AndroidHealthClinic

year round cycle (sust/EQ/MAST-test/MT/mast) + slin en HGH

Welke film kan nu belangrijker zijn dan mijn bijdrage????
Welke film bro?

Welke film kan nu belangrijker zijn dan mijn bijdrage????
Welke film bro?

Hahaha ben tot de helft gekomen van jouw info stuk, totdat me vrouwtje ging piepen dat ik die tablet neer moest leggen :D

De naam van de film zeg ik maar niet voordat jullie nog de wan-illusie creeren dat ik onder de plak zit of Uber metro ben :D

hehehehe.....kleine huis op de prarie.....wahahaha....je zit onder de plak....of teveel oestrogeen....enjoy kerel
grtz

Dont go there bro....

:roflol:

91,5 kilo zie het nu pas:O en zo zwaar kuren.. hoelang ben je 1.60?

haha, ik ben verre van een ecto geweest;) heb juist aanleg om dikker te worden..

Maar echt een doel stel ik mezelf niet met deze kuur. ben nu licht aan het bulken en zit op 86kg (met mn kuur was ik 85 en iets afgevallen dus kwam op 83/84). Ik wil het liefst clean bulken naar over de 90-93 kilo en eindigen op 90kilo met maximaal 7%.

wat herstel betreft: ik heb mijn vorige kuur ook half jaar gedaan en herstel was heel snel. Heb totaal geen dip gehad (hoe ongelooflijk het ook klinkt) en ben dus maar heel iets afgevallen en vet heel iets bijgekomen.

Nee joh, hij woog 83/84kg toen ie deze keer begon...
en was daarvoor al een half jaar on-geweest.
Idd, please zeg dat je 1m50 ben :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben 1,76. Had wel minimaal 5 kilo meer kunnen gainen maar zoals ik al zei kreeg ik zware Gyno tijdens de clean bulk. Toen ben ik eerst nolva gaan gebruiken met aro en later femera. Ben dus van 83 naar 91 gegaan. En tijdens de cut rond de 90 blijven hangen en vet ongeveer 5/6% gezakt.
Ik had liever ook wat meer gegained maar helaas was dat doen niet mogelijk. Toen heb ik in de zomer voor gekozen om zo droog mogelijk te worden zodat ik me na de zomer weer op schone massa kan richten

ze zitten je af te branden man, lekker boeiend.
lekker doen wat je zelf wilt, al wil je met 1.90 en 66kg gaan kuren, is altijd je eigen keus...

• Topic Starter Topic Starter
ze zitten je af te branden man, lekker boeiend.
lekker doen wat je zelf wilt, al wil je met 1.90 en 66kg gaan kuren, is altijd je eigen keus...

Ik brand niemand af.

Ik heb respect voor iedereen, we hebben alllemaal dezelfde hobby hier. :)

Het ook zo dat de een er wat meer voor moet doen dan de ander. Tijdens de bulk had ik 5000 kcal per dag en zette bijna een gram test plus de rest in de week en nog komt ik maar 7 kilo aan. Terwijl een maatje nog niet eens de helft gebruikte. At wat hij wou en in dezelfde periode als mij is hij 15 kilo aangekomen. En ooknecht knetter droog is geworden. Zo zie je maar dat iedereen verschillend is. Na de zomer en de bridge ga ik proberen een kilo of 5 erbij te winnen.

Terug
Naar boven