baksteen123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 289
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als echte Hollander was ik blij met de nieuwjaarsaanbieding.
Ik heb vervolgens een Oh yeah bar erbij genomen om boven de 100euro uit te komen zodat ik een XXL shake beker kon ontvangen.
Vandaag netjes het pakket binnen..helaas geen shake beker erbij. Zou die alsnog opgestuurd kunnen worden?
Bestellingsnummer : 86500
Gr Arnout
Aanstaande woensdag komen we nogmaals met een paar knallers! Dan zullen we onder andere de goedkoopste whey van Europa aanbieden!!

Komen eind volgende week weer binnen als het goed is.

Zou zeker even wachten. Zitten weer wat populaire knallers aan te komen!!Ging net bestellen bij Body en Fit 4,5kg voor 51€ maar zul dus nog maar even afwachten![]()

Het zijn inderdaad hamsterweken deze weken bij XXL. En ach, hou ik er wat aan over? Ik zie het als hobbie waar ik ook nog prima van kan leven. Dus wat wil je nog meerBen erg benieuwd wat er nu weer voor super aanbieding zal komen. Ben alvast aan het hamsteren zo met de kerst. Ben dadelijk voor een heel jaar voorzien. Goed bezig Rene, hou je er zelf nog wel wat aan over met al die bodempijzen?![]()

2500 gram whey D besteld.
waar bestaat het "sample pakket" dat ik er gratis bij krijg precies uit?
alle 13 smaken?![]()
2500 gram whey D besteld.
waar bestaat het "sample pakket" dat ik er gratis bij krijg precies uit?
alle 13 smaken?![]()

verdomme, kom net van de sportschoo bleek dicht te zijn sta helemaal opgefokt hier door de unleash!!! GOED PRODuct maar niet handig bij zulke dingen![]()
verdomme, kom net van de sportschoo bleek dicht te zijn sta helemaal opgefokt hier door de unleash!!! GOED PRODuct maar niet handig bij zulke dingen![]()

heh snap ik het nu niet, volgens mij zegt xxl net dat je dat los moet bestellen en je maar een maar samples krijgt.
heh snap ik het nu niet, volgens mij zegt xxl net dat je dat los moet bestellen en je maar een maar samples krijgt.
Waarom bestaan er geen caps van magnesium opzich ipv met calcium erbij?