Vandaag order binnen gekregen. Thx voor het verzoek van de sample
Heb vandaag Massacra Episode 2 geprobeerd, dat hoeft dus ook niet meer. Voelde niks, stond weer te gapen. Alleen tijdens mijn allerlaatste oefening had ik 2 reps meer en had ik even het idee dat mijn kaken wat 'stijfjes' waren. Maar dat duurde misschien een minuut, kan net zo goed een lichamelijk iets zijn geweest.
Wat dat betreft deed Unleash! V2 toch nog een stukje meer, hoewel, het blijft moeilijk te zeggen. Ik had toen meer focus maar voor de rest... geen idee.
Morgen maar NOX Pump Xtreme proberen. Van wat ik er over hoor zou dat zo goed als moeten werken en dan hoop ik dat ik meteen weet wat ik zou moeten voelen. Ik wil gewoon een booster die me een klap voor mijn kop geeft, dan weet je tenminste zeker dat ie werkt
Heb naast NOX dus ook nog NO Xplode NT en Black Powder Stick... Hoor over beiden gemengde berichten. Anders maar NOS Ether of NO Shotgun V3 bestellen maar dat is meteen weer zo'n bus vol heh. Maar mocht het nodig zijn, kan ik wel 2 tot 3 keer zoveel nemen tot ik het wel voel lol.
Maar toch, baal er een beetje van dat ik nog altijd niks boeiends heb gevoeld