moest dan perse de 17e maart aangeleverd worden in Italie. Dus moesten de folders gisteren ineens naar de drukker, en dat hoorde we dus allemaal pas op het laatste moment.

Het is nu iig te laat ding is weg, maak me er ook niet echt druk om nu (heeft uberhaupt geen zin).

ALs je wilt moet je even je pm berichten lezen en reageren aub

• #16.096
Bestellinge binnen, thx 4 the fast service!!

Zal wel even kijken wat ik doe...
aangezien ik en peptopro samen in een test fase sitten ;)

Terug
Naar boven