AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ik bestel lekker deze week gewoon wat leuks, ook al komt er volgende week wat anders...
potje peptopro en all day protein kan nooit kwaad :D

Als echte Hollander was ik blij met de nieuwjaarsaanbieding.
Ik heb vervolgens een Oh yeah bar erbij genomen om boven de 100euro uit te komen zodat ik een XXL shake beker kon ontvangen.
Vandaag netjes het pakket binnen..helaas geen shake beker erbij. Zou die alsnog opgestuurd kunnen worden?
Bestellingsnummer :

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #19.283
Als echte Hollander was ik blij met de nieuwjaarsaanbieding.
Ik heb vervolgens een Oh yeah bar erbij genomen om boven de 100euro uit te komen zodat ik een XXL shake beker kon ontvangen.
Vandaag netjes het pakket binnen..helaas geen shake beker erbij. Zou die alsnog opgestuurd kunnen worden?
Bestellingsnummer : 86500

Gr Arnout

Mail het even naar info dan maken ze het morgenvroeg meteen voor je in orde!

kijk dat is nou service :D

Ik wil nu al 4 dagen bestellen maar ik vergeet het steeds dus dat ga ik nu maar even doen

2500 gram whey D besteld.
waar bestaat het "sample pakket" dat ik er gratis bij krijg precies uit?

alle 13 smaken? :eek:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #19.289
Ging net bestellen bij Body en Fit 4,5kg voor 51€ maar zul dus nog maar even afwachten :p
Zou zeker even wachten. Zitten weer wat populaire knallers aan te komen!! :D
Ben erg benieuwd wat er nu weer voor super aanbieding zal komen. Ben alvast aan het hamsteren zo met de kerst. Ben dadelijk voor een heel jaar voorzien. Goed bezig Rene, hou je er zelf nog wel wat aan over met al die bodempijzen?:D
Het zijn inderdaad hamsterweken deze weken bij XXL. En ach, hou ik er wat aan over? Ik zie het als hobbie waar ik ook nog prima van kan leven. Dus wat wil je nog meer :D
2500 gram whey D besteld.
waar bestaat het "sample pakket" dat ik er gratis bij krijg precies uit?

alle 13 smaken? :eek:

Sample pack met alle 13 smaken kan je los bestellen. Bij elke bestelling krijg je gratis samples!

http://www.xxlnutrition.nl/whey-delicious-sample-pack/xxl-nutrition

verdomme, kom net van de sportschoo bleek dicht te zijn sta helemaal opgefokt hier door de unleash!!! GOED PRODuct maar niet handig bij zulke dingen:P

verdomme, kom net van de sportschoo bleek dicht te zijn sta helemaal opgefokt hier door de unleash!!! GOED PRODuct maar niet handig bij zulke dingen:P

Haha, had ik ook een keer, alleen dan met Crack.
Werd ineens opgebeld toen ik naar de gym aan het rijden, vroeg me om
haar op te halen en thuis tebrengen..had daarvoor 3 scoops op.

fail [afbeelding niet meer beschikbaar]

heh snap ik het nu niet, volgens mij zegt xxl net dat je dat los moet bestellen en je maar een maar samples krijgt.

Ik heb even gekeken, en je krijgt geen samplepakket (daardoor begreep ik het verkeerd). Je kunt wel meerdere samples krijgen - en als je aangeeft welke smaak je graag wilt hebben dan is dat vaak mogelijk (in het opmerkingenveld, niet hier in dit topic).

Kan je Peptopro ook tijdens de KT drinken zoals EAS of liever echt ervoor en erna?

Kan prima tijdens, maar kan ook ervoor of erna of allebei. Wat jij wil dus. ;)
Ervoor vind ik persoonlijk niet zo effectief, op dat moment is de nood aan aminozuren niet hoog. Direct na je training echter wel.

Waarom bestaan er geen caps van magnesium opzich ipv met calcium erbij?

Iemand hier die rubberen grip pads gebruikt? Hebben die dingen een voordeel tegen over straps?

Terug
Naar boven