Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Oh, nog even een vraagje.

Ik had twee dagen geleden dus Unleash! V2 geprobeerd. Alleen ik had een beetje over het hoofd gezien dat het wel wat meer poeder is dan EAS dus ik weet niet of ik wel goed genoeg geshaked had.

Vandaag dus die Massacra 2 geprobeerd, wel goed geschud, maar ook dit keer bleven er nog 'korrels' achter zodat bij je laatste slok alles tussen je tanden zit. Is dit normaal of heb ik gewoon AIDS en ben ik keihard aan het falen??? Ik vind het opzich niet erg, maar als het normaal helemaal hoort op te lossen klopt het niet echt natuurlijk:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.123
Al bekend of mijn bestelling mee is gegaan?

51989

---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

Zie nu dat ik een mail heb dat het naar TNT is verzonden, mooi!

Die is inderdaad nog vandaag de deur uit gegaan. Komt dus als het goed is morgen bij je aan :)

---------- Toegevoegd om 22:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:37 ----------

Gisteren mooi even 5kg ADP Chocolade erbij besteld, lekker en romig met water. :)

Nog net even de weekaanbieding meegepikt :D

ADP wordt inderdaad lekker romig, tot nu toe alleen nog maar positieve dingen over de smaak gehoord :thumbs:

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

Vandaag order binnen gekregen. Thx voor het verzoek van de sample:D

Heb vandaag Massacra Episode 2 geprobeerd, dat hoeft dus ook niet meer. Voelde niks, stond weer te gapen. Alleen tijdens mijn allerlaatste oefening had ik 2 reps meer en had ik even het idee dat mijn kaken wat 'stijfjes' waren. Maar dat duurde misschien een minuut, kan net zo goed een lichamelijk iets zijn geweest.

Wat dat betreft deed Unleash! V2 toch nog een stukje meer, hoewel, het blijft moeilijk te zeggen. Ik had toen meer focus maar voor de rest... geen idee.

Morgen maar NOX Pump Xtreme proberen. Van wat ik er over hoor zou dat zo goed als moeten werken en dan hoop ik dat ik meteen weet wat ik zou moeten voelen. Ik wil gewoon een booster die me een klap voor mijn kop geeft, dan weet je tenminste zeker dat ie werkt:p

Heb naast NOX dus ook nog NO Xplode NT en Black Powder Stick... Hoor over beiden gemengde berichten. Anders maar NOS Ether of NO Shotgun V3 bestellen maar dat is meteen weer zo'n bus vol heh. Maar mocht het nodig zijn, kan ik wel 2 tot 3 keer zoveel nemen tot ik het wel voel lol.

Maar toch, baal er een beetje van dat ik nog altijd niks boeiends heb gevoeld:(

Geen dank, als we samples hebben doen we ze er natuurlijk ook bij :D

Jammer dat je niet veel merkt van Massacra, vond het zelf wel een redelijke boost geven. Hopen dat je wel tevreden bent over NOX, maar dat zal wel, dat is echt een knaller. Maar ook bij NOX heb je weer mensen die er minder goed op gaan. Altijd lastig met die pre workout boosters...

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:44 ----------

Vind 1,50 niet duur voor een lekkere training. 2 euro voor een biertje betalen in de kroeg dat is pas duur.

Maar ieder zn ding:cool:

Zo bekijk ik het ook altijd :D

---------- Toegevoegd om 22:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:44 ----------

+1 Een biertje op z'n tijd is natuurlijk ook lekker:o

:klink:

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------

Oh, nog even een vraagje.

Ik had twee dagen geleden dus Unleash! V2 geprobeerd. Alleen ik had een beetje over het hoofd gezien dat het wel wat meer poeder is dan EAS dus ik weet niet of ik wel goed genoeg geshaked had.

Vandaag dus die Massacra 2 geprobeerd, wel goed geschud, maar ook dit keer bleven er nog 'korrels' achter zodat bij je laatste slok alles tussen je tanden zit. Is dit normaal of heb ik gewoon AIDS en ben ik keihard aan het falen??? Ik vind het opzich niet erg, maar als het normaal helemaal hoort op te lossen klopt het niet echt natuurlijk:p

Kan inderdaad zijn dat het niet helemaal oplost. Gewoon goed schudden en je shakebeker leegdrinken. Dan nog een beetje water erin en even schudden voor het laatste beetje zodat er niets verloren gaat :D

Die is inderdaad nog vandaag de deur uit gegaan. Komt dus als het goed is morgen bij je aan :)

Zou geweldig zijn als die morgen nog zal komen. Ben nl. bijna door mn whey heen, je weet vast niet hoe ze het hebben geregeld betreft de opmerking die ik erbij heb gezet.

Vind 1,50 niet duur voor een lekkere training. 2 euro voor een biertje betalen in de kroeg dat is pas duur.

Maar ieder zn ding:cool:

Mwha zo zie ik het niet ;) Ik train meestal toch wel lekker, en ik denk dat de massawinst die ik er extra mee zal pakken nihil is, waarschijnlijk pak ik meer massa door 40 euro extra per maand aan voeding te besteden. Dus vandaar ;)

Mwha zo zie ik het niet ;) Ik train meestal toch wel lekker, en ik denk dat de massawinst die ik er extra mee zal pakken nihil is, waarschijnlijk pak ik meer massa door 40 euro extra per maand aan voeding te besteden. Dus vandaar ;)
Het is ook niet bedoeld om meer massa te winnen, voor mij is het gewoon een fijn product om zo net ''iets'' meer uit mn training te kunnen halen, vandaar vind ik zo'n pre-wo booster wel fijn.

• #16.127
Zou geweldig zijn als die morgen nog zal komen. Ben nl. bijna door mn whey heen, je weet vast niet hoe ze het hebben geregeld betreft de opmerking die ik erbij heb gezet.

Geen idee, maar als het in de opmerking staat komt het meestal wel goed.

---------- Toegevoegd om 12:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:56 ----------

Het is ook niet bedoeld om meer massa te winnen, voor mij is het gewoon een fijn product om zo net ''iets'' meer uit mn training te kunnen halen, vandaar vind ik zo'n pre-wo booster wel fijn.

Je moet het inderdaad zien als extratje. Gewoon wat extra energie, een beter gevoel en natuurlijk een lekkere pomp.

Ik heb gister bestelling geplaatst toen kreeg ik een mail dat het was verzonden naar TNT, heb vandaag weer een mail gekregen dat die is verzonden.

Op welke moet ik nu letten? Heb trouwens nog geen pakje binnen. En zou volgens jou als het goed is vandaag komen.

• #16.129
Ik heb gister bestelling geplaatst toen kreeg ik een mail dat het was verzonden naar TNT, heb vandaag weer een mail gekregen dat die is verzonden.

Op welke moet ik nu letten? Heb trouwens nog geen pakje binnen. En zou volgens jou als het goed is vandaag komen.

Ik heb het even nagekeken en je order gaat dus vandaag weg, gisteren was er rond 16.00 besteld en de order voor de jouwe was nog wel weg.. is gisteren een foutje gemaakt dat er teveel tnt mails uit zijn (heeft te maken met een koppeling).

Ik heb het even nagekeken en je order gaat dus vandaag weg, gisteren was er rond 16.00 besteld en de order voor de jouwe was nog wel weg.. is gisteren een foutje gemaakt dat er teveel tnt mails uit zijn (heeft te maken met een koppeling).

Oh shit, dagje zonder whey dan maar.

Rene, echt lekkere xxl repen man!!! deze zijn top qua smaak!

Lekker die delicious protein bars!Zojuist eentje op in de smaak cocos & honing, vind hem zelfs lekkerder dan een bounty ;)
Die EAA nitro van Universal was ook ongeloofelijk lekker,kijk al uit naar men volgende training!
Ik weet dat het belachelijk is om produkten op hun smaak te beoordelen, maar het is toch fijn meegenomen.

Nog steeds geen appeltaart? :sad:

• #16.134
Rene, echt lekkere xxl repen man!!! deze zijn top qua smaak!

ik vind ze zelf ook goed geslaagd, het hele traject heeft ook best lang geduurd.

Lekker die delicious protein bars!Zojuist eentje op in de smaak cocos & honing, vind hem zelfs lekkerder dan een bounty ;)
Die EAA nitro van Universal was ook ongeloofelijk lekker,kijk al uit naar men volgende training! Ik weet dat het belachelijk is om produkten op hun smaak te beoordelen, maar het is toch fijn meegenomen.

Ik vind een goede smaak tegenwoordig ook wel echt een pluspunt, er is niets mis met een supplement wat en goed is en goed smaakt.

Er mist 1 aroma, ik mail nog even hoe het nu precies zit.

Hmm, aan die reacties te zien moet ik ook maar XXL repen bestellen :D heb een beetje nare ervaringen met eiwitrepen (mammoth bars en nog een paar van een ander merk) maar ik zal eens kijken :)

Bwoh ik was toch wel even bang toen ik de kleur van NOX Pump Xtreme zag, ik dacht dat het JP8 was met een andere naam.
Maar het viel gelukkig heel erg mee vergeleken bij JP8. :)

Wel lekker op getrained, maar die ''OMG WTF UBER ENERGIERUSH!!!!11111'' heb ik niet gehad. :o

Rene ik ben benieuwd naar die nieuwe energie boosters van het xxl merk... is het een aanrader? en wat is het beter dan de caffeine pillen van xxl??

Dus in principe zijn ze nutteloos als je altijd eigenlijk al lekker traint?
IMO niet, je zult het eerst moeten proberen om te oordelen vind ik,
ik train ook vaak zonder een pwo en dan train ik ook ''lekker''
zo'n pre-wo booster geeft je nog net even iets meer,
je staat er voller van, lekkere pomp tijdens het trainen
en misschien is het persoonlijk, maar wanneer ik een pwo booster neem dan kan ik altijd net ff iets langer doorgaan zonder er heel moe van te worden.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: JaSz
Terug
Naar boven