- Waardering
- 4.382
Gisteren verzonden, dus komt vandaag bij je aan als het goed is!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wanneer gaan de 'best body premium' proteine bars met melkchocolade smaak terug binnen zijn?
wou bestellen, maar uitverkocht.
dan maar 1 vanille besteld om eens te proberen.
eigenlijk wel zeer tevreden van de proteine bar, samenstelling super, en heel lekker smaak ook..
Gisteren verzonden, dus komt vandaag bij je aan als het goed is!

Jij gaat knallenVandaag bestelling geplaatst met een vraag naar jullie ''home made'' booster. Heb je die bestelling langs zien komen René?![]()

Ik zou het direct na de KT nemen.Is het erg om nos ether pas na cardio in te nemen ( en het naar huis fietsen ) ? (70 min na de kt)
Cellmass (en voor de training no explode) nam ik altijd dan pas omdat ik liever geen dextro juice voor de cardio innam.
Nu het winter is vraag ik me af of het echt meer effect heeft t als ik het echt direct na de kt neem.
Er staat niet voor niks direct na de training innemen en ik vermoed dat hier KT mee wordt bedoeld.
ja, het was er eigneiljk al de hele dag ( niemand was thuis ) het lag bij de buren heel vreemd dat er niet zo'n briefje lag met dat het is bij de buren bezorgd![]()
Komt zeker goed! Jij ook fijne dagenIk heb zojuist weer een bestelling gedaan. Zou daar een sample unleash v3 bij kunnen? Ik twijfel namelijk tussen nano vapor en unleash v3.![]()
Bestelnummer: 86529
Alvast fijne dagen team xxl!
Tnx! Ik vind het zelf ook een hele leule toevoeging. Ik denk wel dat we de meest complete site van Nederland nu hebben

Mooi zo!
Bestelling net ontvangen.
Bedankt voor het XXL hardcore sample René, ik zal je nog pm'en over mijn ervaring (kan niet wachten).![]()