MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Je bestelnummer is: 51989

Gaat deze vandaag nog mee of niet?

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.106
Moet ik de thee inschenken jongens? :D

Lastig, ik heb alleen een Senseo apparaat tot mijn beschikking. En aangezien hier heel veel beesten op af komen.. En maar meer en meer willen, sta ik morgen nog steeds in de keuken.

Groene thee ook goed?

Die booster waar je het met me over had via PM dat zijn di dingen die pas vanaf 15 maart ofzo te bestellen zijn?

Al bekend of mijn bestelling mee is gegaan?

51989

---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

Zie nu dat ik een mail heb dat het naar TNT is verzonden, mooi!

Gisteren mooi even 5kg ADP Chocolade erbij besteld, lekker en romig met water. :)

Vandaag order binnen gekregen. Thx voor het verzoek van de sample:D

Heb vandaag Massacra Episode 2 geprobeerd, dat hoeft dus ook niet meer. Voelde niks, stond weer te gapen. Alleen tijdens mijn allerlaatste oefening had ik 2 reps meer en had ik even het idee dat mijn kaken wat 'stijfjes' waren. Maar dat duurde misschien een minuut, kan net zo goed een lichamelijk iets zijn geweest.

Wat dat betreft deed Unleash! V2 toch nog een stukje meer, hoewel, het blijft moeilijk te zeggen. Ik had toen meer focus maar voor de rest... geen idee.

Morgen maar NOX Pump Xtreme proberen. Van wat ik er over hoor zou dat zo goed als moeten werken en dan hoop ik dat ik meteen weet wat ik zou moeten voelen. Ik wil gewoon een booster die me een klap voor mijn kop geeft, dan weet je tenminste zeker dat ie werkt:p

Heb naast NOX dus ook nog NO Xplode NT en Black Powder Stick... Hoor over beiden gemengde berichten. Anders maar NOS Ether of NO Shotgun V3 bestellen maar dat is meteen weer zo'n bus vol heh. Maar mocht het nodig zijn, kan ik wel 2 tot 3 keer zoveel nemen tot ik het wel voel lol.

Maar toch, baal er een beetje van dat ik nog altijd niks boeiends heb gevoeld:(

Ik vind pre-workout producten sowieso veelste duur, ik had alleen 5 van die zakjes meebesteld zodat ik geen verzendkosten hoefde te betalen. :) Ik besteed liever m'n geld aan m'n voeding.

Vind 1,50 niet duur voor een lekkere training. 2 euro voor een biertje betalen in de kroeg dat is pas duur.

Maar ieder zn ding:cool:

Terug
Naar boven