AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.241
René,

Misschien een idee om een kalender voor 2011 te maken met trainingsfoto's van de XXL atleten?

Just thinkin' out loud;)
Zeker een leuk en haalbaar idee. Daar kunnen we wel eens mee aan de slag gaan!
Flinke taak om het op te drinken :P

Nos Ether overheerst heel erg

Smaakt een beetje naar Nox Pump..

Op de pot staan andere serveringen dan op de site..!!
Welke kan ik het beste aanhouden..?
Op de site staat hoe ik het altijd neem. Op de pot staan altijd tabellen enz beide is gewoon goed.
Ok dank je Rene, kunt vanavond weer een order verwachten!
:thumbs:

Gisa had afgelopen zaterdag een ontzettend gaaf hempje aan (spaghettitop met racerback) van XXL.... die zou ik ook wel willen hebben ;)

hoop wel dat die kloot hommels van TNT werken morgen want heb vanmiddag een bestelling gedaan :)

dikke aanbiedingen. kunnen die niet blijven staan tot de 24ste. dan krijg ik pas gebeurd. heb al wat ingeslagen maar is eigenlijk niet genoeg :D

Hey rene,

Ik ben op zoek naar een pre-workout booster zonder dimethylamylamine, maar kan er geen vinden op jullie site? Hebben jullie wat zonder dimethylamylamine?

Alvast bedankt!

Is Mega Grow goed te combineren met whey na de training?:o

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie.
Fijne kerst Rene en het XXL Nutrion team!
Met mijn midden in de nacht bestelling kom ik de winter wel door....;)

hydroxycut hardcore + besteld..iemand ervaring?

Hihihi waar heb je die gehaald dan ?:P

Een bekende gaat naar Tsjechie en daar schijnen de verboden ingredienten wel verkocht mogen worden

haha roger, lekker hoor :D

• #19.253
Gisa had afgelopen zaterdag een ontzettend gaaf hempje aan (spaghettitop met racerback) van XXL.... die zou ik ook wel willen hebben ;)
Dat zijn Gisa's eigen hempjes. Zij geeft ze aan ons en wij laten ze bedrukken voor haar. Geen idee dus waar zij ze haalt..
dikke aanbiedingen. kunnen die niet blijven staan tot de 24ste. dan krijg ik pas gebeurd. heb al wat ingeslagen maar is eigenlijk niet genoeg :D
Het heet niet voor niets een weekaanbieding :D
Hey rene,

Ik ben op zoek naar een pre-workout booster zonder dimethylamylamine, maar kan er geen vinden op jullie site? Hebben jullie wat zonder dimethylamylamine?

Alvast bedankt!

Is Mega Grow goed te combineren met whey na de training?:o
Je zou een kunnen kijken naar No Xplode, Supercharge, Superpump, Black Powder etc etc. Zijn er dus ook genoeg zonder 1.3d.
Bedankt voor je reactie.
Fijne kerst Rene en het XXL Nutrion team!
Met mijn midden in de nacht bestelling kom ik de winter wel door....;)
Tnx voor de bestelling. Jij ook fijne dagen alvast! :thumbs:
hydroxycut hardcore + besteld..iemand ervaring?
Is een van de best verkochte fatburners. Zit dus wel goed ;)

Zo te zien heeft er weer een shop een actie gekopieerd, die heeft ook ineens het huismerk in de kerst aanbieding!

Hey René,
Wilde Isolaat caffe latte bestellen maar zag die smaak er niet meer tussen staan...
Is die binnenkort weer beschikbaar?

hehe ik had eergister wa besteld moet vandaag binnen komen toch ondanks de sneeuw? ik heb het echt nodig die maaltijd vervangers want ik ga morgen op vakantie want anders haal ik nog wel wat in zo'n sportwinkel aan maaltijdvervangers ^^

• #19.258
Hey René,
Wilde Isolaat caffe latte bestellen maar zag die smaak er niet meer tussen staan...
Is die binnenkort weer beschikbaar?
Die smaak is eruit. Was te weinig vraag naar. Komt All Day Protein Perzik/mango voor in de plaats.
hehe ik had eergister wa besteld moet vandaag binnen komen toch ondanks de sneeuw? ik heb het echt nodig die maaltijd vervangers want ik ga morgen op vakantie want anders haal ik nog wel wat in zo'n sportwinkel aan maaltijdvervangers ^^

Geef even het bestelnummer dan check ik het.

Je bestelnummer is: 86146

NOS Ether ziet er wel goed uit, alleen gewoon jammer dat het zolang duurde waardoor ik maar weer VPX stack ben gaan gebruiken. Maarja, kunnen jullie ook weinig aan doen heh.

Nouja, volgende keer beter:o
Zo te zien heeft er weer een shop een actie gekopieerd, die heeft ook ineens het huismerk in de kerst aanbieding!
Beetje jammer weer:rolleyes:

Terug
Naar boven