Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

wanneer gaan de 'best body premium' proteine bars met melkchocolade smaak terug binnen zijn?
wou bestellen, maar uitverkocht.
dan maar 1 vanille besteld om eens te proberen.

eigenlijk wel zeer tevreden van de proteine bar, samenstelling super, en heel lekker smaak ook..

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.263
wanneer gaan de 'best body premium' proteine bars met melkchocolade smaak terug binnen zijn?
wou bestellen, maar uitverkocht.
dan maar 1 vanille besteld om eens te proberen.

eigenlijk wel zeer tevreden van de proteine bar, samenstelling super, en heel lekker smaak ook..

Komen eind volgende week weer binnen als het goed is.

Vandaag bestelling geplaatst met een vraag naar jullie ''home made'' booster. Heb je die bestelling langs zien komen René? :)

Is het erg om nos ether pas na cardio in te nemen ( en het naar huis fietsen ) ? (70 min na de kt)
Cellmass (en voor de training no explode) nam ik altijd dan pas omdat ik liever geen dextro juice voor de cardio innam.
Nu het winter is vraag ik me af of het echt meer effect heeft t als ik het echt direct na de kt neem.
Er staat niet voor niks direct na de training innemen en ik vermoed dat hier KT mee wordt bedoeld.

Waneer gaan wij nou daten Peet. ???:p

Volgend jaar ;)
Lekker samen knallen met XXL Nutrtion sups. :D

Aight :thumbup:!!!!

• #19.270
Vandaag bestelling geplaatst met een vraag naar jullie ''home made'' booster. Heb je die bestelling langs zien komen René? :)
Jij gaat knallen ;)
Is het erg om nos ether pas na cardio in te nemen ( en het naar huis fietsen ) ? (70 min na de kt)
Cellmass (en voor de training no explode) nam ik altijd dan pas omdat ik liever geen dextro juice voor de cardio innam.
Nu het winter is vraag ik me af of het echt meer effect heeft t als ik het echt direct na de kt neem.
Er staat niet voor niks direct na de training innemen en ik vermoed dat hier KT mee wordt bedoeld.
Ik zou het direct na de KT nemen.
ja, het was er eigneiljk al de hele dag ( niemand was thuis ) het lag bij de buren heel vreemd dat er niet zo'n briefje lag met dat het is bij de buren bezorgd :P

Zal wel een vakantiewerker zijn...

Ik heb zojuist weer een bestelling gedaan. Zou daar een sample unleash v3 bij kunnen? Ik twijfel namelijk tussen nano vapor en unleash v3. :)

Bestelnummer: 86529

Alvast fijne dagen team xxl!

Echt props voor je goodies systeem rene!

@ rene is me bestelling toevallig al onderweg? bestelnummer is: 86280

alvast bedankt ;)

Bestelling is binnen! :D

Bestelling net ontvangen.
Bedankt voor het XXL hardcore sample René, ik zal je nog pm'en over mijn ervaring (kan niet wachten). :D

• #19.276
Ik heb zojuist weer een bestelling gedaan. Zou daar een sample unleash v3 bij kunnen? Ik twijfel namelijk tussen nano vapor en unleash v3. :)

Bestelnummer: 86529

Alvast fijne dagen team xxl!
Komt zeker goed! Jij ook fijne dagen :thumbs:
Echt props voor je goodies systeem rene!
Tnx! Ik vind het zelf ook een hele leule toevoeging. Ik denk wel dat we de meest complete site van Nederland nu hebben :D
Mooi zo! :thumbs:
Bestelling net ontvangen.
Bedankt voor het XXL hardcore sample René, ik zal je nog pm'en over mijn ervaring (kan niet wachten). :D

Is goed kerel. Ben benieuwd. Ik ben niet verantwoordelijk voor de gevolgen :D :D

Haha denk ik wel ja! Goed bezig!

• #19.278
Aanstaande woensdag komen we nogmaals met een paar knallers! Dan zullen we onder andere de goedkoopste whey van Europa aanbieden!!

mijn bestelling is net ook bezorgd! :cheer:
Tnx voor weer zo'n snelle levering ondanks de sneeuw!

Terug
Naar boven